Järjettömän kuuma toi Poliisit-sarjan Kuopion Jaakko
Kommentit (76)
Turun tomas on kyllä hottis livenäkin. Tykkäs kovasti mun koirasta :) pysäyttivät mut yks ilta ja kyselivät olinko nähnyt jotain tyyppiä. Samalla rapsutteli mun koiraa, mun teki mieli rapsutella tomasta :D
No voin kuvitella, huhhuh! Oli jopa niin kuuma, että piti oikein laittaa googleen hakusanaksi. :-D Mitä en todellakaan koskaan tee. Eli kannatti kärsiä unettomuudesta ja avata tv, kun poliisit sarja pyöri siellä. Voi teitä onnekkaita Turkulaisia.
nimim.vierailija 00:10
Täällä taas ylipainoiset rumat läskiämmät kuvittelee itsestään liikoja. Itse ollaan niin helvetin rumia ja kuvitellaan että voisi saada komean miehen itselleen. Olette säälittävä kaikki. Minua hävettää olla nainen.
Huono provo. Nyt meni niin hutiin. Ainakin tämän daamin kohdalla ;-)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 01:09"]
Jaakko on paras, mutta molemmat on mun lemppareita tässä sarjassa. Ja paras jakso oli se, missä oli tämä youtubessakin oleva "tiiättekö te missä miia asuu".
https://www.youtube./watch?v=7E3gupPGxxY
Ja toiseks paras "onko pussailtu pippeliin?". Joku oli soittanut suihinotosta:). En jaksa hakea mahd. linkkiä. Ja tosiaan Jaakko muutti Australiaan. En kyllä tiedä oisko palaillut, virkavapaata otti. Sillon sinkku, nyt ei tietoo.
[/quote]
Sil oli ainaki sormus vasemmas nimettömässä eli tuskin on sinkku :(
Jaakko vilahti subin 112-sarjan uuden kauden kuopiopätkässä, palannut on. Kuvattu viime suvena.
Eikun poliisithan se oli, sen uuden kammoparin (nainen on Oulusta tms) tehtävällä.
[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:10"]
uuh, toi Tomas Turun poliisista on kuuma! Vois tulla tänne Helsinkiin pyörimään :-D
[/quote]
En tajuu mitä näätte tossa Tomaksessa. Työparinsa on 10 kertaa kuumempi!
oijoi ekan kauden palonen ja rauma <3 teki silloin mieli mennä törttöilen tampereelle että törmäis ;)
Voi, että. Olin aivan unohtaa Mikkelin poliisit. Ihana Harri <3
Tietääkö kukaan, onko Mikkelin Harri varattu? Ja Kuopion Pauli Jokinen?
En usko että sinkku on. Eiköhän tuommosen ole joku onnellinen jo napannu.
Eikö ole sinkku vai miksi alapeukutus?
Vielä kuumempia on se Turun Thomas ja Jyväskylän(?) Pertti Pollari =)
-melkeinheteromies-
Ja Mikkelin poliiseissa oli kans aika hot poliisi.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 00:53"]Vielä kuumempia on se Turun Thomas ja Jyväskylän(?) Pertti Pollari =)
-melkeinheteromies-
[/quote]
Onko toi Tomas se vaaleampi? Niiiiin hot!
Jaakko on varattu