Leikkalaa ei vielä löytynyt S-marketista (Menestysresepti)
Onko jossakin päin Suomea jo saatavissa Leikkalaa tai Bean Betteriä? Eilisen Suomalainen menestystesepti -finaalin muut tuotteet olivat jo tarjolla eteläsuomalaisessa S-Marketissa, mutta harmikseni kalaleikkeleet eivät vielä olleet saapuneet hyllyihin.
Kommentit (74)
Mä unohdin. Se chia-siemen vanukas(?) kai voitti? Oikeastaan kaikki muut kiinnostaa enemmän. Kippo, Mikin safka, leikkala ja kaura ja ehkä fallerotkin. Kippoa nenin tosiaan ostamaan mutta tuli kaikkea muuta unohdin.
Mistä hyllyltä Leikkala löytyy? Kiinnostava tuote mutta epäilyttää miten pitkälle pötkii kun raaka-aineen saatavuudessa oli ohjelmankin aikana ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Fallerot voitti!
Ok. Sitäkin voin ostaa mutta kippoa ostan kun palaa töihin ylihuomenna.
Vierailija kirjoitti:
Mistä hyllyltä Leikkala löytyy? Kiinnostava tuote mutta epäilyttää miten pitkälle pötkii kun raaka-aineen saatavuudessa oli ohjelmankin aikana ongelmia.
Sieltä missä kalat on, ei siis lihaleikkelehyllystä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on mielenkiintoinen, hyvä vaihtoehto niille jotka eivät syö punaista lihaa tai tykkää tomaatista 🍅 leivän päällä.
Odotan itsekin innolla että pääsen maistamaan Leikkalaa. Muista tuotteista kiinnostaa ainoastaan se chiansiemen-välipala. En ymmärrä miksi joku kasviseinespyörykkä oli taas kerran voittaja.
Voi taas käydä niin kuin Rostiksen kanssa, että alkuun niitä ei saa kuin juuri kuin tuotteet on laitettu hyllyyn tämän suuren ennakko-odotuksen takia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä missä kalat on, ei siis lihaleikkelehyllystä.
tätä itsekin veikkaan, samassa missä on graavi- ja kylmäsavulohisiivutkin.
Vierailija kirjoitti:
Fallerot voitti!
Kasviseineksiä on jo hyllyt täynnä, mielestäni tämä hehkuttaminen ja näiden väkisin voittajaksi ja kärkeen nostaminen on täysin väärä päätös tuomaristolta.
Vierailija kirjoitti:
Mä unohdin. Se chia-siemen vanukas(?) kai voitti? Oikeastaan kaikki muut kiinnostaa enemmän. Kippo, Mikin safka, leikkala ja kaura ja ehkä fallerotkin. Kippoa nenin tosiaan ostamaan mutta tuli kaikkea muuta unohdin.
Fallerot voittii. Ymmärrän hyvin miksi ei chia-vanukas, samantapaisia tuotteiiahan on muilla merkeillä ollut jo jonkin aikaa tarjolla. Mulle tuli Ruokaboksin mukana jotain sellaista kokeeksi enkä nyt mitenkään innostunut vaikka ihan syömäkelpoinen oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fallerot voitti!
Kasviseineksiä on jo hyllyt täynnä, mielestäni tämä hehkuttaminen ja näiden väkisin voittajaksi ja kärkeen nostaminen on täysin väärä päätös tuomaristolta.
Oletko maistanut? Itse söin lounnaaksi lehtikaalifalleroita ja ne on kyllä paljon paremman makuisia kuin muut eines falafelit ja muut vastaavat tuotteet. Lisäksi kotimaiset raaka-aineet ehdoton plussa.
Se miksi fallero voitti johtunee siitä, että tällaisilla tuotteilla on menekkipotentiaalia ilman suurta riskiä ja tosiaan, kotimaisuus ja herkullinen maku erottaa vastaavista. Esim. leikkala on myös hieno innovaatio mutta suuren riskin sisältävä alkaako kansa syödä heiidän kalaleikkeleitä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fallerot voittii. Ymmärrän hyvin miksi ei chia-vanukas, samantapaisia tuotteiiahan on muilla merkeillä ollut jo jonkin aikaa tarjolla. Mulle tuli Ruokaboksin mukana jotain sellaista kokeeksi enkä nyt mitenkään innostunut vaikka ihan syömäkelpoinen oli.
No ei ole todellakaan ollut koko maan kattavasti ruokakauppojen valikoimassa.
Noita kasviseineksiä on taas ollut jo vuosikausia kauppojen hyllyillä. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fallerot voitti!
Oletko maistanut? Itse söin lounnaaksi lehtikaalifalleroita ja ne on kyllä paljon paremman makuisia kuin muut eines falafelit ja muut vastaavat tuotteet. Lisäksi kotimaiset raaka-aineet ehdoton plussa.
Se miksi fallero voitti johtunee siitä, että tällaisilla tuotteilla on menekkipotentiaalia ilman suurta riskiä ja tosiaan, kotimaisuus ja herkullinen maku erottaa vastaavista. Esim. leikkala on myös hieno innovaatio mutta suuren riskin sisältävä alkaako kansa syödä heiidän kalaleikkeleitä vai ei.
Moi Falleroiden mainostiimi.
En käsitä miksi edes yritätte näin säälittävän läpinäkyvää tuotteenne hehkutusta netissä
Länsi-Vantaalta löytyi S-marketista ainakin lähes kaikkia tuotteita, bean better ei osunut silmiin. Tuotteet oli pistetty kylmähyllyn päätyyn omaan matalaan arkkuun esille.
Ostin yrttimaustetun leikkalan testiin ja harmittavasti maku ei miellyttänyt. Hinta oli myös aika korkea, 3e/100g.
Ostin tänään sen chia siemen vanukkaan.Mangon makuinen.Avasin kannen ja olin voihan prkl kuinka vähän sitä oli.Maku ihan o.k.En tiedä ostaisnko uudestaan.Hinta aika kova.
Kisassa mukana olleista kiinnostaa se Lounaskippo ja Kaurakas. Falleroita en aio maistaa ikinä ja Bean Better ei houkuttele. Jälkiruokia teen itse, joten chiat ei houkuttele. Leikkalaa voin ostaa kokeeksi, mutta jos hinta on tosi kallis, niin jää kokeiluksi.
Miten lienee tämän voittajan laita, kun viime vuotinen voittaja Rostis oli valtava pettymys. Kerran ostin eikä tarvinnut ostaa toista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Ostin tänään sen chia siemen vanukkaan.Mangon makuinen.Avasin kannen ja olin voihan prkl kuinka vähän sitä oli.Maku ihan o.k.En tiedä ostaisnko uudestaan.Hinta aika kova.
Paljonko oli hintaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten lienee tämän voittajan laita, kun viime vuotinen voittaja Rostis oli valtava pettymys. Kerran ostin eikä tarvinnut ostaa toista kertaa.
Sama. Rostis kutkutteli ajatustasolla, mutta itseäni ei tuote myöskään säväyttänyt.
*resepti