Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tullaanko teitä usein iskemään arjessa ja muualla ??

Vierailija
26.08.2021 |

Kertokaa myös ikä, oletteko sinkkuja vai varattuja ja millaisissa tilanteissa iskut tapahtuu ja miten niihin reagoitte??

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N25, silloin tällöin kadulla tai jossain kauppakeskuksessa tms tulee joku juttelemaan tai yrittää ottaa kontaktia. En nyt tiedä pitäisikö nuo kaikki kokea iskemiseksi mutta aika usein ne kai sitä ovat. Eipä tossa ketään kunnollista ole kuitenkaan tullut vastaan.

Vierailija
42/94 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te kaikki ketä tullaan iskemään jotenkin poikkeuksellisen kauniita? 

Mua ei oo koskaan lähestytty missään :( Omasta mielestä näytän kivalta mutta todellisuus saattaa olla toinen. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tosi usein. Olen sellainen lämmin, ystävällinen luonne ja ihan nättikin, niin miehet tykästyy helposti kun ollaan tekemisissä. Baarissa sitten taas tosi harvoin tullaan jutulle. Olen 29-vuotias.

Vierailija
44/94 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N25, silloin tällöin kadulla tai jossain kauppakeskuksessa tms tulee joku juttelemaan tai yrittää ottaa kontaktia. En nyt tiedä pitäisikö nuo kaikki kokea iskemiseksi mutta aika usein ne kai sitä ovat. Eipä tossa ketään kunnollista ole kuitenkaan tullut vastaan.

Niin ja en osaa reagoida näihin oikein mitenkään, tulevat aina niin puskista ja vaikea luottaa ventovieraaseen.

Vierailija
45/94 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M47. Ei ole ikinä tultu iskemään ainakaan niin, että olisi tajunnut. Kerran on lähetetty sähköpostia, jonka pohjalta alkoi monivuotinen seurustelu.

Vierailija
46/94 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ei oo koskaan lähestytty missään :( Omasta mielestä näytän kivalta mutta todellisuus saattaa olla toinen. :/

Näissä on aluekohtaisia eroja. Joku tuossa jo kirjoittelikin pohjoisen pienistä kuppikuntaisuuksista ja keskinäisestä kyräilystä. "Julkinen" iskeminen on tarpeeton riski itsensä nolaamiselle.

Mites stadissa? Jokaista kiinnostaa vain päästä paikasta A paikkaan B mahdollisimman vähällä vaivalla, pois betoniloukosta. Ja kun julkiset kulkee muutaman minuutin välein niin onnisttu nopsaan. 

Vierailija
47/94 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan viikottain, Helsingissä asun.

En käy baareissa juuri koskaan, eli iskemiset tapahtuu ruokakaupassa/kadulla/rannalla/kahvilassa/bussipysäkillä jne.

Silloin harvoin kun olen baarissa, niin siellä näitä iskijöitä EI tule, eli nimenomaan arkisemmissa tilanteissa tulevat.

Olen 28v. Ulospäinsuuntautunut, ihmisistä kiinnostunut anti-restingbitchface.

Vierailija
48/94 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N39. Tultu iskemään elinaikanani ehkä 3-4 kertaa, yhden 20 vuoden takaisen yrittäjän kanssa naimisissa.

Näytän tavalliselta mielestäni, olen normaalipainoinen, naama ehkä vähän rumahko kun on iso nenä. En tiedä johtuuko ulkonäöstäni vai siitä että pelkään ottaa katsekontaktia ihmisiin.

Vierailija
49/94 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena todella usein. En ole koskaan ollut mikään kaunotar vaan perusnätti, mutta reilusti ylipainoinen. Olen tullut siihen tulokseen että olen joko helposti lähestyttävä tai sitten vaan näytän "helpolta" :D

Hämmentävin oli kuukausi synnytyksen jälkeen kaupassa. Vauva oli mukana ja näytin ihan räjähtäneeltä.

Viimeisimmästä on kyllä jo aikaa pari vuotta. Vaikka eipä tässä kyllä koronan takia juurikaan ole baareissa tms tullut käytyä.

Ihan positiivisesti suhtaudun iskuyrityksiin kunhan hyväksyvät sen ein ilman mussutusta/loukkaantumista. Naimisissa kuitenkin olen eikä mitään tarvetta vilkuilla muualle.

N42

Vierailija
50/94 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kertaakaan 30-vuotisen elämän aikana. Olen suht menestyvä, sosiaalinen, keskimittaa pidempi, pukeudun laadukkaisiin ja istuviin vaatteisiin, treenaan ja huolehdin hygieniasta jne. Miehenä vähän erilaista tämä elämän meno, vaikka kuulemma miestenpäivä on 364 päivää vuodesta jne.

Voi olla, että luulevat sinua naiseksi.

Vierailija
51/94 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei oo koskaan lähestytty missään, niin luultavasti oot joko kökkinyt jossain poissa ihmisten ilmoilta tai sitten oot sellainen perusnätti sulkeutuneen oloinen.

(Kaunista lähestytään välillä, vaikka se olisikin etäinen ja sulkeutuneen oloinen)

Vierailija
52/94 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmästyttävän usein arkisissa tilanteissa, kuten kaupassa tai metrossa. Olen viisikymppinen lievästi ylipainoinen akka.

Vierailija
53/94 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kertaakaan 30-vuotisen elämän aikana. Olen suht menestyvä, sosiaalinen, keskimittaa pidempi, pukeudun laadukkaisiin ja istuviin vaatteisiin, treenaan ja huolehdin hygieniasta jne. Miehenä vähän erilaista tämä elämän meno, vaikka kuulemma miestenpäivä on 364 päivää vuodesta jne.

Tuskin pelkästään sukupuolesta johtuu.

Veljeni (nyt 25v) on tottunut siihen, että naiset tulevat iskemään.

Useamman kerran käynyt niinkin, että joku nainen baarissa ei ole suostunut poistumaan eikä jättämään rauhaan, vaan jäänyt roikkumaan ja yrittämään.

Nää siis nuoria naisia jossain Kaikussa, eli ei pubiruusuja.

Vierailija
54/94 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä yhtään ainuttakaan kertaa. Olen 39v. ikisinkku nainen ja kaikki hetket, jolloin olen luullut että nyt joku tekee itseään tykö, ovatkin olleet jotain muuta (haluttiin olla vain kavereita, tutustua kaveriini, tms).

Olen ihan nätti enkä millään tavalla pelottavan tai myrtsin näköinen, en edusta mitään alakulttuuria, pukeutumiseni on naisellista ja olen aina siistinä ihmisten ilmoilla. Olen sosiaalinen ja koko elämäni käynyt bileissä, harrastuksissa ja tapahtumissa. Silti tulos on pyöreä 0.

(Ja vaikka tämä ei otsikon kysymys ollutkaan, olen siis itse tietenkin lähestynyt lukuisia miehiä, mutta eipä siitäkään ole mitään seurannut.)

Ystäväni nämä joita isketään arjessa ovat poikkeuksetta top 1% ulkonäöltään. Niin naiset kuin miehetkin.

Vierailija
55/94 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan yhden kerran yksi tuntematon ihminen on pyytänyt kasvokkain treffeille 39 vuoden aikana. Iskuyrityksiä baarissa? Kerran 18-vuotiaana. Mutta ehkä olen niin tympiintyneen näköinen, etten lähtisi kenenkään mukaan edes kännissä. Tai sitten en ole kovin seksikkään tai antavaisen näköinen kun olen laiha, ja pieni muutenkin.

Vierailija
56/94 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin pelkästään sukupuolesta johtuu.

Veljeni (nyt 25v) on tottunut siihen, että naiset tulevat iskemään.

Useamman kerran käynyt niinkin, että joku nainen baarissa ei ole suostunut poistumaan eikä jättämään rauhaan, vaan jäänyt roikkumaan ja yrittämään.

Nää siis nuoria naisia jossain Kaikussa, eli ei pubiruusuja.

Mulla on tällainen ystävä, 28v. Ei tarvi kuin ovesta lähteä ulos niin naiset roikkuu kimpussa. Tässä viime aikoina häntä on iskenyt parturi, fysioterapeutti, useat naiset baarissa ikähaarukalla 18-45, työkaveri, kaverin kaveri ja jopa naapuri. Ja nämä siis selkeitä iskuyrityksiä, pyydetään numeroa tai treffeille. Sitten pelkät flirtit on oma lukunsa, niitä on päivittäin.

Vierailija
57/94 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina välillä. Noin 5-10 kertaa vuodessa siitä lähtien, kun minulle ilmestyi naisellisia muotoja eli noin 14-vuotiaasta eteenpäin. Olen parhaillaan 29-vuotias. Limaiset ja törkeät lähestymisyritykset ovat onneksi loppuneet. Niitä tuli eniten silloin, kun olin teini-iässä. Eikä ole ikävä.

Tosin en ajattele kaikkia tuntemattomien lähestymisyrityksiä iskuyrityksiksi. Esimerkiksi muutama nainen on kehunut vaatetustani, hiuksiani tms., ja joskus joku yli 80-vuotias mies kysyi ensin kelloa, minkä jälkeen totesi, että "olet kyllä kaunis nainen". Kukaan heistä ei siis ole tuota yhtä kehua pidemmälle jatkaneet keskustelua, joten en miellä iskuyrityksiksi.

Vierailija
58/94 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M49

En muista, että minua ikinä, koskaan olisi yritetty arjessa iskeä.

Ravintolassa iltakaljalla nuorena miehenä olen kyllä joutunut puuman hyökkäyksen kohteeksi.

Vierailija
59/94 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M49

En muista, että minua ikinä, koskaan olisi yritetty arjessa iskeä.

Ravintolassa iltakaljalla nuorena miehenä olen kyllä joutunut puuman hyökkäyksen kohteeksi.

Olen ollut parisuhteessa 18- vuotiaasta saakka

Vierailija
60/94 |
26.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole lähestytty ja hyvä niin.

M43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi