Mitä mieltä oheisesta asunnosta
Kommentit (33)
Ensivaikutelmassa kiinnitti eniten huomiota tuo huoneiden "pitkulaisuus". Olohuone, keittiö ja kylppäri olivat kaikki pitkänmallisia, mikä ei välttämättä ole hyvä asia.
Olohuoneessa voisi hyvin käyttää jotain tilanjakajaa, jolloin voisi käyttää paremmin hyödyksi tilaa jakamalla se vaikka kahdeksi huoneeksi. Nythän kalusteet kulkivat pitkien seiniä, mikä vain pahensi vaikutelmaa.
Vuokratontti, jonka sopimus päättyy 2020. Vuokrankorotus lähivuosina lienee siis lunassa, mikä näkynee nyt jo suolaisessa vastikkeessa.
Ei oikein mieleeni sisältä eikä ulkoa. 50-luvun talot on yleensä kauniita, tuo ei. Olisin luullut 60-70-l neukkukuutioksi kuvan perusteella. Ainakin keittiön saisi laittaa uusiksi.
Turhan kallis yhtiövastike. En ostaisi. Vessakin omituinen pitkulainen koppi.
Kauhee! Ja herranjestas tuota hintaa://
Pohja on hyvä. Muutamilla seinien purkamisilla etc. asunnosta saa todella hulppean.
Remontinhan tuo vaatii. Hieman ehkä hinnakas, 30t. pois ainakin.
Kylpytiloja suht. helppo laajentaa.
Vuokratontti on miinusta. Alueena todella mukava.
Itse olen asunut lähitienoolla ja ostimme hyvinkin saman oloisen huoneiston. Remontoimme sen ns. lattiasta kattoon ja hieno tuli. Myimme sen sitten aikoinaan ihan mukavalla voitolla.
Saisko tosta remontin jälkeen edes omiaan pois? Ite en usko, että vuokratorpan 1.krs asunnosta kukaan maksaa päälle 450k. Kantakaupungissa ehkä, mutta tämä on Munkkivuoressa.
Tilaa isolle perheelle, hah! Keittiö ankea koppi, johon ei mahdu isoa pöytää, vain yksi vessanpönttö, ankea parveke. Ja mikä hinta.
Ylihintainen, kun on vielä remonttiakin tehtävä (keittiö ainakin). Sata tonnia pois, niin alkaisi houkuttaa ;.)
Se on kyllä totta, että remontin jälkeen voi olla lähes mahdotonta saada omiaan pois.
Yksi wc on myös miinusta.
Jos minä olisin nyt hankkimassa n.400.000eur asuntoa uskoisin, että löytäisin paremman vaihtoehdon.
Ylihinnoiteltu alueeseen ja kuntoon nähden. Vaikkakin Oikotien mukaan alueen keskimääräinen neliöhinta ollut tuota 4000 luokkaa. Mutta siinähän ei ole mitään tietoa toteutuneiden kauppojen neliöhinnoista.
Ei ole kiva pohjaratkaisu, ja mun mielestä yli 3h asunnoissa olisi pakko olla toinen vessa. En olisi itse valmis tekemään näiden suhteen kompromissia.
Lisäksi taloyhtiön tulevista remonteista tulee asunnolle maksettavaa siinä 60 000 euroa.
Kämppä vaatisi aika reilua remonttia joten hinnasta pitäisi saada vähintään 100 000 pois.
En 400 000 euroa upottaisi tuohon. Eikä nuo kulut siihen jäisi.
Yhteenveto voisi kaiketi sanoa, että ihan ok asunto mutta rankasti yli-hintainen.
Parempia löytyy varmasti.
En tiedä missä vika, mutta asunnon kehuttu "hyväpohjaisuus" jäi havaitsematta. Ennemmin kuvailisin tuota pohjaa sanoilla epäkäytännöllinen ja haastava. Asunnon ainoa wc on lilliputtien maasta lainattu ja oikeasti kun asunnossa on vain yksi wc niin mikä järki on markkinoida asuntoa sanoilla "saat helposti neljännen makuuhuoneen". Kuntoon ja laatuun nähden kallis ja huono.
Mua jotenkin kiehtois tämä:
http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/8667858
Asun tuossa aika lähellä vuokralla tällä hetkellä, ja pidän alueesta. Aika rapsakka hinta vaan tässä:(
[quote author="Vierailija" time="26.09.2014 klo 11:20"]
Mua jotenkin kiehtois tämä:
http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/8667858
Asun tuossa aika lähellä vuokralla tällä hetkellä, ja pidän alueesta. Aika rapsakka hinta vaan tässä:(
[/quote]Tontin vuokra-aika umpeutuu muutaman kk päästä ja onko tohon hintaan vielä jyvitetty edes putkiremonttia? Kallis! Aluekaan ei kovin kiva imo.
Huh, neliöhinnat alkavat olemaan aivan järjettömiä jo 4 675,00 € / neliö.. Ja vaikka taloyhtiö onkin rempattu, niin ainakin keittiö pitäisi laittaa uusiksi.
Pyh, tuo on pilkkahinta, eilisessä lehdessä oli juttua, miten Vallilasta on tulossa "uusi Kallio", trendialue, ja viereiseen Kalasatamaan on rakenteilla esim. kantakaupungin suurin ostari. Alue on nostanut profiiliaan hiljalleen jo vuosia, mikä tietenkin näkyy asuntojen hinnoissa.
Mä en voisi asua asunnossa, jossa on noin mitätön parveke. Tietysti aika lyhyt matka on pihalle, mutta arvostaisin edes muutaman neliön kokoista ulkotilaa mihin mennä ja laittaa kukkia jne. Ei kai tuossa muuten vikaa ole, isot remontitkin jo tehty, hinta kyllä kuulostaa tosi kovalta vanhasta asunnosta. Pintaremonttiakin pitäisi tehdä.