Onko sinulla menkkatraditioita
Minä menen ja ostan aina ison suklaalevyn ja syön sen yksin tuntematta morkkista. Mites te muut?
Kommentit (102)
Minä palkkaan mieluummin miehen kuin naisen, olettaen heidän olevan muutos saman tasoisia hakukriteereilläni. Tämä ketju sen todistaa ihan konkreettisesti.
Huomaamaton ja hajuton. Älä anna sen näkyä mitenkään päällepäin.
Miksi käyttää jotakin hajustettuja siteitä jotka muut haistavat?
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 11:38"]
Ostan sipsejä tai poppareita ja jonkun hömppäkirjan. kaadun sänkyyn ja koitan sietää kipuja.
[/quote]
Oletpa martyyri
Minusta kyllä naiset ovat yleisesti sellaisia tunnollisia puurtajia myös työelämässä. Miehet yrittävät monesti mennä siitä, mistä aita on matalin. Lisäksi et voi kyllä yleistää, että kaikki naiset olisivat tällaisia, kuin jotkut tässä ketjussa. Et voi myöskään tietää, sairasteleeko palkkaamasi mies. Heillä on usein huonot elintavat, joten kremppoja ja myös vakavampaa vaivaa tulee (esim. aivoverenvuoto).
Syön särkylääkkeitä ja olen vähän herkempi kuin normaalisti. Herkkujakin tulee helpommin syötyä.
Survaisen kupin sisään, ja välillä tyhjennän sekä pesen. Siinäpä se. Tavallista arkieloa.
Syön pillereitä jota poistaa menkat ei mitään ongelmaa ikinä !!
Ostan sipsejä tai poppareita ja jonkun hömppäkirjan. kaadun sänkyyn ja koitan sietää kipuja.
Syön särkylääkettä, itken, oksennan ja käytän tamponeja.
Suklaata juu ja tietyt punaiset legginsit aina kotona ollessa. :)
otan särkylääkettä 1g poretablettina (= vaikuttaa nopeammin) heti kun kunnon vuoto alkaa, jos kovia kipuja tulee, otan taas 1g max 4-5krt/pv. kun otan heti ennen kipuja, ei ne ehdi päästä niin koviksi että likuntakyky menee ja oksennus lentää. ennen traditiona oli paastota kun nälkäisenä en tuntenut yhtäpaljon kipua, saatoin olla syömättä 2pv ja juoda vain vähän koska vatsaa ei voinut täyttää edes vedellä mutta nykyään syön kevyesti ja vähän menkkojen aikaan
Välttelen ihmisiä. Luen kirjoja ja katson tv:tä pitääkseni itsesäälin ja masentavat ajatukset loitolla.
Syön särkylääkettä ja lähden töistä tavallista aikaisemmin kotiin.
Teippaan käytetyt siteeni sievään riviin vessan seinään ja arvioin menksujen jälkeen täyteliäimmän yksilön.
Ostan popcornsuklaata ja sipsejä ja makaan sähköviltin alla sohvalla ja teen kuolemaa.
Teen parista peitosta pesän kylpyammeeseen ja menen sinne itkemään. Lyhyt matka pöntölle jos lerva/ripuli lentää ja ammeen kylmyys helpottaa kipua aina hetkellisesti. Sitten kun tiedän että en enää pyörry kivun vuoksi otan peitot pois, lasken kuumaa vettä ja keitän itseni parempaan oloon.
Jaan Burana- annoksen pitkin työpäivää, että selviän töissä ilman läpivuotoja. Ajoitan tuskaisat verentäyttämät wc- käynnit työpaikan vessaan mahdollisimman rauhalliseen hetkeen. En ikinä sovi mitään erikoista neljään ensimmäiseen päivään vaan yritän vaan selvitä jotenkin
Kaikki tämän aiheen ketjut menevät aina joksikin kilpailuksi siitä, kenellä on kamalimmat kuukautiset. Tämäkin ketju on täynnä valittamista.Ainoa hauska juttu oli nuo punaiset legginssit.
Syön hyvillä mielin herkkuja, tällä kertaa lakuja.
Pistän vähän enemmän vaatteita päälle, palelen helposti menkkojen aikana.
Onnekas olen, kun ei tarvi kärsiä kuten monien.
Hmm.. itse olen eritysen tunteellinen "menkkaränkkä" päiviä ennen kuukautisia (mieliala heittelee ja uskomaton panetus). En yleensä kuukautisten aikaa.
Himmaan hiukan liikunnan määrää jos kramppaa ja syön joskus karkkia, sipsejä tms. (Olen aktiiviurheilija ja syön ns terveellisesti)