Poistattaisitko kierukan, jos miehesi ei haluaisi seksiä?
Minkä ajan kuluttua, vai odottaisitko parempia aikoja jopa sen 5v mitä kierukan teho kestää?
Kommentit (19)
Jos itsellesi kierukasta ei olisi mitään tuntuvaa haittaa? Kuparikierukka kyseessä siis. Ja MIES ei halua.
Ap
Jos ei haittaisi itseä mitenkään, antaisin varmaan olla sen 5 v ja odottelisin parempia aikoja.
2
No niin mäkin meinaan tehdä. Onhan tätä ehditty mun painostuksesta käyttää n. kymmenen kertaa, joten ei ihan hukkaan menneet rahat. Pelkään myös, että jos poistattaisin tämän, mieskin alkaisi haluta taas, vain koska voisin tulla raskaaksi. Mies siia haluaa lisää lapsia, vaan ei seksiä. Ja minä en todellakaan halua lisää lapsia tällaiseen suhteeseen.
Ap
Mirellasta niin paljon hyötyä vaihtareita lähestyvälle,että en todellakaan luovu siitä! Runsaat vuodot loppuneet, hb noussut, samoin mieliala.
Kuparikierukasta ei kyllä mitään hyötyä ole, jos ainoa seksi mitää saa on soolona.
Ap
Mulla on myös rakastaja, joten todellakaan en poistaisi. Hormonikierukka mulle on laitettu todella runsaiden vuotojen vuoksi.
Ehkä mieskin tajuaa päästää mut luvan kanssa vieraisiin, jos tämä vuosia jatkuu. Salaa en menisi.
Ap
Meillä on seksiä tosi harvoin, ehkäisynä on sen vuoksi aina ollut kondomi. En ehkä poistaisi kierukkaa, jos siitä ei mitään haittaakaan ole. Itse en sitä juuri siksi halua, kun seksiä on (miehen vuoksi) niin vähän.
KondKondomin kanssa mies ei mihinkään ainakaan ryhdy, vaikkei köytössä ole mitään ongelmaa mun näkökulmasta ollut.
Eli mulla on nyt sitten turhaan kierukka. Ellei mies jossain aikataulussa hoida ongelmaansa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 08:14"]Meillä on seksiä tosi harvoin, ehkäisynä on sen vuoksi aina ollut kondomi. En ehkä poistaisi kierukkaa, jos siitä ei mitään haittaakaan ole. Itse en sitä juuri siksi halua, kun seksiä on (miehen vuoksi) niin vähän.
[/quote]
mikä on niin vähän? Kerran puolessa vuodessa?
Ap
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 08:20"]
[quote author="Vierailija" time="22.10.2014 klo 08:14"]Meillä on seksiä tosi harvoin, ehkäisynä on sen vuoksi aina ollut kondomi. En ehkä poistaisi kierukkaa, jos siitä ei mitään haittaakaan ole. Itse en sitä juuri siksi halua, kun seksiä on (miehen vuoksi) niin vähän. [/quote] mikä on niin vähän? Kerran puolessa vuodessa? Ap
[/quote]
0-10 kertaa vuodessa.
Mulla on kierukka jo toistamiseen. Seksiä on kerran pari viikossa, koska mies on osan viikosta toisella paikkakunnalla. Mies on aina valmiina kuin partiopoika, joten voin vain kuvitella miten ikävä ap:n ongelma on. Mutta tuskinpa lähtisin sitä kierukkaa kuitenkaan poistamaankaan. Yritä keskustella ja kertoa miten ikävä tilanne on kannaltasi ap.
Ollaan keskusteltu ja kaikki muut keinot on kokeiltu, paitsi asian unohtaminen. Tai siis taka-alalle jättäminen.
Onneksi nykyään sentään uskon, että kyse on ennen muuta miehen omasta ongelmasta ja syitäkin ymmärrän. Mutta se ärsyttää eniten, ettei miehellä ole ollut halua yrittää hoitaa ongelmiaan. Niin ja impotenssista ei ollenkaan ole kyse, vaan psyykkisestä ongelmasta. Ap
No en poistaisi, voishan sitä seksiä olla jonkun muun kanssa viiden vuoden aikana.
Tällaisia minäkin pohdin, kun olisi jo aika vaihtaa kierukka (hormoni-). Ehkäisimenä minulle täysi kymppi, mutta kun miestä ei kiinnosta kuin ehkä kerta neljännesvuodessa, niin uuden kierukan hinta hirvittää. Meille kun riittäisi puolikas paketti kondomeja. Ja siis meilläkin yritetty puhua ja kaikki helpot konstit on kokeiltu, eikä tulosta. Onko joku kokeillut vaihtaa kierukasta pois tällaisessa tilanteessa?
Meillä on tämä ongelma ollut kunnolla käsittelyssä vasta kesän alusta ja ihan vasta nyt olen sisäistänyt, että ongelma on nyt miehessä eikä mussa ja mieskin käsittääkseni näkee asian nyt niin. Kun ennen tosi epäreilusti koitti väittää, että minä vain olen niin epäviehättävä. Jotenkin uskon, että jos mies vain oppisi rentoutumaan ihan yleisesti ottaen ja laihtuisi edes 5 kiloa, panohalut saattaisivat palata. Ap
En tiedä vielä. Asennettu viikko sitten, vielä vuotaa ja supistelee päivittäin. Itkettääkin, ekas kertaa varmaan puoleen vuoteen tunteet heittelee. Kierukan syy vai väsymystä? Aika näyttänee.