Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taipumus erakkomaisuuteen estää parisuhteiden muodostaminen

Vierailija
26.09.2014 |

Tuskinpa aikuisena on mahdollista saada tällaista suhdetta: Nähtäisiin 1-5 krt/kk, yhteydenpito päivittäin tai joka toinen päivä, kuitenkin siten ettei mitenkään intensiivistä. Olin juuri vuoden tuon kaltaisessa 'suhteessa', ja nyt vasta tajuan miten mahdotonta on varmasti saada uudestaan tällaista järjestelyä. Tuokin mahdollistui vain sillä, että miehellä ei ollut tunteita (mulla oli) vaan sille ok järjestely siinä elämänvaiheessa.

Mulle tuollainen suhde olisi vieläkin optimaalinen. Ennen tuota ja tuon suhteen päättymisen jälkeen olen vaan kerta toisensa jälkeen tajunnut, että ei miehille niiden ihastuessa riitä pari tekstiviestiä ja edes se kerta viikkoon -näkeminen. Mutta mulle riittäis :( En mä tiedä enää jaksanko edes tapailla kun tuskinpa tulen löytämään ketään miestä jonka kanssa intressit kohtais. Vittu miksen voi olla normaali.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo kävisi itselleni. Niin et häiritsisi peliharrastustani.

Vierailija
42/51 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 02:05"]

Uskon, että tuollaisia miehiä on. Ongelma tuollaisissa miespuolisissa erakkoluonteissa tosin on se, että saattavat kaivata sitä säännöllistä äidillistä huolenpitoa selviytyäkseen arkielämästä. Mutta jos löytäisit jonkun tutkijatyypin tai muun intohimoisen harrastajan, joka käyttää omiin puuhiinsa paljon aikaa? Vaikka yrittäjä tai keikka-ammatissa olija (muusikko, elokuvantekijä). Tai tietokoneaddikti koodari, joka ei myöskään kaipaa läheisyyttäsi usein. Myös näyttelijät käyttää paljon aikaa esim. teatterilla. 

[/quote]

Aika pitkälle oikein, mutta minä ja tuntemani muut "erakkoluonteiset" miehet eivät nimenomaan tarvitse äidillistä apua arkeen. Voisin sanoa, että kun tullut yksin pitkiä aikoja vietettyä, niin kaikki kotityöt tulleet tutuiksi. :) On meitä samanluonteisia miehiäkin, joten ap huoli pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tarvitsen aika paljon omaa tilaa ja rauhaa, mutta vielä enemmän tarvitsee mieheni. Suht hyvin olemme kuitenkin toistaiseksi onnistuneet elämät sovittamaan yhteen, kun molemmat ymmärtävät toistensa tarpeet ja kunnioittavat niitä. Yybersosiaaliselle takertujalle tällainen kumppani ei kyllä sovi, vaan täytyy olla sellainen jolla on itsellä(kin) tarve omaan aikaan, joko työn tai harrastuksen/-sten takia tai ihan muuten vaan. Ja kyllä sellaisia on, paljonkin.

Vierailija
44/51 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 17:42"]

Tuskinpa aikuisena on mahdollista saada tällaista suhdetta: Nähtäisiin 1-5 krt/kk, yhteydenpito päivittäin tai joka toinen päivä, kuitenkin siten ettei mitenkään intensiivistä. Olin juuri vuoden tuon kaltaisessa 'suhteessa', ja nyt vasta tajuan miten mahdotonta on varmasti saada uudestaan tällaista järjestelyä. Tuokin mahdollistui vain sillä, että miehellä ei ollut tunteita (mulla oli) vaan sille ok järjestely siinä elämänvaiheessa.

Mulle tuollainen suhde olisi vieläkin optimaalinen. Ennen tuota ja tuon suhteen päättymisen jälkeen olen vaan kerta toisensa jälkeen tajunnut, että ei miehille niiden ihastuessa riitä pari tekstiviestiä ja edes se kerta viikkoon -näkeminen. Mutta mulle riittäis :( En mä tiedä enää jaksanko edes tapailla kun tuskinpa tulen löytämään ketään miestä jonka kanssa intressit kohtais. Vittu miksen voi olla normaali.

[/quote]Ota hyvin epätoivoinen mies, joka suhtautuu mihin vain. Tai hyvin suosittu mies, jonka haaremissa olet osana.

-Mies 29v-

Vierailija
45/51 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 18:25"]Onko sinulla asperger piirteitä? Itsekin kyllä kaipaan paljon omaa aikaa, mutta siihen vaikuttaa myös se kuinka hallitseva persoona toinen on.
[/quote]
Miksi asperger pitää aina vetää mukaan ihan kaikkeen? Oli aihe mikä tahansa, syy on aine asperger...

Vierailija
46/51 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ap:n kaltaisia ihmisiä on ihan pilvinpimein! Minulla juurikin tällainen omaa tilaa tarvitseva mies. Näemme kerran viikossa. Pari päivää kerrallaan, sillä olen huomannut että pitempi oleskelu yhdessä ahdistaa häntä.

Homma toimii niin kauan kun menemme täysin miehen ehdoilla. Minulla ei voi eikä saa olla mitään vaatimuksia meitä koskien. Jos jätän yhteydenpidon pelkästään miehen varaan, se loppuu kokonaan. Ja niinhän tässä tuleekin käymään. Melko pian.

Sinä olisit aivan loistava kumppani hänelle, sillä minä olen tottunut vähän perinteisempään seurusteluun. Tämä järjestely sopii minulle tällä hetkellä opiskelujeni vuoksi, mutta vuosia en tätä kestä. Minulla ei ole niin kovaa yksinäisyyden kaipuuta, että kaikki muu menisi sen edelle. 

Eli kyllä sinun kaltaisiasi erakoita löytyy. Nyt pitäisi vaan löytää kanava, jossa te erakot voisitte kohdata....

Vierailija
47/51 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa innokas metsämies, ulkomailla paljon oleva tai merimies jos sellainen kohdalle sattuu. Suosittujen bändien muusikotkin kannattaa katsastaa, asuvat keikkabussissa aika mukavasti. Onnea etsintään!

Jos haluaa miehen joka ei äidin helmoja tarvitse niin varmaan merimies tai eräopas voisi olla hyvät ehdokkaat.

Vierailija
48/51 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ongelma miksi?

Vierailija
49/51 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pitkäaikaisvanki (päätä suhde hyvissä ajoin ennen vapautumista) tai toisella paikkakunnalla/toisessa maassa asuva epätoivoinen vanhapoika. Mihinkään rokkibändiäijiin tai muihin kiertäviin taiteilijoihin ei maksa vaivaa sekaantua. Eivät ole uskollista sorttia ja päihteitä kuluu PALJON. Tai no, jos se elämäntyyli on mieleesi...

Vierailija
50/51 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

²

Vierailija
51/51 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi paljon tilaa kaipaava! Kyllä meitä on, ehkä useammin miehiä kuin naisia. On tehtävä mitä itse kokee parhaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi