the walking dead jatkuu pian 5. kauden jaksoilla!
Onko muita sarjan faneja av-mammoissa? Täällä odotetaan innolla uutta kautta. Olen vähän myöhäisherännäinen ja katsoin foxilta jakson sieltä toisen täältä... Jäin koukkuun niihin pätkiin joita näin ja sitten katsoin netflixiltä ja dvd:ltä kaikki kaudet.
Kommentit (195)
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:55"]Voi kun se Beth nyt selviäisi hengissä, mä niin odotan sen ja Darylin jälleennäkemistä.
[/quote]
mä niin toivon, että ne pussaa!! Vähän romantiikkaa tähänkin sarjaan!
Musta Rick on sairas sekopää ja sitä pikkukössiä inhoon kanssa. Daryl on aivan ihana, ottaa vieläkin päähän että sen broidi delas.
Sarjan fani ollut aina, mutta nyt jaksaa katsoa enää toisella silmällä kun telkkarista tulee... Turhaa lässytystä
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:16"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:55"]Voi kun se Beth nyt selviäisi hengissä, mä niin odotan sen ja Darylin jälleennäkemistä. [/quote] mä niin toivon, että ne pussaa!! Vähän romantiikkaa tähänkin sarjaan!
[/quote]
No Beth on ihan kersa vielä, toivottavasti ne ei pussaa ainakaan pariin vuoteen. Darylin kuuluu olla enemmän sellainen isovelimäinen suojelija eikä miesystävä lapselle.
Musta olis karmeeta, jos sarja päättyy niin, että vain yksi jää henkiin:(
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:35"]
Musta olis karmeeta, jos sarja päättyy niin, että vain yksi jää henkiin:(
[/quote]
Toivottavasti se ei oo Rick. *Zombie voices*
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:34"]
[quote author="Vierailija" time="17.11.2014 klo 23:16"]
[quote author="Vierailija" time="12.11.2014 klo 19:55"]Voi kun se Beth nyt selviäisi hengissä, mä niin odotan sen ja Darylin jälleennäkemistä. [/quote] mä niin toivon, että ne pussaa!! Vähän romantiikkaa tähänkin sarjaan!
[/quote]
No Beth on ihan kersa vielä, toivottavasti ne ei pussaa ainakaan pariin vuoteen. Darylin kuuluu olla enemmän sellainen isovelimäinen suojelija eikä miesystävä lapselle.
[/quote]
No ei mun ainakaan mun isoveli katso mua samalla lailla kun Daryl katsoi Bethiä siellä hautaustoimistossa...
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 22:43"]Beth kuolee.
[/quote]
Että näin... Ainoa syy katsoa sarjaa meni siinä. Tuntuu siltä, että ei tykätä amerikassa tästä juonen käänteestä... Talking Dead heti sarjan jälkeen jossa aina näyttelijöitä, taustaryhmää, fanijulkkiksii ja käydään läpi jaksoa niitten ja fanien kanssa.... Kyl ne osaa jenkkilässä. Yleensä jaksossa kuolleet on kans vieraana... Ja sieltä se Emily tuleekin...oo, se itkee.. On niin sulonen.... Atdhenet.tv siellä ne SUORAT sarjat on... Ja urheilut.
Fanit on niin vihaisia tuol.. Twitter piipittää. Ja kun Darylin piti saada bootya... Perse.
Tyreese saikin kuolla. Oli yksi tylsimmistä hahmoista ja vielä vähän sellainen riippakivi, joka vaaransi koko muun ryhmän.
Kauhean tylsä kausi ollut, jakson lopussa aina joku heikohko cliffhanger ja loppujakso tylsää miihailua
Aion katsoa! Pahaa pelkään että tänään Glennin taru päättyy, niin monta kertaa ollut huhua että Glenn kuolee tällä kaudella. Mutta onko se Nicholas vai joku muu joka tappaa...
Kai olette huomanneet, että Fox näyttää vanhat jaksot yöaikaan? Nyt ollaan kolmoskaudella menossa ja ovat juuri asettuneet vankilaan. Jos on jäänyt joku jakso näkemättä...
Minä katsoin ekan kauden Foxilta uudestaan. Olivat kaikki niin siloposkisia vielä!
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 12:07"]Kai olette huomanneet, että Fox näyttää vanhat jaksot yöaikaan? Nyt ollaan kolmoskaudella menossa ja ovat juuri asettuneet vankilaan. Jos on jäänyt joku jakso näkemättä...
[/quote]
Juu, niitä pitää lämpimikseen kahtua.
Koska 4 kausi tulee netflixiin??
Jessusmaaria toi alun kurkunleikkauskohtaus oli ällöttävä.
Daryl lähti hakemaan Rickiä jeesiin!