Haluaisin päästä Sinimustan liikkeen riveihin, mutta olen perimältäni vain 1/3 suomalainen - uskallanko lähestyä heitä?
Luulin olevani puoliksi suomalainen - mikä Sinimustan liikkeen sivujen mukaan on vielä hyväksyttävää jossain määrin - mutta geenitesti paljasti, että olen suomalainen ainoastaan vähän yli 30%. En paljasta sen enempää, mutta olen melkein kokonaan eurooppalainen dna:ltani, eli aika hyvin asiat.
Arvoiltani voisin sopia heidän porukoihin, mutta en tiedä kehtaanko ottaa heihin yhteyttä. Pelkään, että minua ei hyväksytä.
Kommentit (28)
Onhan tää mielenkiintoinen liike mutta jos kunnioittaa perinteitä ja tervettä järkeä niin oikea paikka taitaa olla silloin Kristillisdemokraatit.
Liikkeen mielestä persut ovat liian suvaitsevaisia ja sallivia eivätkä vedä tarpeeksi tiukkaa linjaa...
Vierailija kirjoitti:
Jäseneksi pääsyyn riittää, että olet ääliö, tunnut ehdon erittäin hyvin täyttävän.
Tervetuloa mukaan!
Elikkä sama mikä persuille 👍
Vierailija kirjoitti:
Liikkeen mielestä persut ovat liian suvaitsevaisia ja sallivia eivätkä vedä tarpeeksi tiukkaa linjaa...
Ei, vaan persut eivät ole saaneet mitään aikaan
Vierailija kirjoitti:
Onhan tää mielenkiintoinen liike mutta jos kunnioittaa perinteitä ja tervettä järkeä niin oikea paikka taitaa olla silloin Kristillisdemokraatit.
Tai Tiihoslaiset, joka on Persujen parempi siipi.
Vierailija kirjoitti:
Jos hieman katselet sinimustien jäseniä niin huomaat että siellä on rima hyvin alhaalla. Kyllä ne sinut sinne ottavat jos olet kädellinen eläin.
Niin kuin peruihinkin
Vierailija kirjoitti:
Jäseneksi pääsyyn riittää, että olet ääliö, tunnut ehdon erittäin hyvin täyttävän.
Tervetuloa mukaan!
T. Persu
Kai sitä nyt aina kysyä saa?