Tullaanko teitä usein iskemään arjessa ja muualla ??
Kertokaa myös ikä, oletteko sinkkuja vai varattuja ja millaisissa tilanteissa iskut tapahtuu ja miten niihin reagoitte??
Kommentit (94)
Miksei naiset koskaan iske minua? Olisi tosi mukavaa kun joku hyvännäköinen misu tulisi ja vetäisi hihasta ja kysyisi meille vai teille!
M44
Ps. odotan sitä ensimmäistä iskua
Vierailija kirjoitti:
Miksei naiset koskaan iske minua? Olisi tosi mukavaa kun joku hyvännäköinen misu tulisi ja vetäisi hihasta ja kysyisi meille vai teille!
M44
+ metooaikakaudella se olis vähän niinkuin enemmänkin naisten velvollisuus hoitaa nää iskujutut kun meiltä miehiltä on viety kaikki liikkumavara
Koronan aikaan en ole juuri liikkunut kuin omilla lenkkipoluilla, joten ihan ajankohtaista tietoa ei ole, mutta vielä vuosi sitten tultiin hyvinkin aktiivisesti iskemään. Siellä täällä. Baari-iltana on usein käynyt monikin yrittämässä, ja satunnaisesti on koitettu saada esim. liikennevaloissa treffeille tai pokata kauppajonosta tms.
Vaikeaa on arvioida omaa ulkonäköään. Tyylini on aika peittävä, mutta naisellinen ja luonteeltani olen sosiaalinen ja joskus melkoisen flirtti. Veikkaan sen vetävän puoleensa eniten, enkä myöskään ole koskaan ilkeä jos vaan kutsuja on asiallinen. Jos olen huonolla tuulella ei kyllä kukaan pyri lähelle. Miesystävän mukaan olen tietty häikäisevän kaunis ja joku muukin on joskus kauniiksi todennut, mutta omilla silmilläni arvio on tavallisen nätti ja sopivasti laitettuna ihan ok.
Ei koskaan. Tai jos joku uskaltaakin lähestyä, niin on humalassa.
Mä kuulen sekä miehiltä että naisilta paljon kehuja ulkonäöstäni. Ja mulle on sanottu suoraan, että mua ei uskalla lähestyä ulkonäön takia. Siksi humalaiset lähestyy, koska ovat juoneet itsensä rohkeiksi. Mua kyllä katsotaan paljon.
Sinänsä harmittaa, koska olen luonteeltani todella herkkä ja välittävä. En siis mikään kylmä ja pinnallinen.
Iskuyrityksiä on tullut paljon opiskelijabileissä tässä vuosien varrella, ja aina jos halusin seuraa niin sellaista kyllä löysin. Jostain syystä iskuyrityksiä on kuitenkin tullut huomattavasti vähemmän, jos olen ollut vaikka viikonloppuna liikkeellä baarissa, ja en kyllä osaa yhtään sanoa, että mistä se johtuu. Ihan perusnätti ja normaalipainoinen olen, onkohan porukka sitten jotenkin tavallista kiimaisempaa opiskelijabileissä ja melkein kuka tahansa kelpaa? Tarjoilijana työskennellessäni tuli jonkin verran iskuyrityksiä, mutta ne olivat suurin osa humalaisilta keski-ikäisiltä miehiltä. Kaupassa tai salilla ei ole kukaan koskaan lähestynyt.
- N24
Eipä oikeastaan. Muutaman kerran ihan arkisissa tilanteissa tultu selkeästi iskemään ja baarissa kyllä enemmänkin, mutten enää käy.
N34
Ei nyt iskemään kovin usein näin 35-v. useamman lapsen äitinä. Etenkin, kun usein kodin ja työpaikan ulkopuolella mukana on vähintään yksi lapsi. Kuopus meillä siis 2-v. ja esikoinen 10. Mutta aika usein huomaan sellaisen kevyen flirtin. Saan palvelua nopeasti ja usein tehdään pyytämättä asioita. Ovelle toimitetut isokokoiset tuotteet kannetaan suoraan sisälle. Äskettäin ostin kotiimme uuden kiukaan ja se oli aika kevyt, mutta myyjä väistämättä halusi kantaa sen ulos autoon asti. Olin yksin liikkeellä tuolloin.
Kun olen yksin liikenteessä, minua taidetaan luulla jonkin verran ikäistäni nuoremmaksi. Olen hoikka ja naisellinen tyyliltäni, xs-kokoa. Jos sillä nyt on merkitystä. Huoliteltu ja meikkaan päivittäin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä oikeastaan. Muutaman kerran ihan arkisissa tilanteissa tultu selkeästi iskemään ja baarissa kyllä enemmänkin, mutten enää käy.
N34
Siis viime aikoina tämä. Nuorempana iskettiin enemmän. Nykyään myös liikun lähes aina lasten/miehen kanssa, olen naimisissa.
Eipä tulla iskemään. Olen 46v nainen, sinkku , hoikka, urheilullinen ja naamakin ihan normaali. Mutta ei mua kukaan tule töissä tai muuallakaan iskemään. Voisi ihan hyvin tulla mun puolestani.
Mä olen olemukseltani tavallinen. En erotu massasta markkivaatteilla tai muuten hienoilla tavaroilla. Todellisuudessa olen hyvin varakas, mutta se ei näy ulos. Minulla on useita asuntoja ja olen erittäin korkeasti koulutettu. Jos joskun löydän sopivan miehen niin haluan että hän on kiinnostunut minusta minun itseni vuoksi eikä omaisuuteni vuoksi.
Mua on kerran isketty livenä elämäni aikana ja se tapahtui bussipysäkillä. Muuten en saa lähestymisiä ollenkaan. Baareissa miehet ei lähesty mutta joskus yrittää ärsyttää.
N24
Vierailija kirjoitti:
N28, varattu.
Minua ei ole koskaan, ikinä, kertaakaan isketty tai yritetty edes lähestyä baarissa, festareilla tai missään muissakaan tapahtumissa, jossa usein pariudutaan. Ehkä keskimäärin pari kertaa vuodessa joku tulee sen sijaan kadulla, kuntosalilla, kirjastossa tai kaupassa iskemään. Eipä sillä merkitystä ole, koska olen varattu, mutta on outoa, että "lihatiskeillä" ei ole koskaan vientiä.
Tosiaan, erikoista. Oletko arkena nähtynä nättiä puolisomateriaalia, mutta bileissä etäinen, viileän oloinen tms? Tai varatun oloinen? Vievätkö avoimemmat tai ulkonäöltään erilaiset pariutumistapahtumissa huomion?
Heh, no eipä enää :) Olen jo yli viiskymppinen, asun haja-asutusalueella ja olen aina kotona (etätyö). Nuorempana, opiskeluaikoina tuolla maalikylillä - kyllä, jatkuvasti. Kadulla, koulussa, bussissa, kaupassa... Se oli todellakin rasittavaa. En kaipaa niitä aikoja.
Ei tulla, luonto suojelee. Terv.Metusalemin rumempi sisar
Vierailija kirjoitti:
Eipä tulla iskemään. Olen 46v nainen, sinkku , hoikka, urheilullinen ja naamakin ihan normaali. Mutta ei mua kukaan tule töissä tai muuallakaan iskemään. Voisi ihan hyvin tulla mun puolestani.
Mä olen olemukseltani tavallinen. En erotu massasta markkivaatteilla tai muuten hienoilla tavaroilla. Todellisuudessa olen hyvin varakas, mutta se ei näy ulos. Minulla on useita asuntoja ja olen erittäin korkeasti koulutettu. Jos joskun löydän sopivan miehen niin haluan että hän on kiinnostunut minusta minun itseni vuoksi eikä omaisuuteni vuoksi.
Odota pari vuotta. Mua on vuosikymmenien tauon jälkeen alettu iskeä. Ei nyt alvariinsa, mutta kahdesti kotona eli en ole itse hakeutunut mihinkään.
Joskus nuorena iskettiin paljon yhdellä nettipelipalstalla. Baareissa en käy enkä ole deittipalveluissa.
Ei ole tulleet, katsovat kauempaa, ovat asiallisia. Olen paksutukkainen 102 kiloinen nainen kohta 60 v. Komeaksi on sanottu. Nuorena jopa hyvännäköiseksi, painoin silloin n. 63 kg, ja ei tulleet silloinkaan. Hyvä niin. Saa olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei
naiset koskaan iske minua? Olisi tosi mukavaa kun joku hyvännäköinen misu tulisi ja vetäisi hihasta ja kysyisi meille vai teille!M44
+ metooaikakaudella se olis vähän niinkuin enemmänkin naisten velvollisuus hoitaa nää iskujutut kun meiltä miehiltä on viety kaikki liikkumavara
Se onkin hyvä ja paljastava testi miehelle, osaako lähestyä naista ylittämättä tämän henkilökohtaisia rajoja.
En muista sellaista tapahtuneen koskaan.
Sellaista se on, miehen elämä.
Nuorena sitä tapahtui ärsyttävän usein ja joka paikassa. Ihan kadulla vaan, bussipysäkeillä, yliopistolla, töissä. Enkä mielestäni ole edes silloin ollut mikään suuri kaunotar, enemmän ehkä jotenkin söpö: 160 cm pitkä, kullanvaaleat luonnonkiharat hiukset, hoikka mutta kurvikas, lapsekkaan pyöreät kasvot ja isot vihreät silmät.
Nyt ikää jo yli 40 ja harvakseltaan enää kukaan lähestyy. Jos baariin menen niin juopuneet pillua kaipaavat voi toki vongata. Ajoittain ulkomaalaiset, kaupoissa tms, mahdollisesti elättäjää kaipaavia työttömiä maa hanmuuttajia. Kun olen erittäin miesvaltaisella alalla niin töissä silloiin tällöin joku kyllä ihastuu.
Baareissa en juuri koskaan käy, en ainakaan yksin mutta kun täällä ihmiset väittää että tullaan iskeen lenkillä, kaupassa, kahvilassa ja joogatunnilla niin oon ihan et vau, oikeesti vai. :D
Ehkä se on sit vaan mun bitchface joka pitää kaikki loitolla...