Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko baarista saada muuta kuin yhden yön juttuja?

Vierailija
28.07.2014 |

Vaikka löytäisikin ns. parisuhdematskua, koska tietää, et on vakavaa? Milloin seksiä? Lähdettekö ensin treffeille vai puhutteko esim. Faces ennen sitä? Mistä tietää, että kumppani ei valehtele?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Useimmille on varmaan näin käynyt. Onhan siellä monen tasoista porukkaa. Koskaan ei voi olla varma yhtään mistään, vaan aika näyttää.

Vierailija
2/6 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Yhden illan jutusta alkaa moni parisuhde. Ota sen näköinen ja oloinen mies, jonka on pakko olla suhteessa kun ei osaa olla yksin. Ole hyvä sängyssä ja tee kaikki temput. Jatkakaa seksiä, muuttuu parisuhteeksi myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oman mieheni löysin niin, että olin ulkomailla ja päätynyt ihan järkyttävään teinipoppiräkälä-yökerhoon, ja olin silloin niin humalassa, että en edes aamulla muistanut miehen naamaa saati nimeä. Hän oli kuitenkin herrasmiehenä ja lähes selvinpäin saattanut minut kotiin (ja kantanut kuulemma osan matkasta reppuselässä, kun ei ollut oikein kävelyni onnistunut, classy!), eikä yrittänyt todellakaan pyrkiä sisään tai edes pussata. Muistan sen, kuinka olimme vaihtaneet numeroita talomme rapun edessä, ja olin sen jälkeen kömpinyt ylös nukkumaan. 

Aamulla sitten hirveässä krapulassa muistelin, miten saavuin kotiin, ja päätin laittaa tälle miehelle kohteliaan kiitos ja pahoitteluviestin kaikesta edellisyön örvellyksestä. Hän sitten vastasi siihen, ja siitä se lähti. Pian olimmekin jo treffeillä (ihan selvin päin tällä kertaa), ja nyt pari vuotta myöhemmin olemme onnellisesti kihloissa.

:)

Vierailija
4/6 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yökerhosta mä löysin mieheni 25v sitten! :D

Vierailija
5/6 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voi. Minun elämäni kaikki 4 parisuhdetta on alkanut ihan spontaanista kertapanolle baarista lähdöstä. Sitten on haluttu tavata toistekin, sitten on ihastuttu syvemminkin ja seksisuhde on syventynyt seurusteluksi. 

Mutta tuolta pohjalta liikkeelle lähtiessä pitää aina oletus olla, että tämä on puhdas seksisuhde, ja on vain lisäbonusta jos siitä sattuu jotain muuta tulemaan. Ei pidä siis pettyä jos ei tulekaan.

Vierailija
6/6 |
28.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän