Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

taas halla-aho puhuu viisaita

Vierailija
25.09.2014 |

Kreikka, Italia ja muut välimeren maat joutuvat sijaintinsa takia ottamaan vastaan lähes kaikki Afrikasta seilaavat mamut. Nyt he ovat vaatimassa, että myös muiden maiden tulisi kärsiä yhtä paljon. Ruotsi, joka on tuhonnut itse itsensä, kannattaa myös uutta vastuunjakomallia.

Halla-aho ei innostu ja monen lienee helppo yhtyä hänen mielipiteeseensä.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014092518693872_uu.shtml

Kun alapeukutat, niin kerrothan oman mielipiteesi, sekä sen missä Jussi on väärässä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mutta on melko luonnollista etteivät ihmiset jää vapaaehtoisesti kuolemaan jos on jotain toivoa paremmasta elämästä. Oli kyse sitten lukutaidottomasta tai triplamaisterista.

Vierailija
2/15 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 11:36"]

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 11:35"]

Jos Venäjä valloittaisi Suomen, niin jäisimmehän kaikki varmasti tänne?

[/quote]

No mä luulen että mä en yrittäis soutuveneellä Ruotsiin. En ainakaan lasten kanssa. Ei kai ne venäläisetkään nyt niin pahoja voi olla?

[/quote]Kysy virolaisilta.

Siellä sahattiin soutuveneetkin kahtia venäläisvallan toimesta, ettei kansa pääsisi karkaamaan onnelasta pois. Samoin rannoilla kuljeskelu oli kiellettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan oikeudenmukainen ehdotus kun EU:ssa ollaan. En kuitenkaan haluaisi ryhtyä siihen. En tiedä minkälaista ratkaisua voisi ehdottaa tilalle. Mitä Halla-Aho tarjoaa ratkaisuksi? 

Vierailija
4/15 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse toteutua ja tuskin aloite toteutuukaan. Ymmärsinkö oikein siis Ruotsi haluaisi vähentää omaa mamutaakkaansa?

Vierailija
5/15 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös kyse siitä mihin maahan halutaan tulla. Ei Suomi oli mikään ykkösvaihtoehto. Ei täällä ole oikein mitään muita paikkoja pakolaisille kuin Helsingin rautatieaseman ympäristö. Se edes jollain tavalla vastaa heidän odotuksiaan. Siksi he hakeutuvat Saksaan, Ruotsiin tai Englantiin. Sieltä löytyy paikkoja joissa kavereiden kanssa hengailla.

Vierailija
6/15 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako nuo Etelä-Euroopan maat siis vastaan laittomat maahan pyrkijät? Eikö heitä palauteta? En tiedä mitä pitäisi tehdä, mutta jotain varmaan. On kauheaa miten paljon tulijoita hukkuu välimereen, lapsiakin. Ratkaisu ei kyllä voi olla se että tänne laittomasti pyrkiminen tehdään kannattavammaksi. Se lisää uhreja entisestään.

Vierailija
7/15 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Euroopan pitäisi lähettää 'pakolaiset' takaisin Afrikkaan.   Rakentakoot siellä maatansa paremmaksi.   

Vierailija
8/15 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA turpoo mamujen avulla ja eliitti mässäilee, kun työhullut köyhät kasvattaa kakkua. Tuleville polville jää heikot eväät.

Vierailija
9/15 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
10/15 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No mä luulen että mä en yrittäis soutuveneellä Ruotsiin. En ainakaan lasten kanssa. Ei kai ne venäläisetkään nyt niin pahoja voi olla?

Vierailija
11/15 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin välimeren maat haluaa, että musut ja mamut lahdataan pohjoiseen. Vaikka meille syötetään mitä aivopesua mamutuksen kannattavuudesta niin se on pelkkää kulua alusta loppuun. Käykää Marseillessa ja ihmetelkää mihin se ranskalainen kaupunki on kadonnut ja miksi kadulla liikkuu ihmeellistä porukkaa.

Vierailija
12/15 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 11:18"]

Ei tarvitse toteutua ja tuskin aloite toteutuukaan. Ymmärsinkö oikein siis Ruotsi haluaisi vähentää omaa mamutaakkaansa?

[/quote]

Näköjään. Ei ne mamut ollutkaan niin suuri rikkaus. :D

Vierailija
13/15 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Onko joku Afrikan maa nyt vallattu, mikä? Jos Venäjä valloittaisi Suomen niin 99 %:a jäisi Suomeen, ei ne ainakaan Afrikkaan muuttaisi.

Vierailija
14/15 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 11:35"]Jos Venäjä valloittaisi Suomen, niin jäisimmehän kaikki varmasti tänne?
[/quote]

On se hieman eri asia onko maahanmuuttaja luku-ja kirjoitustaidoton, kouluja käymätön vai neljää kieltä puhuva sairaanhoitaja.

Vierailija
15/15 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että Ruotsi haluaisi vaan lisää mamuja eikä antaa niitä pois. Mamujenhan piti olla rikkaus eikä taakka. Koko Eurooppa voisi luopua omista "rikkauksistaan" ja antaa ne Ruotsille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän