Pieni pyyntö reilusti ylipainoisille ihmislle
Voisitteko ystävällisesti vilkuilla ympärillenne kaupassa silloin tällöin. Joku kenties voi haluta ohittaa teidät käytävällä.
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:58"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:53"]
Vaikka saisinkin suuni auki, niin on silti kohteliasta tehdä havaintoja ympäristöstään ja ennakoida tilanteita ja välttää kulkemasta keskellä käytävää, jos näkee että joku on tulossa.
[/quote]
Jos sä itse olisit ollu kohtelias niin olisit osoittanut pyyntös kaikille asiakkaille, vai eikö laivojen tarvii olla kohteliaita?
oikeesti lopeta jo, pelle sä olet
[/quote]
Pelle mikä pelle, mutta viestini on luettu. Ehkä joku ensi kerralla kaupassa tekee havaintoja ympäristöstään vähän paremmin.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:33"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:04"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 20:56"]
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 20:48"]
Etkö osaa puhua ja pyytää tietä?
[/quote]
Osaan, mutta minusta se on kiusallista etenkin silloin kun esitän pyynnön huomattavasti ylipainoiselle ihmiselle. Pelkään, että joku heistä vetää herneen nenään, että olen valittamassa hänen isosta koostaan.
[/quote]
joten valitat täälläkin?
[/quote]
Joo, täällä tämän lukee isompi joukko ihmisiä. Minusta se olisi kohteliasta huomioida muut niin ettei tarvitse pyytää tilaa.
[/quote]
Kohteliaisuus sopisi kaikille. Kyllä laihatkin osaavat oikein hyvin seistä keskellä käytävää miettimässä.
Mutta et sinä kyllä oikeasti voi siirtää vastuuta muille siitä, että et kehtaa pyytää tietä.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 21:53"]
Vaikka saisinkin suuni auki, niin on silti kohteliasta tehdä havaintoja ympäristöstään ja ennakoida tilanteita ja välttää kulkemasta keskellä käytävää, jos näkee että joku on tulossa.
[/quote]
Jos sä itse olisit ollu kohtelias niin olisit osoittanut pyyntös kaikille asiakkaille, vai eikö laivojen tarvii olla kohteliaita?
oikeesti lopeta jo, pelle sä olet