Nyt luvan kanssa: KEHU ITSEÄSI
Nyt sinulla on täysi vapaus kehua itseäsi maasta taivaaseen, olla ylpeä positiivisista puolistasi ja tuoda sanoin esille sinua miellyttäviä piirteitä itsessäsi. Usein kuulee, että itsensä kehuminen on itserakasta (mitä se ei mielestäni ole, kunhan ei aliarvioi muita), mutta nyt on lupa kehua itseään niin paljon kuin sielu sietää!
Unohtakaa "heikkoutenne", katsokaa peiliin hymyillen ja olkaa ylpeitä itsestänne sellaisena kuin olette :) Kaikista löytyy jotain hyvää.
Itse pidän silmieni väristä ja muodosta, paksuista ja pitkistä hiuksistani, pitkistä ja vahvoista kynsistäni sekä ystävällisestä ja avuliaasta luonteestani. Tutustun helposti uusiin ihmisiin, joka on sellainen ominaisuus, josta myös pidän itsessäni. :)
And now ladies and gentlemen - your turn! ♥
Kommentit (29)
ihanan piristävä ketju!
tykkään nykyisestä vartalostani, silmistäni ja hiuksistani. oon ylpee siitä, että oon laihduttanut 4 vuoden aikana 75kg. hitaasti, mutta varmasti ;) oon omasta mielestäni nykysin myös kaunis ja ikä on tuonut lisää itsevarmuutta. miehet on kehuneet eli kai mä sitten oikeestikin kaunis ja haluttava olen! mun tuleva aviomies tulee olemaan maailman onnekkain mies, kun tulee saamaan tällasen paketin ku minä. luonne, vartalo ja ulkonäkö, kaikki melkeen kympin luokkaa vaikka itse sanonkin ;)
haha, jotenkin outoa kirjottaa tollasta, toivottavasti ymmärsin keskustelun pointin :D en mä kellekkään mainosta että pidän itteäni kauniina tai mitään muutakaan, mutta jos kerta nyt tuli omakehuihin tilaisuus, niin ilman muuta tartuin tilaisuuteen.
Olen todella hyvä ottamaan suihin.
Mulla on hyvä itseironia ja huumorintaju muutenkin, saan ihmiset helposti pitämään itsestäni koska saan heidät nauramaan.
Olen tosi hauskaa seuraa, tiedän mistä nautin sängyssä, olen tarpeeksi hyvä äiti, korkeasti koulutettu ja nätti.
Olen rehellinen ja luotettava. Lyhytvihainen ja hyvä ihminen. Osaan puolustaa heikompia. Rakkauselämäni on aina ollut hyvä. Olen yhden miehen nainen, en ole koskaan pettänyt miestäni näiden 25 vuoden aikana enkä tule pettämäänkään. Välitän ihmisistä. Lahjoitin juuri Elämä Lapselle -konsertin aikana 500€, joka on tällaiselle tavalliselle tallaajalle paljon, mutta päätin uuden kännykän sijaan sijoittaa summan hyväntekeväisyyteen. Ulkonäössä tykkään eniten ihostani, joka on vielä tässäkin iässä hyväkuntoinen ja nuorekas. Olen uskovainen ja noudatan uskoa ja raamattua henkeen ja vereen, vaikkakaan minulla ei ole mitään homoseksuaaleja vastaan. Olen ymmärtäväinen ja hyväksyn erilaisuuden.
Mulla on ruskeat silmät ja tumma luonnonkihara tukka. 8 kotiäiti-vuoden jälkeen opin haastavan työn nopeasti. Työkaverit tätä ihmetelleet. Itsetunto kasvanut roimasti.
Oon oikeesti ihan kaunis ja mul on tosi isot ja kauniit silmät. Oon myös tosi hyvä kokki. :)
Pidän isoista silmistäni, paksusta tukastani, hoikasta varrestani ja pituudestani, joka on juuri sopiva. Olen omasta mielestäni kaunis nainen (en tätä tosin ääneen sano). Minulla on myös tyylitajua, olen keskivertoa älykkäämpi ja aidosti mukava ihminen. Tulen kaikkien kanssa juttuun, niidenkin, joista en erityisemmin pidä. Olen myös lähes aina iloisella tuulella, hymyilen paljon ja kohtelen muita ihmisiä ystävällisesti. En oikeastaan edes osaa olla töykeä, vaikka välillä pitäisi. Hyväksyn kaikenlaiset ihmiset, ainoastaan ilkeitä, itsekkäitä ja julmia ihmisiä inhoan. Rakastan elämää ja olen kiitollinen kaikesta, minkä olen saanut, ja pidän tätä arvokkaana piirteenä itsessäni.
Olen herkkä (mutta en neitimäinen) mies joka näkee suoraan ihmisten läpi. Harvassa ovat ne ihmiset jotka pärjäävät ihmistuntemuksessa minulle.
Oon aina ollut luova, ihan siis pienestä lähtien. Piirrän, laulan, soitan, kirjotan runoja ja tarinoita hyvin. Mulla on hyvä mielikuvitus ja oon hyvä ideoimaan ja suunnittelemaan asioita. Mielipiteet kerron aina suoraan mutta kuitenkin ketään loukkaamatta.
Olen oikeasti hyvä kuuntelija, en vain sano niin.
Oonko ainoo jota vähän naurattaa lukea näitä vastauksia? :D
Ei siis millään pahalla, hyvällä vaan! Mutta jotenkin pistää hymyilyttämään =) Ei mitään, jatkakaa, hyvä että osaa löytää hyvät puolet itsestään ja uskaltaa vielä jakaa ne muiden kanssa
En ole hyvä kehumaan itseäni, mutta hyvä kehumaan ja tsemppaamaan muita :-) Se on yksi piirre, jota arvostan itsessäni.
Mulla on pitkät hoikat jalat, ja olen aika pitkä (172) ja hoikka muutenkin. Mulla on hyväkuntoiset hiukset, tosi hyvä iho ja kauniit ilmeikkäät silmät ja isot huulet ja hyvät hampaat.
Olen erittäin huumorintajuinen, ymmärrän melkein kaiken huumorin päälle. Arvostan itseäni ja itsetuntoni on hyvä, enkä välitä ollenkaan muiden katseista. Tykkään jutella kaikesta ja olen tosi hyvä kuuntelemaan, enkä koskaan juorua muiden salaisuuksia.
Mulla on kaunis ja naisellinen ääni. Olen pitkä & hoikka ja näytän itseni ja monen muun mielestä mallilta. Kauniit ja sirot kasvonpiirteet, pieni nenä, suuret vaaleansilmät ja pitkät vaaleat hiukset. Kyllä miehet tykkää, etenkin ulkomailla. Olin mm. lomalla Turkissa ja valehtelematta jokainen vastaantuleva mies kiinnitti minuun kiinnostuneena huomiota ja moni alkoi jutellakin, vaikka vaimot(?) olisivatkin olleet mukana. Suomessakin miehet koittaa iskeä, eli pidän siitä, kun mut huomataan ja oon miestenkin mielestä viehättävä. Naiset taas on usein kateellisia, ja nautin siitä, kun niitä ärsyttää olla huonompi kuin mä. Mä oon narsisti, mikä ärsyttää monia, mutta itse en pidä sitä pahana, päin vastoin. Mä oon myös tyylitajuinen ja näytän hyvältä vaikka olisi 39 astetta kuumetta tai olisin juuri herännyt keskeltä metsää. Mulla on kuitenkin niin kauniisti erottuvat kasvot.
Oon todella ystävällinen kaikille. Ystävänä ja tyttöystävänä oon aito, en ikinä valehtele ja oon lojaali. Oon ihana tyttöystävä, koska teen ruokaa ja romanttisia yllätyksiä. Välitän mun vanhemmista paljon, joten oon myös huomioiva ja hyvä tytär. Oon aika fiksu, ajattelen asioita etukäteen ja huomioin kaiken, mutta unelmoin kaikesta ihanasta. Oon kiinnostunut monesta asiasta ja opin uutta helposti. Mulla on nätti, hoikka ja naisellinen kroppa, kauniit kasvonpiirteet ja pitkät ripset.