Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

the walking dead jatkuu pian 5. kauden jaksoilla!

Vierailija
25.09.2014 |

Onko muita sarjan faneja av-mammoissa? Täällä odotetaan innolla uutta kautta. Olen vähän myöhäisherännäinen ja katsoin foxilta jakson sieltä toisen täältä... Jäin koukkuun niihin pätkiin joita näin ja sitten katsoin netflixiltä ja dvd:ltä kaikki kaudet.

Kommentit (195)

Vierailija
161/195 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iiks ku jännää ! :)

Vierailija
162/195 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä jos Judithille tapahtuu jotain pahaa! :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/195 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ensimmäinen kausi oli aivan omaa luokkaansa ja suorastaan vetaisi koukkuun kerralla. se 2-kauden meno oli kuin kauniit ja rohkeat

Vierailija
164/195 |
13.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
165/195 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa jännä loppu.... Kenelle Daryl puhui?! Helpostippa tuo ydinporukka taas hajosi... Glenn ja Maggie lähtivät noin vaan Washingtoniin ja Maggieta ei tosiaan näytä siskon kohtalo paljoa kiinnostavan. Tyreese sai vihdoin hoidettua homman loppuun.

Vierailija
166/195 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 00:12"]Carol on samassa paikassa missä Beth. Ei ole kuollut.
[/quote] älkää pliis spoilatko! tai jos spoilaatte, laittakaa varoitus.

Vierailija
167/195 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävimmät hahmot on musta just Glenn ja Maggie... niillä ei näytä olevan muuta annettavaa sarjalle kuin tuo ihku rakkaustarina. Rick ja Carl on myös kestoinhokkeja, mut jotenkin olleet siedettävämpiä tällä kaudella.

Vierailija
168/195 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Glennistä ja Maggiestä ei saa enää oikein mitään irti. Rick oli mun suosikki alussa, mutta siitä on tullut veemäinen tyyppi ( okei, ehkä tuo maailma on kovettanut ), lähinnä raivostutti se Carolin hylkääminen ja tuomitseminen vaikka C oli tehnyt sen mitä siinä tilanteessa voi. Carl ei myöskään ole ollut mun suosikkeja mutta tällä kaudella menettelee..

jotenkin Tyreese on ihana tyyppi ja toivon hänen pysyvän sarjassa vielä pitkään. Niin ja tietysti Daryl ja Carol. Myös siitä red neckistä aloin tykätä... Mikä sen nimi nyt olikaan.

Vierailija
169/195 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä sarjan uusi fani. Olen aina silloin tällöin nähnyt pätkiä, ja lopulta kiinnostuin niin paljon että uusinta kautta päätin alkaa seuraamaan. Eka jakso meni kaikista uusinnoista huolimatta ohi ihan loppua lukuunottamatta, ja tänään katsoin toisen jakson kokonaan. Olen todella vaikuttunut! Jakso oli ahdistava ja huikean jännä, oksettava, ripauksella mustaa huumoria. Teillä on varmaan syynne pitää Rickiä puisevana, mut mä tykkään! Sellasta sankariainesta (panisin). En muista milloin olisin nähnyt jotain näin jännää. Ei ole ollenkaan sellaista zombi-paskaa mitä olen luullut, ja harmittaa etten sen takia ole katsonut. No nytpä on katsottavaa, täytyy metsästää aiemmat kaudet jostain.

Vierailija
170/195 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 09:11"]

Glennistä ja Maggiestä ei saa enää oikein mitään irti. Rick oli mun suosikki alussa, mutta siitä on tullut veemäinen tyyppi ( okei, ehkä tuo maailma on kovettanut ), lähinnä raivostutti se Carolin hylkääminen ja tuomitseminen vaikka C oli tehnyt sen mitä siinä tilanteessa voi. Carl ei myöskään ole ollut mun suosikkeja mutta tällä kaudella menettelee..

jotenkin Tyreese on ihana tyyppi ja toivon hänen pysyvän sarjassa vielä pitkään. Niin ja tietysti Daryl ja Carol. Myös siitä red neckistä aloin tykätä... Mikä sen nimi nyt olikaan.

[/quote]

Mä en nähnyt siinä Carolin toiminnassa oikein mitään järkeä. Lisäksi se on ollut aikamoinen hiekkapimppi Rickiä kohtaan jo pitkään, huomasin sen oikeastaan vasta silloin kun katselin ekat 4 tuotantokautta lyhyen ajan sisällä uudestaan. Aina se oli jänkkäämässä Rickille vastaan joka asiassa. Sen tytönkin kadotessa se oli tyytyväisenä kokkaamassa siellä farmilla sen sijaan että olisi auttanut etsimään tytärtään ja sitten oli vihainen Rickille kun he eivät löytäneet tyttöä. Että sinänsä se Rickin Carolin häätäminen oli ihan ymmärrettävää, sillä meni kuppi nurin sen kanssa. 

Vierailija
171/195 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 03:14"]

Täällä sarjan uusi fani. Olen aina silloin tällöin nähnyt pätkiä, ja lopulta kiinnostuin niin paljon että uusinta kautta päätin alkaa seuraamaan. Eka jakso meni kaikista uusinnoista huolimatta ohi ihan loppua lukuunottamatta, ja tänään katsoin toisen jakson kokonaan. Olen todella vaikuttunut! Jakso oli ahdistava ja huikean jännä, oksettava, ripauksella mustaa huumoria. Teillä on varmaan syynne pitää Rickiä puisevana, mut mä tykkään! Sellasta sankariainesta (panisin). En muista milloin olisin nähnyt jotain näin jännää. Ei ole ollenkaan sellaista zombi-paskaa mitä olen luullut, ja harmittaa etten sen takia ole katsonut. No nytpä on katsottavaa, täytyy metsästää aiemmat kaudet jostain.

[/quote]

Netflixissä on 3 ekaa kautta.

Vierailija
172/195 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 09:34"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 09:11"]

[/quote]

Mä en nähnyt siinä Carolin toiminnassa oikein mitään järkeä. Lisäksi se on ollut aikamoinen hiekkapimppi Rickiä kohtaan jo pitkään, huomasin sen oikeastaan vasta silloin kun katselin ekat 4 tuotantokautta lyhyen ajan sisällä uudestaan. Aina se oli jänkkäämässä Rickille vastaan joka asiassa. Sen tytönkin kadotessa se oli tyytyväisenä kokkaamassa siellä farmilla sen sijaan että olisi auttanut etsimään tytärtään ja sitten oli vihainen Rickille kun he eivät löytäneet tyttöä. Että sinänsä se Rickin Carolin häätäminen oli ihan ymmärrettävää, sillä meni kuppi nurin sen kanssa. 

[/quote]

ok, voi olla. Tuossa sarjassa on niin paljon henkilöitä ja nyansseja että jotkut jutut menee ohi... 

Vierailija
173/195 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sama juttu... Olin nähnyt pätkiä sieltä täältä ja kiinnostuin sarjasta niin että viime jouluna aloitin katsomisen netflixistä... Ahmittiin ekat kaudet miehen kanssa sieltä ja sitten neloskausi ostettiin dvd:nä heti kun syyskuussa ilmestyi. Ei tosiaan ole mitään zombie-paskaa :) ja kannattaa ehdottomasti katsoa 4 ekaa kautta niin tiedät miten tuohon nykytilanteeseen on päädytty... "aika" paljon on sarjassa ehtinyt tapahtua. T. Ap

Vierailija
174/195 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 18:02"]

[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 17:50"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 10:14"] Ärsyttävimmät hahmot on musta just Glenn ja Maggie... niillä ei näytä olevan muuta annettavaa sarjalle kuin tuo ihku rakkaustarina. Rick ja Carl on myös kestoinhokkeja, mut jotenkin olleet siedettävämpiä tällä kaudella. [/quote] Joo, ne elää jossain tylsässä symbioosissa eikä niiden hahmoilla ole enää mitään omia juttuja, ekassa tuotantokaudessahan Glennin hahmolla oli huumorintajua. Nyt se on aina haudanvakava.  [/quote]Jos jotain puhuu, niin määkii, ettei jätä Maggieta. Kerrassaan ärsyttävää, vaikka tietysti inhimillistä. Onneksi lähtivät sinne D.C:hen.

[/quote]

Veikkaan, etteivät pääse alkua pidemmälle kun jotain tapahtuu ja ovat takaisin Rickin luona. 

Vierailija
175/195 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuudes tuotantokausi on jo vahvistettu. Eikä ole kyllä mitään hätää sen suhteen, että sarjalle ihan heti olisi loppua näkyvissä. Sarjan tekijät ovat väläytelleet, että heidän mielestään 12 tuotantokautta olisi sopiva pituus sarjalle. Sarjaa USA:ssa julkaiseva AMC-kanava kuitenkin haluaa luonnollisesti sarjan jatkuvan täältä ikuisuuteen, joten eiköhän tuo jatku niin kauan kun se rahaa tuottaa. Tähän asti julkaistuissa sarjakuvissakin, joihin tämä TV-sarja perustuu, on tarjolla materiaalia vielä ainakin seitsemään tuotantokauteen, ja kaiken lisäksi tuota sarjakuvaakin julkaistaan edelleen. 

Vierailija
176/195 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaiken lisäksi tulossa on tämä ns. spin-off sarja, joka tapahtuu samassa zombietuhon valtaamassa maailmassa, mutta jossain muualla kuin Atlantan seudulla, ja joka seuraa toista selviytyjäjoukkoa. Sen pitäisi muistaakseni alkaa vuoden 2015 lopulla.

Vierailija
177/195 |
08.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkeeköhän 5. kautta mistään tai onko ilmestynyt jo dvd:lle? Tietääkö kukaan?

Vierailija
178/195 |
14.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2015 klo 22:26"]

Tyreese saikin kuolla. Oli yksi tylsimmistä hahmoista ja vielä vähän sellainen riippakivi, joka vaaransi koko muun ryhmän.

[/quote]

Niin, Tyreese tuli tiensä päähän ja kuoli, kuten oli elänyt. Hänen kaltaisensa hyväsydäminen henkilö tuskin voisi pidempään pysyä hengissä zombiapokalypsissä, vaikka vahva onkin kuin härkä. Kuin kohtalon ivaa, että härän kaatoi lopulta lapsizombi! Saa nähdä kuinka Sasha reagoi veljensä kuolemaa...

Käy kertomassa mielipiteesi:

www.twdsuomi.munfoorumi.com

Vierailija
179/195 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sais jo alkaa 6. kausi. Tietääkö joku mikä tuo Spin off mistä mainittiin tässä ketjussa on ja näkyykö se tv:ssä?

Vierailija
180/195 |
12.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan enää katso sarjaa??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi