Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voit pihdata ja väittää rakastavasi puolisoasi?

Vierailija
22.10.2014 |

Luulisi, että rakkaudessa tekisi asioita, jotka eivät ihan aina ole itselle mieluisia, mutta joita toinen arvostaa. Luulisi, että toisen hyvä mieli toisi myös itselle hyvää mieltä. Se, että rakastaa toista niin paljon, että on välillä valmis tekemään asioita, joita ei välttämättä juuri silloin haluaisi.

Onko se silloin enää rakkautta, jos ajatus tällaisesta suututtaa?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän minäkin haluan tietää. Aina ei ehkä itse halua 100% mutta miksei tuottaisi kumppanille nautintoa ? Yleensä sitä itsekin innostuu. En ole koskaan kieltäytynyt seksistä mutta nähnyt suhteita missä toinen kuihtuu läheisyyden ja hellyyden puutteessa.

Vierailija
2/45 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 14:26"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 14:18"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 14:13"]

Hmm... mitenhän se mies voi olla ilkeä ja jatkuvasti naputtaa jos rakastaa? Mitenhän se voi olla huolehtimatta minusta taloudellisesti, kuinka se voi katsoa vain kun olen nälissään, jos kerran rakastaa. Miksei se halua hemmotella jollain ruoalla ja juomalla jos rakastaa? Miksei se koskaan laita ruokaa jos se rakastaa? Miksei se tee kaikkia asioita mitä haluan, jos kerran rakastaa?

[/quote]

Vastikkeesta seksiä harrastavalla naisella on myös nimitys. Mikä tulee mieleen?

[/quote]Vain tyhmä antaa ilmaiseksi jollei itseä haluta, miehelle joka elää aivan eri elintasolla kuin kumppani joka näkee nälkää. Jos ei mies rakasta tarpeeksi huolehtiakseen, niin miksi naisen pitäisi rakastaa ja näyttää se seksillä vieläpä.
[/quote]

ei seksi ja läheisyys ole kauppatavara!! parisuhde perustuu rakkaudelle ja kumppanuudelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole pihtaamista jos on haluton/ei kostu. Itsellä on joskus ollut se tilanne, että ei ole kostunut, tällöin on yhdyntä jäänyt väliin, sillä kuivaan paneminen sattuu fyysisesti ja henkisesti. Sama asia kuin miehellä, ettei aina tule erektiota. En ole tästä mitään itkupotkuraivareita vetänyt vaan ollaan sitten hellitelty muuten. :)

Vierailija
4/45 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 15:03"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 13:38"]

Parisuhde ja rakkaus on paljon muutakin kuin seksiä, ja iso osa parisuhteista kaatuu tämän ymmärryksen puutteeseen, ei seksin puutteeseen. Huom. En sanonut, ettei parisuhteeseen kuuluisi seksi - mun mielestä se kuuluu nimenomaan parisuhteeseen, mutta pelkkä seksi ei tee mistään suhteesta parisuhdetta. Minä olen kaikkien stereotypioiden mukaisesti se haluttomampi osapuoli. Haluan kyllä seksiä, mutta en yhtä usein ja yhtä helposti kuin mieheni. Mies syttyy jo pelkästä alastomasta naisvartalosta, mua taas ei kiihota vain hänen näkemisensä. Minä tarvitsisin enemmän läheisyyttä, hellyyttä, läsnäoloa ja arkista huomiointia, mies taas ei sitä ymmärrä vaan luulee, että pelkkä seksin ehdottaminen saa minut kiimaiseksi. Ei saa, ja asiasta on aika monta kertaa puhuttu ja olen kertonut monta kertaa, mitä kaipaisin. No, silti mulla on mies, jonka ensimmäiset sanat mulle koko päivän aikana saattaa olla seksin ehdottaminen iltakymmeneltä. Koko päivän mä olen ollut hänelle täysin näkymätön - ei hyvää huomenta, lähtöpusua töihin lähtiessä, miten sun päivä meni päivällispöydässä, kumpi hoitaa tiskit ja kumpi lasten puuhat sen jälkeen, ei mitään, ei sanaakaan. Ei edes ohimennen hipaisua, ei minkäänlaista kontaktia koko päivänä, ja sitten illalla pitäisi kuitenkin lämmetä seksiin alle sekunnissa? Tätä on jo niin kauan jankattu, eikä muutosta ole, että jos tuo tosta seksin vähyyden takia lähtee, niin mitäpä se mua liikuttaa. Jos minä pihtaan seksiä, mies pihtaa parisuhdetta.

[/quote]

Juuri näin! Naisen seksuaalisuus nyt vain on erilaista kuin miehen. Jos koko päivä on pelkkää työtä ja kodinhoitoa ilman minkäänlaista henkistä yhteyttä miehen kanssa, miten sitä yhtäkkiä syttyisi seksin harrastamiselle? Pelkkä alastoman miehen näkeminen, tai edes erektion tunteminen reittään vasten sängyssä, ei useimmille naisille riitä. Todella surullista luettavaa nämä pihtaus- ja hiekkapillukommentit. Seksi on yhteinen iloinen asia, ei jokin lahja jonka nainen joko antaa tai ei anna miehelle omasta halukkuudesta/haluttomuudesta riippumatta.

Onneksi oma mieheni ei ymmärrä sitä jonain kostona, "pihtaamisena", jos mun ei yksinkertaisesti tee mieli rankan päivän jälkeen. Siinä on ihan selvä korrelaatio, miten olemme aiemmin päivällä yhdessä olleet, olemmeko jutelleet ja nauraneet asioille ja harrastammeko seksiä myöhemmin illalla. Yleensä nainen (poikkeuksia tietysti aina on, ja suhteen alussa seksiä harrastetaan joka tapauksessa enemmän) tarvitsee vähintäänkin henkistä yhteyttä jos nyt ei aina välttämättä romantiikkaa seksihalujen syttymiselle. Ja siitä ei ymmärtämättömillä lassukoilla ole mitään oikeutta naisia syyllistää. Olemme erilaisia: hyväksykää se tai eläkää yksin, älkääkä tulko tänne laukomaan ääliömäisiä filosofioitanne!
[/quote]

Näytä aloituksessa kohta, jossa puhuttiin NAISEN seksuaalisuudesta. Kyse oli molemminpuoleisista kompromisseista ja toisen ilahduttamisesta.

Vierailija
5/45 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut odottavat puolisolta uhrauksia, mutta itse eivät ole valmiita tulemaan yhtään vastaan. Parisuhteessa, jossa seksuaaliset halut eivät kohtaa, mutta rakkautta riittää, puolisoiden luulisi voivan päätyä molempia tyydyttävään ratkaisuun (esim. Jos toisella tekee mieli seksiä kaksi kertaa viikossa, sitä harrastetaan kerran. Tällöin sekä halukas saa seksiä ja haluttoman ei tarvitse harrastaa sitä kuin kerran kahden sijasta)

Vierailija
6/45 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kieltäytynyt seksistä ja rakastan miestäni ihan hulluna. Yhdessä toistakymmentä vuotta.

Vierailija
7/45 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Mieskin voisi tyydyttää suulla/käsin/lelulla, jos ei seiso!!!

Vierailija
8/45 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta. Kompromisseja, ei oman edun tavoittelua

Vierailija
9/45 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen suostunut seksiin monta kertaa, vaikka ei tekisi mieli. Mutta jos en pääse mukaan seksiin, kuten usein käy jos ei yhtään tee mieli, väsyttää ja tahtoisi vaan nukkua, tunnen itseni hyväksikäytetyksi, mikä taas aiheuttaa sen, ettei tee mieli seksiä ollenkaan. Siis kun näin käy tarpeeksi monta kertaa, alkaa melkein vihata seksiä, tekee mieli itkeä joka kerran jälkeen ja siitä alkaa negatiivinen kierre, joka päätyy siihen, ettei enää ikinä tahdo seksiä.

Asiat ei vaan ole niin yksinkertaisi, vaikka järki sanoisi mitä niin tunteet ikävä kyllä vaikuttavat ja saattavat pahentaa tilannetta. Vaikka rakastan miestä, siinä ei ole edes seksuaalisesti mitään epämiellyttävää, haluttomuudessa ei ole siis kyse tippaakaan siitä että miehessä olisi jotain vikaa

Vierailija
10/45 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen suostunut seksiin monta kertaa, vaikka ei tekisi mieli. Mutta jos en pääse mukaan seksiin, kuten usein käy jos ei yhtään tee mieli, väsyttää ja tahtoisi vaan nukkua, tunnen itseni hyväksikäytetyksi, mikä taas aiheuttaa sen, ettei tee mieli seksiä ollenkaan. Siis kun näin käy tarpeeksi monta kertaa, alkaa melkein vihata seksiä, tekee mieli itkeä joka kerran jälkeen ja siitä alkaa negatiivinen kierre, joka päätyy siihen, ettei enää ikinä tahdo seksiä.

Asiat ei vaan ole niin yksinkertaisi, vaikka järki sanoisi mitä niin tunteet ikävä kyllä vaikuttavat ja saattavat pahentaa tilannetta. Vaikka rakastan miestä, siinä ei ole edes seksuaalisesti mitään epämiellyttävää, haluttomuudessa ei ole siis kyse tippaakaan siitä että miehessä olisi jotain vikaa

Vierailija
11/45 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde ja rakkaus on paljon muutakin kuin seksiä, ja iso osa parisuhteista kaatuu tämän ymmärryksen puutteeseen, ei seksin puutteeseen. Huom. En sanonut, ettei parisuhteeseen kuuluisi seksi - mun mielestä se kuuluu nimenomaan parisuhteeseen, mutta pelkkä seksi ei tee mistään suhteesta parisuhdetta.

Minä olen kaikkien stereotypioiden mukaisesti se haluttomampi osapuoli. Haluan kyllä seksiä, mutta en yhtä usein ja yhtä helposti kuin mieheni. Mies syttyy jo pelkästä alastomasta naisvartalosta, mua taas ei kiihota vain hänen näkemisensä. Minä tarvitsisin enemmän läheisyyttä, hellyyttä, läsnäoloa ja arkista huomiointia, mies taas ei sitä ymmärrä vaan luulee, että pelkkä seksin ehdottaminen saa minut kiimaiseksi. Ei saa, ja asiasta on aika monta kertaa puhuttu ja olen kertonut monta kertaa, mitä kaipaisin. No, silti mulla on mies, jonka ensimmäiset sanat mulle koko päivän aikana saattaa olla seksin ehdottaminen iltakymmeneltä. Koko päivän mä olen ollut hänelle täysin näkymätön - ei hyvää huomenta, lähtöpusua töihin lähtiessä, miten sun päivä meni päivällispöydässä, kumpi hoitaa tiskit ja kumpi lasten puuhat sen jälkeen, ei mitään, ei sanaakaan. Ei edes ohimennen hipaisua, ei minkäänlaista kontaktia koko päivänä, ja sitten illalla pitäisi kuitenkin lämmetä seksiin alle sekunnissa? Tätä on jo niin kauan jankattu, eikä muutosta ole, että jos tuo tosta seksin vähyyden takia lähtee, niin mitäpä se mua liikuttaa. Jos minä pihtaan seksiä, mies pihtaa parisuhdetta.

Vierailija
12/45 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 13:28"]olen suostunut seksiin monta kertaa, vaikka ei tekisi mieli. Mutta jos en pääse mukaan seksiin, kuten usein käy jos ei yhtään tee mieli, väsyttää ja tahtoisi vaan nukkua, tunnen itseni hyväksikäytetyksi, mikä taas aiheuttaa sen, ettei tee mieli seksiä ollenkaan. Siis kun näin käy tarpeeksi monta kertaa, alkaa melkein vihata seksiä, tekee mieli itkeä joka kerran jälkeen ja siitä alkaa negatiivinen kierre, joka päätyy siihen, ettei enää ikinä tahdo seksiä.

[/quote]
Just näin.

Vierailija
13/45 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Ja vielä se puhumattomuus ja kaikki fyysisen yhteyden katoaminwn ja vahtiminen ja vinoilu ja syyttely.... tulee väkisin mieleen, että onko oikeesti tällasta nöyryyttämistä tämä elämä. En jaksa.

Vierailija
14/45 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ei ole sama asia kuin seksi. Jos rakkauden vuoksi antaa toiselle seksiä vaikkei tee sitä yhtään mieli, niin pidemmän päälle siitä voi kertyä vain katkeruutta ja kaunaa toista kohtaan. Ei hyvä. Hankala juttu jos parin halut eivät käy yhteen.

Vierailija
15/45 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekkavaginat voisivat päästää miehensä vapaiksi, ja kostua ainoastaan miesvihakirjoituksia lukiessaan.

Näille naisenkaltaisille ilmainen spermapankki, jossa miehellä ei ole vastuuta. Ei myöskään yhteiskunnan tukia. Näin pääsevät leikkimään vauvan kanssa kotileikkejään.

Dildokin lienee turha kapine, sehän on sovinistinen esine.

Problem solved.

Vierailija
16/45 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 13:51"]Hiekkavaginat voisivat päästää miehensä vapaiksi, ja kostua ainoastaan miesvihakirjoituksia lukiessaan.

Näille naisenkaltaisille ilmainen spermapankki, jossa miehellä ei ole vastuuta. Ei myöskään yhteiskunnan tukia. Näin pääsevät leikkimään vauvan kanssa kotileikkejään.

Dildokin lienee turha kapine, sehän on sovinistinen esine.

Problem solved.
[/quote]
Et kyllä ymmärrä yhtään.

Vierailija
17/45 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 13:54"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 13:51"]Hiekkavaginat voisivat päästää miehensä vapaiksi, ja kostua ainoastaan miesvihakirjoituksia lukiessaan. Näille naisenkaltaisille ilmainen spermapankki, jossa miehellä ei ole vastuuta. Ei myöskään yhteiskunnan tukia. Näin pääsevät leikkimään vauvan kanssa kotileikkejään. Dildokin lienee turha kapine, sehän on sovinistinen esine.   Problem solved. [/quote] Et kyllä ymmärrä yhtään.

[/quote]

Tässähän oli hiekkatortuille ongelmaan ratkaisu, mikä mättää?

Vierailija
18/45 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 13:54"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 13:51"]Hiekkavaginat voisivat päästää miehensä vapaiksi, ja kostua ainoastaan miesvihakirjoituksia lukiessaan. Näille naisenkaltaisille ilmainen spermapankki, jossa miehellä ei ole vastuuta. Ei myöskään yhteiskunnan tukia. Näin pääsevät leikkimään vauvan kanssa kotileikkejään. Dildokin lienee turha kapine, sehän on sovinistinen esine.   Problem solved. [/quote] Et kyllä ymmärrä yhtään.

[/quote]

Tässähän oli hiekkatortuille ongelmaan ratkaisu, mikä mättää?
[/quote]
Kysymys ei ole miesvihasta. Haluttomuuteen voi olla monia syitä. Miesviha tuskin on kovin monella syynä.

Vierailija
19/45 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 14:01"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 13:54"] [quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 13:51"]Hiekkavaginat voisivat päästää miehensä vapaiksi, ja kostua ainoastaan miesvihakirjoituksia lukiessaan. Näille naisenkaltaisille ilmainen spermapankki, jossa miehellä ei ole vastuuta. Ei myöskään yhteiskunnan tukia. Näin pääsevät leikkimään vauvan kanssa kotileikkejään. Dildokin lienee turha kapine, sehän on sovinistinen esine.   Problem solved. [/quote] Et kyllä ymmärrä yhtään. [/quote]   Tässähän oli hiekkatortuille ongelmaan ratkaisu, mikä mättää? [/quote] Kysymys ei ole miesvihasta. Haluttomuuteen voi olla monia syitä. Miesviha tuskin on kovin monella syynä.

[/quote]

Miksi piinata toista ihmistä omalla haluttomuudellaan? Takerruit yhteen sanaan, voit ohittaa sen ja ajatella hiukan laajemminkin?

Vierailija
20/45 |
22.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 14:02"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 14:01"]

[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 13:57"][quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 13:54"] [quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 13:51"]Hiekkavaginat voisivat päästää miehensä vapaiksi, ja kostua ainoastaan miesvihakirjoituksia lukiessaan. Näille naisenkaltaisille ilmainen spermapankki, jossa miehellä ei ole vastuuta. Ei myöskään yhteiskunnan tukia. Näin pääsevät leikkimään vauvan kanssa kotileikkejään. Dildokin lienee turha kapine, sehän on sovinistinen esine.   Problem solved. [/quote] Et kyllä ymmärrä yhtään. [/quote]   Tässähän oli hiekkatortuille ongelmaan ratkaisu, mikä mättää? [/quote] Kysymys ei ole miesvihasta. Haluttomuuteen voi olla monia syitä. Miesviha tuskin on kovin monella syynä.

[/quote]

Miksi piinata toista ihmistä omalla haluttomuudellaan? Takerruit yhteen sanaan, voit ohittaa sen ja ajatella hiukan laajemminkin?
[/quote]
Koko kommenttisi oli oletetun miesvihan näkökulmasta kirjoitettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi