Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla menkkatraditioita

Vierailija
26.09.2014 |

Minä menen ja ostan aina ison suklaalevyn ja syön sen yksin tuntematta morkkista. Mites te muut?

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppään alasti trampoliinilla.

Vierailija
82/102 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 14:36"]

Syön hyvillä mielin herkkuja, tällä kertaa lakuja.

Pistän vähän enemmän vaatteita päälle, palelen helposti menkkojen aikana.

Onnekas olen, kun ei tarvi kärsiä kuten monien. 

[/quote]

Onnekas tai sitten vaan ihan normaali nainen, nuo kuukautisvammaiset kun tuntuvat huutavan usein kaikkien naisten puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ripuli.

Vierailija
84/102 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina silloin saikulla. Juon kaakaota, syön jätskiä ja katson romanttisia elokuvia.

Vierailija
85/102 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:50"]Minä palkkaan mieluummin miehen kuin naisen, olettaen heidän olevan muutos saman tasoisia hakukriteereilläni. Tämä ketju sen todistaa ihan konkreettisesti.
[/quote] mitä tarkoitat? Senkö takia että nainen saattaa syödä suklaata kuukautisten aikana? Tai että ihan särkylääkkeitä? On siinä syytä kerrakseen. Ja voisit opetella lukemaan tekstisi ennen julkaisua :)

Vierailija
86/102 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itketään, parutaan, ryvetään, loukkaannutaan, kilahdellaan ja kaiken huipuksi ollaan saikulla MENKKOJEN takia. Ehei, en palkkaisi naista, jos voisin palkata miehen.

Vierailija
87/102 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 20:41"]

Sinnittelen kaksi ekaa vuotopäivää, sitten alkaa vuoto niukkenemaan ja tulemaan niitä ihania jättihyytymiä siteeseen. Ne minä syön, nam!!

[/quote]

MITÄ HELVETTIÄ!?

Vierailija
88/102 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkojen ajan aina mustat haaremihousut jalassa,makaan ja syön kipulääkkeitä, ravaan sohvan ja vessan väliä ja kiroan miehelle :D

Vierailija
89/102 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 22:50"]

Minä palkkaan mieluummin miehen kuin naisen, olettaen heidän olevan muutos saman tasoisia hakukriteereilläni. Tämä ketju sen todistaa ihan konkreettisesti.

[/quote]

Tuskin sinä tosielämässä ketään edes palkkaat.

Vierailija
90/102 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 23:01"]

Itketään, parutaan, ryvetään, loukkaannutaan, kilahdellaan ja kaiken huipuksi ollaan saikulla MENKKOJEN takia. Ehei, en palkkaisi naista, jos voisin palkata miehen.

[/quote]

Ks. viesti 78.

Vierailija
91/102 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkkatraditio, what?! Ei siis taida olla. Kipuja ei ole eikä pinnaa kiristä. Värkki nyt vuotaa mutta senhän saa torpattua. Ihan normisettiä nekin päivät.

Vierailija
92/102 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siis onko joku oikeasti sairaslomalla menkkojen tähden? En ymmärrä, ettekö osaa mennä lääkäriin?? Ei ole todellakaan normaalia, enkä nyt tarkoita endo-potilaita. Todella kiva juttu, että työnantajat ajattelevat kaikkien naisten olevan säännöllisesti pois töistä syömässä suklaata kotona ja kiukuttelemassa kuin murkku-ikäinen :(

Vierailija
93/102 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas kilpaillaan, kuka kärsii menkkojen aikana eniten. Huhheijaa, ei joka naisella ole sellaisia kipuja, että saikkua pitäisi ottaa ja maata kotona sikiöasennossa monta päivää. Ikinä en ole työelämässä törmännyt siihen, että joku olisi joka 28. päivä saikulla (olettaen että ois säännölliset kuukautiset) ja olen sentään naisvaltaisella alalla ollut töissä jo toistakymmentä vuotta ja työkaverit on monesti vaihtuneet. 

Mulle menkat aiheuttaa ketutusta,  lievää jomotusta, löysähköä vatsaa ja pään ja hartiaseudun jumitusta. Selviän ottamalla tarpeen mukaan lääkettä, nukkumalla riittävästi (menkkojen aikaan nukuttaa enemmän) ja syömällä hyvin. Hyvin syömiseen kuuluu myös niitä herkkuja. Liikunta auttaa ketutukseen ja jomotukseen, mutta joskus se ketutus saa pysyttelemään mieluummin sohvalla iltaisin. 

Vierailija
94/102 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin on se että aloitan muutamaa päivää ennen kuukautisten alkamista juomaan soijamaitoa. Nyt on toiset kuukautiset ja ei kipuja, ei oksentelua, vaikka muuten vatsa kovettuu sekä kramppaa ja vuoto on yhtä runsasta kuin ennenkin. Yhäkään en sano onko vaikutus oikea vai lume mutta aivan sama, toimii minulle, olkaa rohkeita ja kokeilkaa vaikka ette uskokaan sen voivan toimia.

Muuten poikkean tavallisesta olemisesta sillä että joudun laittamaan alushousut, muuten olen ilman. Ja sitten minulla on ollut seurustellessa tai avoliitossa kuukautisten alkamisen aikoihin käytössä erotiikantappajahousut kuten kaikki miehet ovat kauniisti sanoneet. Semmoiset oikein hemaisevat raidalliset kirjavat pyöräilyshortsit jotka laitoin yöksi pitämään sidettä ja pikkuhousuja paikoillaan, ensimmäisenä vuotopäivänä tulee tosi helposti ohivuotoja. Eikä miehellekään tullut mieleen yrittää lähennellä kun ne laitoin päälleni :D

Vierailija
95/102 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummopikkarit jalkaan, lämmin kauratyyny haarojen väliin, burana 600mg auttaa yleensä jonkin verran kunhan muistan ottaa sen ennen kuin ne pahimmat kivut iskevät, lämmin suihku, perun kaikki menot ja yritän selviytyä. :D

Vierailija
96/102 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivääkään en ole ollut töistä pois menkkojen takia. Enkä tiedä ketään naista, joka olisi. Uskon, että aivan pieni prosentti naisista sitä tekee.

Vierailija
97/102 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan aamulla 800mg buranaa, pistän tampoonin ja unohdan koko asian...
kunnes iltapäivällä vessassa "ainiin" ja paniikki, että kai niitä suojia tuli mukaankin :D

Vierailija
98/102 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan natchoja ja purkit juustokastiketta ja guacamolea. Niitä sitten syön sohvalla. Kaverina pitää olla myös joku karkkipussi, tai mikä parasta, bebe-leivoksia. Muutoin en syö ikinä mitään sipsejä tai leivoksia.

Kauppareissua varten varmistan mikä on tamponitilanne ja laitan muutamia varalle käsilaukkuun, jos edelliset on käytetty. Alkupäivänä lasken 28 päivää eteenpäin ja merkkaan sähköiseen kalenteriin punaisella merkinnällä koodin "M". Totean miehelle, että menkat varmaan tulossa. Menen nukkumaan parina ekana päivänä jo kympiltä. Ei ole koskaan mitään kipuja.

Vierailija
99/102 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierettää koko ajan (molemmista rei'istä) joten eristäydyn ihmiskunnasta maksimaalisen paljon.

Vierailija
100/102 |
26.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo oikeestaan mitään. Mulla ei oo kipuja, ei kiukkuisuutta, ei itkeväisyyttä, ei mielitekoja. Ei siis koskaan ole ollut pienentäkään kipua. Kiitos siitä <3
Tälläkin hetkellä menkat. Kotona kyllä mieli sillon vaan tekee olla kun pelkään että julkisella paikalla tulee läpi tai jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan