Milja Amalia vai Milja Olivia? :)
Kommentit (29)
Milja Amalia on mielestäni parempi. Mutta hyviä vaihtoehtoja ovat kumpikin :). Jos saisin tytön niin antaisin nimeksi Amalia <3
Olivia ei ole se nimi jota etsit. Amalia on ihan kiva, siitä tulee nopeasti lausuttuna hauska Milja a malja -vaikutelma, jos ei painokkaasti sano että A-MA-LIA.
Minusta on parempi jos etunimi ei lopu samaan aakoseen jolla toinen nimi alkaa kuten miljaamalia. Jos noista pakko valita niin Milja Olivia. Mieluiten kuitenkin joku muu esim. Milja Matilda, Milja Inkeri, Milja Elviira, Milja Loviisa, Milja Tuulia...
Toisaalta ei sitä toista nimeä niin usein tule sanottua tai käytettyä, että pitäisi luopua Amaliasta, jos se miellyttää enemmän.
-5
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 13:19"]
Milja Amalia on mielestäni parempi. Mutta hyviä vaihtoehtoja ovat kumpikin :). Jos saisin tytön niin antaisin nimeksi Amalia <3
[/quote] Amalia on kyllä kaunis nimi :). Ap
Minä valitsisin Milja Amalian :) Mielestäni sopii hyvin yhteen. Ja harvoinpa molempia nimiä samanaikaisesti käytetään.
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 13:07"]
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 13:05"]
Milja on ihana, mutta en tykkää kummastakaan tokasta nimestä, sorry. Ehkä Olivia astetta parempi kuitenkin.
[/quote] Joo, eihän siinä mitään. Jokaisella on oma makunsa joten en siis ottanut mitenkään itseeni :D. Ap
[/quote]
Piti tulla vielä pyytämään anteeksi. Ihmettelen itsekin, että kirjoitin noin epäkohteliaasti. Luulen, että tää palsta aktivoi tylyä kielenkäyttöä. Anteeksi. Kauniita nimiä kaikki 3, vaikka niistä vain Milja olisi omalle tytölleni ehdolla. Onnea vauvasta!
Milja on kaunis nimi, Olivia myös.
Mun mummolla oli kissa nimeltä Amalia, joten en oikein osaa enää nähdä sitä ihmisen nimenä :D
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 13:12"]
Etunimeen ei sovi kumpikaan vaihtoehto. Milja on ihana, kaunis nimi, Olivia niiiiiin kulunut ja Amalia ei vain istu Miljan kanssa.
[/quote] Näistä nimistä tuo Milja on juurikin se johon olen erityisesti tykästynyt. Amalia ja Olivia taas ovat sellaisia joihin olen jotenkin tykästynyt, mutta en ole varma onko jompi kumpi niistä juuri SE nimi mitä etsin :). Ap