Järjettömän kuuma toi Poliisit-sarjan Kuopion Jaakko
Kommentit (76)
Ainakin nuo kaksi ns. pitkätukkaista panee toisiaan pyllyreikään.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 01:40"]
Ainakin nuo kaksi ns. pitkätukkaista panee toisiaan pyllyreikään.
[/quote]
onko faktaa?
voin nähdä siis hyvillä mielin kivoja unia niistä. tosin tungen väliin ; )
-melkeinheteromies-
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 01:38"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 01:32"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 00:49"] [quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 00:25"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:41"]Turun tomas on kyllä hottis livenäkin. Tykkäs kovasti mun koirasta :) pysäyttivät mut yks ilta ja kyselivät olinko nähnyt jotain tyyppiä. Samalla rapsutteli mun koiraa, mun teki mieli rapsutella tomasta :D [/quote] ... Saakohan poliisia rapsuttaa? Tykkääkö ne huonoo? Mitä mieltä poliisit? Onko paha? [/quote] Kyllä joutuisi paljon itseään hillitsemään, että ei tuossa tilanteessa Tomasta rapsuttaisi. :-D [/quote] No kyllä sen pilliin voisi puhaltaa ;) -melkeinheteromies- [/quote] On miehellä kohta pilli kipeä, jos kaikki on puhaltamassa :-D ainakin halukkaita piisaa. Että terveisiä vaan sinne söpölle-poliisille :-D [/quote] Ime, älä puhalla.
[/quote]
ainahan sitä joutuu hengittämään sisään ja ulos, ellei ole ruumis sitten.
mieluummin tuon Tomaksen tapaisin hengittäessäni molempiin suuntiin. voisi vaikka rangaista minua ilman sen vakavempia seuraamuksia muilta viranomaisinstansseja. ihan vaikka "suullisella huomautuksella".
-melkeinheteromies-
kolme sivua poliiseista :-D Hahha oikeesti? :-D
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:50"]
kolme sivua poliiseista :-D Hahha oikeesti? :-D
[/quote]
miksikäs ei ? =)
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 00:24"]
Uuh, kuuma. ;)
Tiketääkö joku onko sinkku?
[/quote]
Ei ole, vaan naimisissa ja usean lapsen isä.
mitään tietoa turun kolleista? =)
Ai tää onkin tää mun aloittama ketju. :)
Ja Jaakko on edelleen kuuma, tietääkö joku onko oikeasti sinkku vai varattu?
Tervetuloa joka tapauksessa meille.;)
t.ap
Siis onko tuo Tomas se vaaleamp ja pienempii Turun poliiseista?
Siinä tapauksessa Eero on kuumempi. Olisi täydellinen vaaleilla hiuksilla.;-)
ONKO HÄN NYT SINKKU VAI VARATTU?
Selvyyttä asiaan, kiitos!
Noni. onko kanava nyt Jimillä? :-D
16, missä sanotaan, että rumat eivät saa haaveilla? Löysäähän nyt pipoasi, ennen kuin silmäsi pullistuvat päästä. Muutut itsekin rumaksi! Ja paljonkos niitä kiloja taas olikaan? Riittääkö sata vai pannaanko vielä parikymmentä päälle?
[quote author="Vierailija" time="07.02.2015 klo 19:53"]16, missä sanotaan, että rumat eivät saa haaveilla? Löysäähän nyt pipoasi, ennen kuin silmäsi pullistuvat päästä. Muutut itsekin rumaksi! Ja paljonkos niitä kiloja taas olikaan? Riittääkö sata vai pannaanko vielä parikymmentä päälle?
[/quote]
Hyvin sanottu! Miksi haaveilu olisi vain kauniiden ihmisten etuoikeus? Ja yleensä tuon 16 kommentin kaltaiset ihmiset eivät ole sieltä kevyimmästä ja huolitellummasta päästä.
[quote author="Vierailija" time="10.02.2015 klo 15:24"]Onko Tomas vapaa?
[/quote]
No jopas sitä Tomasia vingutaan joka palstalla :-D
oi että, olin ihan unohtanut tän ketjun <3
uuh, toi Tomas Turun poliisista on kuuma! Vois tulla tänne Helsinkiin pyörimään :-D
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 01:38"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 01:32"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 01:29"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 00:49"]
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 00:25"][quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 00:41"]Turun tomas on kyllä hottis livenäkin. Tykkäs kovasti mun koirasta :) pysäyttivät mut yks ilta ja kyselivät olinko nähnyt jotain tyyppiä. Samalla rapsutteli mun koiraa, mun teki mieli rapsutella tomasta :D [/quote] ... Saakohan poliisia rapsuttaa? Tykkääkö ne huonoo? Mitä mieltä poliisit? Onko paha? [/quote] Kyllä joutuisi paljon itseään hillitsemään, että ei tuossa tilanteessa Tomasta rapsuttaisi. :-D
[/quote]
No kyllä sen pilliin voisi puhaltaa ;)
-melkeinheteromies-
[/quote]
On miehellä kohta pilli kipeä, jos kaikki on puhaltamassa :-D ainakin halukkaita piisaa. Että terveisiä vaan sinne söpölle-poliisille :-D
[/quote]
Ime, älä puhalla.
[/quote]
No eiköhön se nyt ollut selvä, ilman alleviivaamista. :-D