Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tullaanko teitä usein iskemään arjessa ja muualla ??

Vierailija
26.08.2021 |

Kertokaa myös ikä, oletteko sinkkuja vai varattuja ja millaisissa tilanteissa iskut tapahtuu ja miten niihin reagoitte??

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin lienee yleistä, että Tinder-deitit (vanhemmatkin) yrittää päästä lyhyillä viesteillä pitkän radiohiljaisuuden jälkeen paineiden poistoon. Yksi tyttönen laittoi kahden kuukauden tauon jälkeen puskista kutsun mökkeilemään, otin iskuyrityksenä. M28

Vierailija
82/94 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never ever.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellä on tavallisessa kiireissä arjessa aikaa iskeä ketään?

Kyllä se kiinnostus toista ihmistä kohtaan on sellaista salattua intoa ja vaivihkaista silmäilyä.

Missä on näinä päivinä sellaista työelämää, jossa on päivät pitkät aikaa pelkästään flirttaila ja arvailla, että onkohan toi tosissaan vai leikkiikö vain.

Ja jos on, niin miten tollanen firma näinä aikoina pärjää?

Liikaa on työntekijöitä, jos on aikaa päivisin aikaa hoitaa mies-ja naissuhteita, ja käydä naida napsauttamassa jossan siivouskomerossa tai kokoushuoneen nurkkauksessa.

Tuohan on sitä paitsi iljettävää ja mitä useimmin toi on pettämistä, sillä vain varatut noita nainteja harrastaa.

Vapailla on aikaa ja mahdollisuuksia tutustua toisiinsa vapaalla.

Mua yököttää kaikki nuo miehet ja naiset, jotka työpaikoilla pettävät puolisoaan / kumppaniaan.

Vierailija
84/94 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei v i t t u täällä on taas joka toinen kommentti miekkosilta 🤣🤣🤣🤣🥱🥱 Kyllä te jaksattekin leikkiä. Kuka tahansa normaaliälyinen ymmärtää, että nuo ovat naikkosten viestejä, naikkosten palstalla🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Minun ei tarvitse edes vastata kysymykseen, tiedätte ihan tarpeeksi hyvin kuinka suosittu olen aina ollut.

Vierailija
85/94 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, kun olin 17 vuotias nuori tyttö vielä. Oli niin mukava miehenalku, että seurusteltiinkin tovi. Sen jälkeen ei kertaakaan - olen nyt 48. Ei baarissa, kaupoissa, kirjastoissa, kahviloissa...

Vierailija
86/94 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ja joka puolella. Aika moinen hätistely aina kun menee edes lähikauppaan. Kannan siksi aina raidia mukanani.

Vierailija
87/94 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronan aikaan en ole juuri liikkunut kuin omilla lenkkipoluilla, joten ihan ajankohtaista tietoa ei ole, mutta vielä vuosi sitten tultiin hyvinkin aktiivisesti iskemään. Siellä täällä. Baari-iltana on usein käynyt monikin yrittämässä, ja satunnaisesti on koitettu saada esim. liikennevaloissa treffeille tai pokata kauppajonosta tms.

Vaikeaa on arvioida omaa ulkonäköään. Tyylini on aika peittävä, mutta naisellinen ja luonteeltani olen sosiaalinen ja joskus melkoisen flirtti. Veikkaan sen vetävän puoleensa eniten, enkä myöskään ole koskaan ilkeä jos vaan kutsuja on asiallinen. Jos olen huonolla tuulella ei kyllä kukaan pyri lähelle. Miesystävän mukaan olen tietty häikäisevän kaunis ja joku muukin on joskus kauniiksi todennut, mutta omilla silmilläni arvio on tavallisen nätti ja sopivasti laitettuna ihan ok.

Eli olet todellisuudessa susiruma. Ja tyrkky kaikenlisäksi.

Vierailija
88/94 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnet löysi ketjuun?

Vierailija
89/94 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän aikana pari kertaa, ja niistäkään ei mitään tullut. Rauhassa yksikseni saanut elellä.

N50

Vierailija
90/94 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 55v nainen. Ihan parin vuoden sisällä ovat miehet lähestyneet minua työpaikalla. Hämmentävää, että muutama näistä "lähestyjistä" on ollut todella nuoria. Tarkennuksena, työpaikka iso yritys ja paljon eri osastoja joiden kanssa tehdään yhteistyötä. Mitenkään erikoinen en ole. Ei meikkiä, todella tylsät vaatteet ja pienet tissit.

Vierailija
91/94 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te kaikki sinkkunaiset vositte aktivoitua ja tulla ihan reilusti flirttailemaan, kehumaan ulkonäköä ja pyytämään numeroa ihan kadulla, kaupassa, jonossa, julkisessa liikennevälineessä jne. Jos näette yhtään kiinnostavan miehen.

Jos mies on varattu tai muuten ei nyt valmis tutustumaan, niin kyllä hän sen varmasti osaa sanoa kohteliaasti. Kaikkia nimittäin kuitenkin tollanen lähestyminen hivelee. Se olisi kiva päivän piristys, eikä haittaa mitään vaikka oma kumppanikin olisi mukana ja näkisi että että joku lähestyy - sehän vaan osoittaa omalle puolisolle, että hänellä on jotain mistä kannattaa pitää kiinni.

M48

Vierailija
92/94 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulla oikeastaan koskaan iskemään, olen päälle neljäkymmentä. Nuorempanakaan ei tultu kovin usein. Joskus kuntosalilla joku vähän yritti, ja baarissa aikoinaan, mutta ei todellakaan usein tai häiritsevissä määrin. Ilmeisesti joitain häiritään ihan koko ajan. Mietin, liikkuvatko he enemmän sellaisissa paikoissa, jossa ovat alttiita iskuyrityksille. Varmaan osa naisista on jotenkin seksikkäämpiä tai puoleensavetävämpiä kuin muut.

Vierailija
93/94 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudoin iskuyritys oli yläasteikäisen kaverin vasta eronneelta äidiltä pikkukylän baarissa. Eli vielä menneessä ajassa ja ehdotteli, eikö baarissa pääsisi kahdestaan käymään henkilökunnan saniteettitiloissa. Ei taitaisi nykyisin onnistua, 70-80 luvulla ehkä eri kulttuuri. M24

Vierailija
94/94 |
29.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme