Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kaveri on pettänyt vaimoaan. Kertoisitko vaimolle?

Vierailija
26.08.2021 |

Oma mieheni lipsautti sen riidan yhteydessä. Haluaisin itse tietää, jos mieheni olisi pettänyt minua. Mutta entä jos sanansaattaja ammutaan?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin. Ihmiset on outoja virityksiä. Toisaalta rehellisyyttä arvostetaan, mutta kun omaa korttitaloa ja rakkaita kulisseja tulee joku ravisuttelemaan totuuden kanssa, niin kyllä valtaosa ampuu viestintuojan.

Surut, erot ym raskaat kriisit mieluummin kielletään kuin käydään läpi varsinkin, jos siinä elintasokin tipahtaa. Ei se rehellisyys ole sen kaiken vaivan arvoista.

Mistä sinä tiedät mitä suruja ja kriisejä muut käy läpi. Ei niitä yleensä julkisesti puida.

Tutustupa keltaiseen ledistöön ja ja internetin ihmeelliseen maailmaan. Nimenomaan julkisesti nää puidaan ja ihmiset jopa maksaa saadakseen lukea skandaaleja

Vierailija
82/85 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin tietää, jos mun puoliso pettäisi. Enkä todellakaan ampuisi viestin tuojaa. En ymmärrä, miksi niin moni aina näissä tapauksissa käskee olla puuttumatta, eivätkö he itse haluaisi tietää jos kyse olisi heidän puolisoistaan. Vai ovatko nämä juuri niitä, jotka pettävät ja pelkäävät, että heidät käräytetään?

Joo, sinä haluaisit tietää etkä petettynä ampuisi viestintuojaa. Tässä on vain ongelma muualla. Eikö käy mielessäsi se, että ensinnäkin tuossa tilantessa samalla vaarantaisit välisi omaan mieheesi kertomalla tämän lipsauttamia asioita eteenpäin ja tietysti siinä vaarantaisit myös sen miehesi ja hänen kaverinsa välit. Ei varmaan se petetty viestintuojaa tässä olisi ampumassa, mutta pari muuta saattaisi raivostua sinulle ja oikein kunnolla. 

Puhuinkin ihan omalta kohdalta ja yleisellä tasolla, tähän kyseiseen tapaukseen en ottanut kantaa. Vaan ihmettelin sitä, miten niin moni aina vain sanoo, että äläkää puuttuko toisten asioihin. 

Tämän ko. tapauksen osalta olen sitä mieltä, että pitäisi olla lojaalimpi omalle miehelle kuin jollekin tuttavalle. Itse en katsoisi hyvällä sitä, että puolisoiden välillä puhuttuja asioita levitellään eteenpäin, vaikka ne kuinka olisi riidan yhteydessä sanottuja taikka ketä tahansa koskevia. Anonyymina en ikinä lähtisi asioita kertomaan, jos ei ole kanttia tehdä sitä omalla naamalla, niin sitten on parempi antaa olla.

Yhteenvetona siis, itse haluaisin saada tiedon, mutta tapauskohtaisesti kannattaa miettiä pettääkö kertoessa samalla jonkun itselleen ehkä läheisemmän ihmisen luottamuksen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluaisin tietää, jos mun puoliso pettäisi. Enkä todellakaan ampuisi viestin tuojaa. En ymmärrä, miksi niin moni aina näissä tapauksissa käskee olla puuttumatta, eivätkö he itse haluaisi tietää jos kyse olisi heidän puolisoistaan. Vai ovatko nämä juuri niitä, jotka pettävät ja pelkäävät, että heidät käräytetään?

Olen seurannut läheltä tilannetta, jossa vaimo pettää kunnolla monien kanssa. Miehen on pakko tietää ainakin jotain. Silti he ovat ulospäin rakastunut, onnellisesti naimisissa oleva pari. Ei tulisi mieleenkään mennä puhumaan asiasta yhtään mitäänn. Jos heille on tilanne ok, niin mitä se muille kuuluu.

Vierailija
84/85 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin itse ehdottomasti että minulle kerrottaisiin. En kuitenkaan häpeäkseni ole varma kertoisinko itse petetylle. Hyvälle kaverille varmaan joo, puolituntemattomalle luultavasti en. Eikä sillä että ajattelisin kertomatta jättämisen olevan oikein. Minusta kertominen on nimenomaan se oikea ja suoraselkäinen teko, mutta olisin ehkä siihen liian a) itsekäs b) nössö.

Vierailija
85/85 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle mies kerran väitti kaverin pettäneen vaimoaan. Selvisi lopulta, että olikin itse pettänyt mua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kolme