Mangon Viemää
Eipä pitkäksi jäänyt trenssiketjunkaan elämänkaari. :)
Mikäs siinä edellisketjussa oli niin asiatonta, että meni poistoon? En nähnyt kuin ekan sivun, mutta siinä keskusteltiin vain Mungostylen uudesta tulemisesta ja Annan eilisen postauksen sisällöstä.
Ei sisältänyt minkäänlaista ulkonäön arvostelua eikä myöskään läheisten kommentointia näkynyt ketjussa. Ilmeisesti blogin sisällöstäkin keskusteleminen on kiellettyä?
Kommentit (271)
ei oo tullu turkkipostausta, eikä ole tainnut tulla mitään muutakaan koko kesänä ajankohtaisena. Muistaakseni alexa, julia tms päivittää blogia lähes reaaiajassa. Riittäisi mungollekin vähemmän kuvia ja vähemmän tekstiä siitä kuinka taas käänsi kelkan 3 vuotta myöhässä ja rakastui uuteen tyyliin.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 18:59"]Musta on hauskaa, että lääkäri on just Porvoon lääkärikeskuksessa kun Porvoo on muutenkin yleinen läpändeerus av:lla :D
[/quote]
Olin just tulossa kirjoittamaan samaa :D. Porvoosta päivää! :D
Onpa ikävä, ylimielinen ja suorastaan lapsellinen asenne tuolla muistikorttipostauksen kommenteissa: "Mullapa on postaus luonnoksissa mutta hatereiden takia ei hotsita julkaista jadajadajaa".
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 18:57"]
Tarkoitin oikeastaan sitä, että kun reissusta on jo saatu lukea mionesta blogista, niin alkaa olla ns. eilisen uutisia. Se juna tavallaan meni jo.
[/quote]
Siihen varmaan kyseinen bloggaaja tähtäsikin alunperin.
En oikeastaan ymmärrä, miksi esteenä aiemmin oli se, että hänen postauksensa menisivät päällekkäin muiden bloggaajien kanssa. Sehän on sama kuin tunnustaisi, ettei omat jutut kovin hyviä voi olla, jos ne kerran "hukkuvat" muiden jalkoihin.
Jos olisi oikein hyvällä (tai röyhkeällä) itsetunnolla varustettu, niin ajattelisi juuri päinvastoin: minähän postaan juuri nyt, koska teen parempaa blogia kuin muut (niin kuin hän väitti siinä yhdessä haastattelussa) ja muiden jutut kalpenee omien rinnalla.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 19:23"]
Noniin, kohta varmaan lähtee tämä ketju, koska Anna on linjoilla (rykäs just uuden Nelly- ja Yves Rocher -kollaasin, 2 mainosta yhdellä iskulla!).
[/quote]
En ole Anna, mutta olen ilmoittanut tämän ketjun asiattomaksi. Vaikka onkin Mungon ystävä, on tuo lääkäri silti yksityishenkilö ja hänen tekojensa ja kuviensa ruotiminen nimen ja asuinpaikan kanssa (=hän on tunnistettavissa) on asiatonta ja palstan sääntöjen vastaista. Toivon siis, että olet oikeassa ja ketju, tai edes lääkäriä koskevat viestit, lähtee pian.
Mango jakaa yves rocher koodeja, mitkä tippuu kaikille uutiskirjeen tilaajille... Kumpaakohan käyttäis ;)
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 19:43"]
Onpa ikävä, ylimielinen ja suorastaan lapsellinen asenne tuolla muistikorttipostauksen kommenteissa: "Mullapa on postaus luonnoksissa mutta hatereiden takia ei hotsita julkaista jadajadajaa".
[/quote]
On se kummaa, kun ensin näiden hatereiden mielipiteillä ei ole mitään merkitystä ja bloggari on heidän yläpuolellaan, mutta nyt he kuitenkin vaikuttavat jo Annan päätöksiin. Yhtäkkiä hatereilla onkin merkitystä? Annaa taitaa vaivata haterit enemmän kuin hän myöntääkään.
Noilla Annankin kuvissa näkyneillä muistikorteilla on yleensä todella pitkä takuu ostettaessa. Miten sellainen voi kamerasta otettaessa vääntyä, olisko ottanut jotain muuta damagea jossain vaiheessa.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 18:59"]
Musta on hauskaa, että lääkäri on just Porvoon lääkärikeskuksessa kun Porvoo on muutenkin yleinen läpändeerus av:lla :D
[/quote]
Mietin ihan samaa :D:D
Täysin OT-juttu, mutta muistaako joku mikä oli juttu koskien Annan yliopisto-opintoja Lontoossa ja sitä miten Anna oli ilmeisesti päivitellyt sitä, että siellä esseissä pitää tuoda esiin aina se kenen ajatuksia lainaa tai mukailee heti kyseisen tekstipätkän jälkeen. Kysehän olisi silloin ihan tavallisestä viittauskäytännöstä, joka on itsestään selvyyn jokaisessa Suomen korkeakoulussa (toivoisin näin ainakin).
Anna vaan toi tuon viittauskäytännön niin uutena, ihmeellisenä ja vaativana esiin ja jäin miettimään, voiko todella olla mahdollista, että oikiksessa opiskellut ihminen ei ole opintojensa aikana kuullutkaan siitä, että tieteellisessä tekstissä viitteet ovat ihan tavallinen käytäntö ja sääntö?
Voi elämä tuota Iiroa. Tuollaisiako no lääkärisedätkin nykyään on? No voinkin sitten hyvällä omallatunnolla jatkaa lääkärien välttelyä. Googlekin on varmaan pätevämpi kuin tuollaiset puolialasti selfieitä ottavat ja kaikelle kansalle jakavat keskarinheiluttajat.
Mihin tämä maailma on menossa...
Kolmen viikon panacod-kuurista parin kuukauden vieroitusoireet. Meniköhän tossa nyt viikot ja kuukaudet sekaisin. Siis blogipäivityksestä kyse.
Ei sillä mitään uniapneaa ole.. Haluaa vaan tekosyyn nenäleikkaukselle! Vaikka sitähän ei uniapnean hoidossa edes suositella mutta varmati Mungon lääkäriYSTÄVÄT kertovat että nenäleikkaus on ihan pakollinen. Etenkin sellainen missä nenän ulkomuotokin muuttuu ihan toisenlaiseksi.
[quote author="Vierailija" time="02.10.2014 klo 14:49"]
Kolmen viikon panacod-kuurista parin kuukauden vieroitusoireet. Meniköhän tossa nyt viikot ja kuukaudet sekaisin. Siis blogipäivityksestä kyse.
[/quote]
Minä olen joutunut ottaa Panacodeja migreenikohtausten aikaan jos estolääke ei ole toiminut, ja minua tuo lääke etoo enkä ole kokenut että elimistö tarvitsee sitä tai tulisi siitä mitenkään riippuvaiseksi, päinvastoin. En sitten tiedä jos rinnalla olisi joku muu lääkitys joka tekisi tämän yhteydessä jotain riippuvuustunnetta niin voisiko tehota paremmin. Vaikka olen saattanut kärsiä kohtauksista 1-3 krt viikossa ja pisimmillään yli 3 vrk. Sen voin sanoa että vaikkei välttämättä aina auta särkyyn niin ruokatorvea ja vatsaa se ainakin polttaa pahasti vaikka olisi jotain alle syönyt eli ei tyhjään mahaan, ja siksi minun ollut vaikea nukkua jos olen joutunut sitä ottamaan koska on tullut refluksin kaltaisia oireita öisin ja olen herännyt siihen että yskittää.
Meni niin kuin arveltiinkin, eli Anna aktivoituu vasta nyt kuun loppumetreillä tuon Stylen puolella. Koko kuukausi vedetään lonkkaa ja sitten viimeiset päivät on yhtä kollaasien sarjatulitusta, jotta saadaan ulos sopimuksen vaatima määrä postauksia. Aika tylsä tapa pitää blogia. Tuollainen kuukauden hiljaiselo kadottaa lukijat, eikä siinä sitten enää viikon jatkuva päivittäinen postailu auta.
On onneksi vietetty siunattua iltaa juhlien muistikortin takia- vai kunniaksi?
Olisin kyllä halunnut nähdä Britney Spears -kuvia, niin sikäli harmittaa minua lukijana.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2014 klo 20:30"]Olisin kyllä halunnut nähdä Britney Spears -kuvia, niin sikäli harmittaa minua lukijana.
[/quote]
Totta, niitä itsekkin kaipaan.
[quote author="Vierailija" time="30.09.2014 klo 19:22"]
Jotenkin surullista, ettei lääkikseen ole mitään soveltavuuskokeita. Huomaa niin tästä kuin monesta muustakin lääkäri-nimikkeellä paksua palkkapussia kilistelevistä, että ammatissa mielestäni oleellinen ihmisläheisyys puuttuu. Vaikka pää riittäisikin haastaviin opintoihin, pitäisi myös sosiaalisia taitoja löytyä.
[/quote]
Toisaalta lääkäreistä on pulaa, niin parempi, että edes jotain taitoja, kun ei lääkäriä ollenkaan.