Mieheni kaveri on pettänyt vaimoaan. Kertoisitko vaimolle?
Oma mieheni lipsautti sen riidan yhteydessä. Haluaisin itse tietää, jos mieheni olisi pettänyt minua. Mutta entä jos sanansaattaja ammutaan?
Kommentit (85)
En sotkeutuisi asiaan ellei ole kyse omasta kaverista
Kuulopuhetta. Sulla ei ole mitään todisteita, joten annapa nyt olla.
Kertoisin. Kamalaa olla tietämättään suhteessa pettäjän kanssa. Minulle tultiin kertomaan ja olen kertojalle ikuisesti siitä kiitollinen. Ero oli vaikea ja olin yksin pitkään. Löysin kuitenkin myöhemmin paremman miehen ja nyt olen onnellinen.
Niin, miehesi kaveri, ei siis sinun kaveri? Ei kai tuo omaan elämääsi vaikuta mitenkään?
Sun oma suhde ainakin kärsii, jos menet väliin säheltämään jotain. Ja ainahan viestintuoja on ammuttu.
En todellakaan sotkeudu toisten yksityisasioihin. Omassakin elämässä aivan tarpeeksi. Sössikööt muut itse omansa.
Miksi haluat sotkeutua miehesi kaverin asioihin?
En kyllä lähtis kertomaan, jos ei pidäkään paikkaansa. Joku hölmö mies voi keksiä jutun tehdäkseen vaikutuksen kavereihin.
Käry käy ennen pitkää, on vaan ajan kysymys. Ennemmin vahtii kapallisen kirppuja kuin jonkun hässimiset.
Ei kuulu sulle!
Sun ukko juoruämmä
Sotkeudun aina toisten asioihin ja käräytän pettäjät. Ainoastaan kiitoksia on sadellut, mutta iätkin on jotain muuta kuin ykkösellä alkavia.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sulle!
Sun ukko juoruämmä
Miehet oikeasti on. Ihme luulo että miehet ei juoruais.
Se että miehesi kertoi sinulle tuon on selvä merkki että hän pettää sua.
Kannattaa keskittyä ihan vain omaan elämään. Teet vain itsestäsi pellen kantelemalla kuin pikkulapsi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sulle!
Sun ukko juoruämmä
Entä jos näkyy?
Vierailija kirjoitti:
Sotkeudun aina toisten asioihin ja käräytän pettäjät. Ainoastaan kiitoksia on sadellut, mutta iätkin on jotain muuta kuin ykkösellä alkavia.
Kaikki inhoaa sua.
Eli se kaveri on pettänyt vaimoaan sinun miehesi kanssa. Muutoinhan ei olisi mitään syytä asiaa sinulle riidan yhteydessä kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Henkinen ikä näköjään edelleen siellä teinitasolla.
Mulle ainakin on ihan sama mitä mieheni kaverit tekevät, jos ei olla missään tekemisissä.
Ei 12-vuotiaat ole aviopareja. Et mitään uudempaa keksi?