Mieheni kaveri on pettänyt vaimoaan. Kertoisitko vaimolle?
Oma mieheni lipsautti sen riidan yhteydessä. Haluaisin itse tietää, jos mieheni olisi pettänyt minua. Mutta entä jos sanansaattaja ammutaan?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Nimetön vinkki siis prepaid liittymästä. Asiallinen, kunnioittava, suora teksti ja saa petettävä päättää mitä pettäjälle tekee. Laita myös tekstariin, että älä vielä raivoissasi kerro pettäjäkumppanillesi tästä tekstarista vaan seuraileppa pettävän kumppanisi menoja. Siitä se alkaa vyyhti purkautua. Sitten vain pidät pääsi kylmänä etkä kerro kenellekään tekstarista. Näin onnistui mulla
Jotkut 8hmiset on sekaisin. Mä en noteeraisi tollaista tekstiviestiä millään tavalla.
Jos menet kertomaan, niin siinä saattaa mennä miehesi ystävyys kaverinsa kanssa. Jos kaverille siis selviää kuka tiedon on jakanut. Toisaalta jos kaveri on pettänyt usein, niin moni muukin varmaan jo tietää.
Itse haluaisin tietää jos mua petettäis, viestintuojaa kiittäisin.
Vierailija kirjoitti:
Kuulopuhetta. Sulla ei ole mitään todisteita, joten annapa nyt olla.
Joopa joo. Samat tekosyyt (kuulopuheita, ei todisteita) on kuultu tuhansia kertoja. Varsinkin silloin, kun mies pettää vaimoa ja vaimo pistää avioeropaperit menemään käräjäoikeudelle.
Hyvä hämäys sinun mieheltä. Paljastaa suuren salaisuuden, että en se ollut minä, mutta kaveri oli se joka petti omaansa.
Vierailija kirjoitti:
Jos menet kertomaan, niin siinä saattaa mennä miehesi ystävyys kaverinsa kanssa. Jos kaverille siis selviää kuka tiedon on jakanut. Toisaalta jos kaveri on pettänyt usein, niin moni muukin varmaan jo tietää.
Hyvä, sopii varmaan myös että sinun puolisolle laitetaan viesti että petät häntä. Kuultu kummin kaiman kautta, ts aivan varmasti oot pettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos ajattelen omalle kohdalleni, että oma puolisoni menisi kertomaan tuollaista minun kertomaa asiaa kaverini puolisolle, niin siinä ei olisi kyllä vain ystävyytenin sen kaverin kanssa tulilinjalla vaan raivostuisin aivan suunnattomasti puolisolleni tuollaisesta kertomieni asioiden lavertelusta eteenpäin. Todellakin suuttuisin.
Alkaako miehen kirjain m ja loppuu s kirjaimeen?
Vierailija kirjoitti:
Kerro anonyymisti.
Jokainen täysijärkinen ihminen pistää anonyymit "sun kumppani pettää sua" viestit lähettäjän sekopäisyyden piikkiin eikä usko niitä. Itse poistaisin välittömästi lukemisen jälkeen ja unohtaisin koko jutun. Hulluja on maailma pullollaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, sopii varmaan myös että sinun puolisolle laitetaan viesti että petät häntä. Kuultu kummin kaiman kautta, ts aivan varmasti oot pettänyt.
No sulla se mielikuvitus lentää... Millä ihmeen logiikalla viestini sisältö kuulostaa pettäjän puheelta... wtf... itkunaurua... En ole pettänyt, enkä pettäisi.
Vierailija kirjoitti:
Alkaako miehen kirjain m ja loppuu s kirjaimeen?
Kyllä, sana mies alkaa m-kirjaimella ja loppuu s-kirjaimeen. Hienosti keksitty!
Pitäisi ensin varmistaa mieheltä asia ja kenen kanssa miehen kaveri petti, mahdollisimman tarkat tiedot. Ja sitten voit toimia syväkurkkuna ja laulaa tiedot. :s Mutta niin ettei nainen lähde etsimään syyllistä toisesta naisesta, vaan huomaa oman miehensä teot.
Sinäkö ap petit sen kanssa vai kuinka tiedät asian faktaksi?
En taida kertoa ainakaan heti. En halua mitään draamaa. Olen niin kuin en olisi kuullut mitään. Kiitos mielipiteistä.
Ap
Jos on nöyryyttävää tulla petetyksi, niin vielä nöyryyttävämpää on se, että kaikki muut tietävät ennen kuin se, jota on petetty. Minä haluaisin tietää, mutta toisaalta ei minusta olisi käräyttämään ketään ilman todisteita. Jos joku kertoisi minulle mieheni pettävän, olisin ikuisesti kiitollinen.
Olen ollut itse tilanteessa, jossa kaveripiirissä lähti pettämishuhu liikkeelle siten, että joku kaveripiirin sisältä kävi panemassa toisen vaimoa. Kaikkien osallisten käytöksestä päätellen näin kävikin. Kuitenkin lopputulos oli se, että viestintuoja ammuttiin, tai tässä tapauksessa suljettiin ulos porukasta. Ilmeisesti tällä kaverin vaimolla ja toisella kaverilla oli jonkin vuoden ajan jonkinlainen suhde, josta kaikki tiesivät vähän jotain, mutta kukaan ei uskaltanut enää puuttua sen jälkeen kun ensimmäiset viestintuojat oli "erotettu" kaveripiiristä. Petetty osapuoli ei ilmeisesti uskonut mitään tapahtuneen. Ehkä tilanne olisi ollut eri, jos sitä vaimoa olisi pannut joku muu kuin oma kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan pariskuntinakin ja perheinä tekemisissä joskus. Se häiritsee.
Ap
Oletteko siis ystäviä?
Ei minua ainakaan haitannut mieheni kautta tutut ystäväperheet vaikka tekemisissä oltiin.
Ei ne miehen kaverin vaimot mitään ystäviä kuitenkaan olleet enkä olisi vaivautunut ilmoittamaan ja selittämään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ajattelen omalle kohdalleni, että oma puolisoni menisi kertomaan tuollaista minun kertomaa asiaa kaverini puolisolle, niin siinä ei olisi kyllä vain ystävyytenin sen kaverin kanssa tulilinjalla vaan raivostuisin aivan suunnattomasti puolisolleni tuollaisesta kertomieni asioiden lavertelusta eteenpäin. Todellakin suuttuisin.
No niin minäkin. Siksipä osaan myös huomioida sen, että raivoa saattaisi syntyä myös noiden mieskavereiden kesken. Siinäpä siis ap:lle mietittävää, että kannattaako puuttua asiaan; moni suhde saattaa saada rankat kolhut. Toisaalta sääli sitä petettyä :/
Vierailija kirjoitti:
En kyllä lähtis kertomaan, jos ei pidäkään paikkaansa. Joku hölmö mies voi keksiä jutun tehdäkseen vaikutuksen kavereihin.
Jos mies on niin typerä, että kehuskelee pettämisellä (todellinen pettäminen tai keksitty pettäminen), hän ansaitsee saada huoripukin maineen. Hän halusi tulla tunnetuksi huoripukkina ("Kävinpäs pettämässä muijaa kostoksi, heh heh!") ja sitä saa mitä tilaa.
Sulla on siis oma parisuhde kuralla, mutta mielummin fiksailisit joidenkin toisten suhdetta?