HS: Yli 70% suomalaisista tyytymättömiä Orpon hallitukseen
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011269591.html
Ainoastaan yli 160 000€ vuodess tienaavat ilmoittivat olevansa "tyytyväisiä" tai "erittäin tyytyväisiä" Orpon hallituksen toimintaan.
Naisista jopa 75% arvioi hallituksen suoriutuneen "erittäin huonosti".
Kommentit (10)
Se on jännä, että tällä palstalla on paljon hallitukseen tyytyväisiä? Mistä sekin kertoo? Toki minulla on tästä vahvat epäilykset.
Itse olen tyytyväinen. Vuositulot 20000 ja joka sentti itse työllä ansaittu eikä mitään tulonsiirtoja toisilta minulle ilmaiseksi. Tuo ei ole uutinen, että suomalaiset tyytymättömiä. Pelkkää saman jauhamista. Kohtahan se hallitus vaihtuukin.
puran ja orpon HALLITUS on pahin vihollinen IMISYYTTÄ VASTAAN NYT SUOMESSA joka ajaan NURIN KOVAA VAUHTIA ISÄN MAATAMME.
yli puolet näistä ovat tyytymättömiä LIIAN LÖPERÖN leikkauspolitiikan takia ja liian vasemmistolaisen politiikan takia
Miljarditolkulla turhia menoja on vieläkin leikkaamatta. Todelliset uudistukset tekemättä, ja verotus uudistamatta (keventämättä) .
Natoon mentiin 1000 henkilön gallupin perusteella. Pitäisi olla laki joka määräisi että jos gallup-tyytymättömyys hallitukseen ylittää 60%, on pidettävä uudet vaalit.
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä, että tällä palstalla on paljon hallitukseen tyytyväisiä? Mistä sekin kertoo? Toki minulla on tästä vahvat epäilykset.
Pääosin trollausta.
70% ihmisistä ei tajua asioista kyllä hevon helvettiäkään vähänkään isommalla skaalalla. Tosin persuilla on nyt se oma näytön paikka pikku hiljaa.
Olen tyytyväinen jos saan tehtaalleni työntekijöitä työttömyyskorvausta sekä 9 euron kulukorvausta vastaan. Palkanmaksu vie ikävästi vähäisiä miljoonavoittojani. On myös mukava antaa keppiä palvelusväelle.
t. Tehtaanomistaja
nämä molemmat keksii oikeasti huonon ideansa tarkoitan orpo ja purra. jos nyky nuoret ei kehity sitten joutuu käyttää nykyisiä kokenutta kohti elätäkseen nyky nuoren. voisin jopa sanoa molempien typerät leikkaukset vaan tuottaa jatkuvasti että he haluavat kuin ottaa rahat itsellensä kuin ei kehittäisi nyky nuorta ja koulutusta. jos nyky ei pärjää niin elätäänkö jatkuvasti näiden valtionrahalla?
tiedän törkeä kommenti, mutta voispa sanoa hallituksen pitäisi katsoa yrityksiä eikä jatkaa leikkausta. yritykset päättää ketä ottaa niitä työntekijöitä sisään. yrityksien kannalta ei huolestuta sitä ettei löydy tekijöitä ja joka päivä tulee satoja hakemusta, silti yritys päättää ketä ottaa sisään. jos hakijoita on 100 niin se on se yksi ja muut menee evätyksi, et melkoinen kilpailu ja yritykset ei harvoin tekee algoritmisen/lineraarisen ajattelu tavan että tuo vaikappa 10 hakijaa lisää sinne yritykseen. yritykset kokoajan imartelee sitä asiakkuutta ja samahan kaikkilla on omia rajoja kehitymistä, elämiseen, tutkimukseen ja jne.
hallittus käyttää vain sitä runoilua, että xyz ja valittaa aikaisempia hallituksen strategia ja jne. miksi he eivät voi kiinnittää yrityksiinsä eikä leikkata köyhiltä. voispa sanoa heidän pitäisi leikkata itseltä ja jopa muilta hallituksen jäseniltä niin jos he haluvat tehdä hyvää työtä ja saada sitä kehumista. heidän lupauksetki on epäuskollisia
Itse miljardöörinä kaipaisin lisää työntekijöiden, vammaisten ja työttömien kepittämistä. Muuten kaikki ok.