Mieheni kaveri on pettänyt vaimoaan. Kertoisitko vaimolle?
Oma mieheni lipsautti sen riidan yhteydessä. Haluaisin itse tietää, jos mieheni olisi pettänyt minua. Mutta entä jos sanansaattaja ammutaan?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Jos on nöyryyttävää tulla petetyksi, niin vielä nöyryyttävämpää on se, että kaikki muut tietävät ennen kuin se, jota on petetty. Minä haluaisin tietää, mutta toisaalta ei minusta olisi käräyttämään ketään ilman todisteita. Jos joku kertoisi minulle mieheni pettävän, olisin ikuisesti kiitollinen.
Olen ollut itse tilanteessa, jossa kaveripiirissä lähti pettämishuhu liikkeelle siten, että joku kaveripiirin sisältä kävi panemassa toisen vaimoa. Kaikkien osallisten käytöksestä päätellen näin kävikin. Kuitenkin lopputulos oli se, että viestintuoja ammuttiin, tai tässä tapauksessa suljettiin ulos porukasta. Ilmeisesti tällä kaverin vaimolla ja toisella kaverilla oli jonkin vuoden ajan jonkinlainen suhde, josta kaikki tiesivät vähän jotain, mutta kukaan ei uskaltanut enää puuttua sen jälkeen kun ensimmäiset viestintuojat oli "erotettu" kaveripiiristä. Petetty osapuoli ei ilmeisesti uskonut mitään tapahtuneen. Ehkä tilanne olisi ollut eri, jos sitä vaimoa olisi pannut joku muu kuin oma kaveri.
Mistä joku kaverin vaimo saa tietää että miehen kaverin vaimo on tiennyt pettämisestä, niin että osaisi harmitella?
Ja eikö tuo tunne vaan vahvistu siitä että joku ulkopuolinen asiasta kertoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos menet kertomaan, niin siinä saattaa mennä miehesi ystävyys kaverinsa kanssa. Jos kaverille siis selviää kuka tiedon on jakanut. Toisaalta jos kaveri on pettänyt usein, niin moni muukin varmaan jo tietää.
Itse haluaisin tietää jos mua petettäis, viestintuojaa kiittäisin.
Jos ajattelen omalle kohdalleni, että oma puolisoni menisi kertomaan tuollaista minun kertomaa asiaa kaverini puolisolle, niin siinä ei olisi kyllä vain ystävyytenin sen kaverin kanssa tulilinjalla vaan raivostuisin aivan suunnattomasti puolisolleni tuollaisesta kertomieni asioiden lavertelusta eteenpäin. Todellakin suuttuisin.
Tämä. Jos olisin miehen asemassa ja lipsauttanut vahingossa luottamuksellisen asian puolisolleni, joka lavertelisi asiasta eteenpäin ja tuhoaisi sillä paljon, olisi kyllä suhde puolisooni sillä selvä.
No en todellakaan kertoisi ja sotkeutuisi juttuun.
Vierailija kirjoitti:
Kertoisin. Kamalaa olla tietämättään suhteessa pettäjän kanssa. Minulle tultiin kertomaan ja olen kertojalle ikuisesti siitä kiitollinen. Ero oli vaikea ja olin yksin pitkään. Löysin kuitenkin myöhemmin paremman miehen ja nyt olen onnellinen.
Et voi mitenkään tietää etteikö nykyinen miehesi olisi pettänyt sinua.
kyllä se on sunkin ukkos pettänyt ihan samalla tavoin. ei kannata sekaantua muiden suhteisiin.
Nyt löytyi viihdyttävä harrastus, ostan prepaid liittymän ja alan lähettämään epämääräisiä viestejä sopiviin puhelinnumeroihin. Sitten vain popkornit esiin ja katsomaan kun suhdepäivitykset muuttuu facessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos menet kertomaan, niin siinä saattaa mennä miehesi ystävyys kaverinsa kanssa. Jos kaverille siis selviää kuka tiedon on jakanut. Toisaalta jos kaveri on pettänyt usein, niin moni muukin varmaan jo tietää.
Itse haluaisin tietää jos mua petettäis, viestintuojaa kiittäisin.
Hyvä, sopii varmaan myös että sinun puolisolle laitetaan viesti että petät häntä. Kuultu kummin kaiman kautta, ts aivan varmasti oot pettänyt.
No sulla se mielikuvitus lentää... Millä ihmeen logiikalla viestini sisältö kuulostaa pettäjän puheelta... wtf... itkunaurua... En ole pettänyt, enkä pettäisi.
Mutta itse uskoisit jos sä saisit anonyymin viestin että puoliso pettää sinua?
En ole niin sanonut. Jos joku kertoisi mulle tuollaista anonyymisti, niin haluaisin tietää enemmän; miksi olen sellaisen viestin saanut, onko siinä todenperää.
Mä haluaisin tietää, jos mun puoliso pettäisi. Enkä todellakaan ampuisi viestin tuojaa. En ymmärrä, miksi niin moni aina näissä tapauksissa käskee olla puuttumatta, eivätkö he itse haluaisi tietää jos kyse olisi heidän puolisoistaan. Vai ovatko nämä juuri niitä, jotka pettävät ja pelkäävät, että heidät käräytetään?
Todellakin kertoisin mutta sähköpostin tai prepaidin kautta välttääkseni draaman. Oman moraalini mukaan haluan kertoa että tällaista huhua liikkuu, ja vaimo sitten tekee omat päätöksensä siitä uskooko ja mitä sen tiedon kanssa haluaa tehdä. Jotenkin ihan absurdi ajatus että olisi ulkopuolisten tehtävä peitellä jonkun häntäheikin tekosia :D Jos petät, pidä suusi ummessa äläkä kehuskele sitä pitkin maita ja mantuja jos ajattelit tiedon pysyvän salassa.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin tietää, jos mun puoliso pettäisi. Enkä todellakaan ampuisi viestin tuojaa. En ymmärrä, miksi niin moni aina näissä tapauksissa käskee olla puuttumatta, eivätkö he itse haluaisi tietää jos kyse olisi heidän puolisoistaan. Vai ovatko nämä juuri niitä, jotka pettävät ja pelkäävät, että heidät käräytetään?
En ole sellaisessa parisuhteessa jossa muittamutkitta uskon enemmän jotain tuntematonta viestintuojaa kuin omaa miestä. Mietin aina että kyllä on heppoisissa kantimissa joillakin parisuhteet. Siitä vaan heti ukko pihalle kun tulee viestiä jostain tuntemattomasta numerosta että se pettää. Luottamus kohdillaan.
Niin. Ihmiset on outoja virityksiä. Toisaalta rehellisyyttä arvostetaan, mutta kun omaa korttitaloa ja rakkaita kulisseja tulee joku ravisuttelemaan totuuden kanssa, niin kyllä valtaosa ampuu viestintuojan.
Surut, erot ym raskaat kriisit mieluummin kielletään kuin käydään läpi varsinkin, jos siinä elintasokin tipahtaa. Ei se rehellisyys ole sen kaiken vaivan arvoista.
Asia ei kuuluisi minulle,en kertoisi.Mutta en tänekään aiheesta kirjoitaisi.
Kyse on kuitenkin miehen kaverista, joten oletan miehesi tekevän jotain, jos jotain on tehtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ihmiset on outoja virityksiä. Toisaalta rehellisyyttä arvostetaan, mutta kun omaa korttitaloa ja rakkaita kulisseja tulee joku ravisuttelemaan totuuden kanssa, niin kyllä valtaosa ampuu viestintuojan.
Surut, erot ym raskaat kriisit mieluummin kielletään kuin käydään läpi varsinkin, jos siinä elintasokin tipahtaa. Ei se rehellisyys ole sen kaiken vaivan arvoista.
Mistä sinä tiedät mitä suruja ja kriisejä muut käy läpi. Ei niitä yleensä julkisesti puida.
Vierailija kirjoitti:
Joo, sinä haluaisit tietää etkä petettynä ampuisi viestintuojaa. Tässä on vain ongelma muualla. Eikö käy mielessäsi se, että ensinnäkin tuossa tilantessa samalla vaarantaisit välisi omaan mieheesi kertomalla tämän lipsauttamia asioita eteenpäin ja tietysti siinä vaarantaisit myös sen miehesi ja hänen kaverinsa välit. Ei varmaan se petetty viestintuojaa tässä olisi ampumassa, mutta pari muuta saattaisi raivostua sinulle ja oikein kunnolla.
Taas tämä.
En kommentoi muuta kuin että toivon, että saat itse joskus anonyymin viestin, jossa kerrotaan miehesi pettävän sinua. Ikinä et saa tietää totuutta.
Karma is a bitch ;-)
Vierailija kirjoitti:
Todellakin kertoisin mutta sähköpostin tai prepaidin kautta välttääkseni draaman. Oman moraalini mukaan haluan kertoa että tällaista huhua liikkuu, ja vaimo sitten tekee omat päätöksensä siitä uskooko ja mitä sen tiedon kanssa haluaa tehdä. Jotenkin ihan absurdi ajatus että olisi ulkopuolisten tehtävä peitellä jonkun häntäheikin tekosia :D Jos petät, pidä suusi ummessa äläkä kehuskele sitä pitkin maita ja mantuja jos ajattelit tiedon pysyvän salassa.
Toivon sydämestäni, että saat tuollaisen viestin joskus vielä elämässäsi <3
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä.
En kommentoi muuta kuin että toivon, että saat itse joskus anonyymin viestin, jossa kerrotaan miehesi pettävän sinua. Ikinä et saa tietää totuutta.
Karma is a bitch ;-)
Karmaa keräsit juuri itsellesi esittämällä tuon toivomuksen. Mistä teitä ilkeitä ihmisiä sikiää...
Vierailija kirjoitti:
Totta kai ovat, pahimpia pettäjiä itse, juuri näin.
Mitäs jos täällä kokemuksesta kerrotaan, koska on saatettu saada kurat silmille ja jouduttu dissatuiksi, kun ystävä, jolle on kertonut kumppaninsa pettäneen, pistää kaveruuden poikki? Kun jotkut ne uskoo siihen pettäjään kuin vuoreen, vaikka olisi ollut jo omiakin epäilyksiä.
Se pahin veetutus puretaan siihen käräyttäjään (hyvä ja luotettava ystävä) jotta omat kasvot säilyy, ja voi jopa kenties lykätä päänsä pensaaseen ja "unohtaa" koko pettämisen...Tässä kun on sellainen häpeän aspektikin, eli "Onko se toinen nainen parempi ja kauniimpi kuin minä, kun mies petti"?
Mutta itse uskoisit jos sä saisit anonyymin viestin että puoliso pettää sinua?