Naisten ja miesten aivotoiminnan eroja
Mitä mieltä jos 25-vuotiaalla miehellä on 200 panoa?
Naisten mielestä:
Mies on henkisesti sairas tautinen paska, jolla on ongelmia itsensä kanssa. Tulee kärsimään ikuisesti, eikä osaa arvostaa naisia. rehellinen täysi paska luuseri, sekä onneton runkkari.
Miesten mielestä:
Melkoinen sonni, jolla on hyvät sosiaaliset taidot ja pelimiehen elkeet. Mahtaa olla hyvässä kunnossa, ja osaa puhua naisen kuin naisen itselleen. Nauttii seksistä ja on hyvä sängyssä. Hissukkarunkkarit katsovat baarissa kateellisena kun panomies ottaa haluamansa naisen ja menee tyydyttämään tämän.
Mikä teitä naisia vaivaa? Jos mies aloittaa seksielämän 15-16 vuotiaana, niin eihän tuo tarkoita kuin että joka toinen viikonloppu käy flaksi? Tämä on ihan mahdollista.
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 15:34"]
Vaihda tekstissäsi mies naiseksi ja toisinpäin. Aivan. TUPLASTANDARDI.
[/quote]
ASIAA!
Mielestäni ei ole mitenkään suotavaa tai vähän, jos teini-ikäisestä lähtien panee monta kertaa kuussa ja aina eri ihmisen kanssa. Koko kaupunkihan sellaisesta tietäisi.
Ootko samaa mieltä myös jos miehen tilalla olis nainen?
Naisilla on logiikka ja miehillä JÄRKI.
Mitä mieltä jos 25-vuotiaalla naisella on 200 panoa?
Olen utelias, arvon miehet. Kertokaa.
Eikö tuo naisten määrä enemmänkin kerro siitä, että ei ole onnistunut pitämään naista, vaan ero on tullut joka kerta? Onko siinä nyt aihetta kehua?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 15:51"]
Eikö tuo naisten määrä enemmänkin kerro siitä, että ei ole onnistunut pitämään naista, vaan ero on tullut joka kerta? Onko siinä nyt aihetta kehua?
[/quote]
Ei tuollaisella panomiehellä ole mitään tarvetta eikä halua pitää naista. Monia nuoria miehiä kiinnostaa vain pillun saaminen ilman mitään sen vakavampaa. Ymmärrä tämä.
Buhuuu naiset saa kuulla tollasta paskaa KOKO ajan ja miehiä pidetään pelimiehinä. Älkää jaksako.
Epäromanttinen mies. Tai nainen. Jos harrastaa irtopanoja.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 15:47"]
[/quote]
Jakorasia, yäk.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 15:44"]
Naisilla on logiikka ja miehillä JÄRKI.
[/quote]
Järjen on kai sitten tarkoitus seisoa.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 16:02"]
[/quote]
Mies ei voi olla huora, nainen voi. Siinä on myös yksi suuri ero joka ei mene ämmien logiikkaan.
[/quote]
Toi kommentti kertookin susta jo kaiken...
[/quote]
Mies ei voi olla huora, nainen voi. Siinä on myös yksi suuri ero joka ei mene ämmien logiikkaan.
[/quote]
Säälittää vaan tollaset lassukat.
[/quote]
[/quote]
Juuri niin. Miehet raivoavat siitä että satunnaisia suhteita harrastavia miehiä ei arvosteta, mutta samaan hengenvetoon huorittelevat esim. kaikkia eronneita naisia joilla on lapsia, mukaan lukien myös ne naiset, joilla on ollut elämässään vain yksi ainoa seksikumppani.
Olen utelias, arvon miehet. Kertokaa. [/quote]
Rehelllisesti puhuen en voisi ikimaailmassa harkita seurustelua. Nainen ei vain voisi tutua enää omalta, jos on ottanut jo aiemmin sisäänsä 199 miestä ennen minua. Ei mitään mahkuja.
Mutta kaveri voisin tietenkin olla, ihmisenä en pitäisi yhtään sen huonompana kuin muitakaan. Onhan mulla mieskavereitakin, joiden kaikki mielipiteet eivät käy ihan yksiin omieni kanssa.
[/quote]
Jos naisten olisi yhtä vaikeaa saada seksiä miehiltä kuin miehillä on naisilta, niin ajattelisin ko. naisesta samalla tavalla kuin miehestäkin. Todellisuushan on se, että huomattavan usea nainen saa lähes joka kerta halutessaan baarista mukaansa peruskomean miehen seksiä varten. Vain aniharva mies kykenee houkuttelemaan mukaansa (huom. nimenomaan houkuttelemaan, koska miehet joutuvat lähestymään naisia, jos haluavat kontaktin vastakkaiseen sukupuoleen, kun taas vähintään perusnätit naiset vain valitsevat heitä lähestyvistä miehistä mieluisimman) vähintään perusnätin naisen lähes jokaisella baarireissullaan. Se mikä miehelle on saavutus ja kadehdittava ominaisuus, on tässä suhteessa naiselle vain merkki hänen "helppoudestaan", eli helposti aukeavista "saksista".
Ajattelen naisesta, jolla on 200 panoa, että hän suostuu seksiin helposti. Se on lyhyellä tähtäimellä hyvä asia (saa pillua helposti), mutta pidemmällä tähtäimellä huono (pettää todennäköisemmin parisuhteessa).
[/quote]
[/quote]
"Huora" eli prostituoitu on ihminen, joka harrastaa seksiä maksusta ja siitä ammattikunnasta löytyy molempien sukupuolien edustajia. Tämä keskustelu ei kuitenkaan tainnut käsitellä maksullista seksiä, vaan seksuaalista aktiivisuutta.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 16:12"]
[/quote]
Jos naisten olisi yhtä vaikeaa saada seksiä miehiltä kuin miehillä on naisilta, niin ajattelisin ko. naisesta samalla tavalla kuin miehestäkin. Todellisuushan on se, että huomattavan usea nainen saa lähes joka kerta halutessaan baarista mukaansa peruskomean miehen seksiä varten. Vain aniharva mies kykenee houkuttelemaan mukaansa (huom. nimenomaan houkuttelemaan, koska miehet joutuvat lähestymään naisia, jos haluavat kontaktin vastakkaiseen sukupuoleen, kun taas vähintään perusnätit naiset vain valitsevat heitä lähestyvistä miehistä mieluisimman) vähintään perusnätin naisen lähes jokaisella baarireissullaan. Se mikä miehelle on saavutus ja kadehdittava ominaisuus, on tässä suhteessa naiselle vain merkki hänen "helppoudestaan", eli helposti aukeavista "saksista".
Ajattelen naisesta, jolla on 200 panoa, että hän suostuu seksiin helposti. Se on lyhyellä tähtäimellä hyvä asia (saa pillua helposti), mutta pidemmällä tähtäimellä huono (pettää todennäköisemmin parisuhteessa).
[/quote]
Oot selkeesti mies kun sulla on tollasia luuloja x)))
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 16:12"]
[/quote]
[/quote]
Aamen.
Paitsi tuo pettämiskohta, itse en ajattele, että paljon ympäriinsä nainut nainen pettäisi hirveän helposti. Mutta en silti seurustelisi tuollaisen naisen kanssa, koska noin paljon kulkenut nainen ei vain mitenkään näyttäytyisi minulle ns. vaimomatskuna.
Vaihda tekstissäsi mies naiseksi ja toisinpäin. Aivan.
TUPLASTANDARDI.