Peniksen väkevä haju?
Eli ongelmana on poikaystäväni peniksen ihmeellinen väkevä/kuvottava haju pesusta huolimatta. Virtsa myös haisee todella väkevälle. Käy suihkussa päivittäin ja nyt käyttää intiimisaippuaa alapäähänsä, aiemmin pesi normaalilla saippualla. Eli hygienia on ihan kunnossa. Peniksen hyvästä pesusta huolimatta peniksen pää haisee ihan järkyttävälle, olenkin muutaman kerran joutunut itse pesemään todella huolella poikkiksen värkin ja sillonkin haju tulee hetken päästä takaisin. Klamydia ja tippuri testattu meiltä molemmilta, negatiivista. Mulle on tullut myös epämääräisiä emätintulehduksia yleensä seksin jälkeen, olen saanut lääkekuureja siihen pari kappaletta mutta poikaystävää ei ole hoidettu ja aloinkin miettiä josko poikaystävä tartuttaakin mut aina uudestaan. Ei kuitenkaan ole mitään ulkoisia oireita peniksessä, ei siis punaisia läikkiä tmv.
Onko mitään ideaa mitä tämä voisi olla?
Kommentit (65)
Poikaystäväsi ei pese penistään kunnolla, vain silloin kun sinä käsket tai peset sen itse, muuten ei kyllä taida kauheasti pestä. Ainakaan ei pese kunnolla esimerkiksi esinahan alta.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 23:26"]polttaa? juo? aineenvaihduntasairauksia?
miten syö? ylipaino?
[/quote]
Ei polta, juo 1-2x kuussa, ei aineenvaihduntasairauksia (testattu savusukellustestin vuoksi), syö ihan OK, pikaruokaa silloin tällöin mutta ei mitenkään liian usein. On 182cm/89kg, eli lievä ylipaino mutta laihduttaa.
T. Ap
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 23:27"]Poikaystäväsi ei pese penistään kunnolla, vain silloin kun sinä käsket tai peset sen itse, muuten ei kyllä taida kauheasti pestä. Ainakaan ei pese kunnolla esimerkiksi esinahan alta.
[/quote]
Kyllä se saippualla pesee aina silloin kun toivoo sille olevan jotain käyttöä :D suihkussa pesee kotonaankin aina esinahan alta, ei ole mitään "kullijuusto"kertymiä siellä siis :)
T. Ap
Kokeilkaa jotain detoxia tyyliin Gillian McKeith :)
Muistan kuulleeni joskus jostakin, että jos naisella on epäspesifi emätintulehdus, se saattaa tarttua myös mieheen ja mies taas tartuttaa sen takaisin. Eli Flafylit kehiin molemmille.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 23:41"]Muistan kuulleeni joskus jostakin, että jos naisella on epäspesifi emätintulehdus, se saattaa tarttua myös mieheen ja mies taas tartuttaa sen takaisin. Eli Flafylit kehiin molemmille.
[/quote]
Mä sain juuri taas Flagyl Comp-kuurin. Miten poikkis sen saisi? Ei varmaan kehtaa lääkärille tästä mennä... :/
T. Ap
^ siis ei Compeja poikkikselle vaan normi Flagyleja meinasin... :)
T. Ap
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 23:27"]
Poikaystäväsi ei pese penistään kunnolla, vain silloin kun sinä käsket tai peset sen itse, muuten ei kyllä taida kauheasti pestä. Ainakaan ei pese kunnolla esimerkiksi esinahan alta.
[/quote]
Eli naisten pitäisi pestä miesten penis? Sitäkö tarkoitat?
Vika voi olla juuri siinä että pesee liikaa ja bakteeritasapaino menee vinoon. Varsinkin jos on käyttänyt limakalvoille jotain tavallista emäksistä suihkusaippuaa. Olisko apteekista apua jostain naisille suunnatusta bakteeritasapainotuotteesta?
Juoko poikaystäväsi tarpeeksi vettä (2 litraa/pv)? Se laimentaisi virtsaa ja huuhtelisi virtsateitä, jos siellä on jotain bakteerien liikakasvua.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 23:53"]Vika voi olla juuri siinä että pesee liikaa ja bakteeritasapaino menee vinoon. Varsinkin jos on käyttänyt limakalvoille jotain tavallista emäksistä suihkusaippuaa. Olisko apteekista apua jostain naisille suunnatusta bakteeritasapainotuotteesta?
Juoko poikaystäväsi tarpeeksi vettä (2 litraa/pv)? Se laimentaisi virtsaa ja huuhtelisi virtsateitä, jos siellä on jotain bakteerien liikakasvua.
[/quote]
Juo päivän aikana tarpeeksi kyllä.. mutta vaikka olisi juonut paljon niin silti virtsassa hirveän hapan ja väkevä haju :/
T. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 00:47"]Sissijuustoa
[/quote]
Ei siellä mitään sellaista ole, koskaan kuulemma ollutkaan. Ei siis mitään näkyvää aiheuttajaa havaittavissa. Miksi tää muuten pyytää spostia, ei kai sitä julkaista...?
T. Ap
Luultavasti sillä sun miehellä on hiiva tai joku tulehdus. Mitä sitä arpomaan..lääkärin kautta apteekkiin:) Sillä se hoituu!
Mitä lääkäriä tässä kannattaisi lähestyä, ihan tk:n yleislääkäriä vai jotain urologia? Ellei sitten ole jotain poppakonsteja kotona tehtäväksi?
T. Ap
Menkää ihan terveyskeskukseen, laittavat sieltä sitten lähetteen ja todennäköisesti sitten urologille.
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 09:41"]Menkää ihan terveyskeskukseen, laittavat sieltä sitten lähetteen ja todennäköisesti sitten urologille.
[/quote]
Ongelmana tässä sitten vaan se, että mites onnistuisin saamaan poikkiksen sinne lääkärille kun häpeää ongelmaansa... tai lähinnä pelkää että kotiin tulee tieto. Sillä on vakuutus joka korvaa 100% kaiken, jopa yksityisen, mutta en tiedä haetaanko korvaus vasta jälkikäteen laskun tultua vai tuleeko se suoraan paikan päällä jo. Vai olisiko jokin muu urologia vaativa vaiva joka ei olisi yhtä nolo, jolloin poikkiksen äidillekin voisi asiasta kertoa? :/
T. Ap
Lääkärit eivät suosittele peniksen jatkuvaa pesua, koska se todellakin poistaa hyödyllisen bakteerikannan. Jatkuva pesu voi näin ollen jopa olla hajun syynä, hyödyllisen bakteerikannan korvautuessa hajua aiheuttavalla kannalla. Sama juttu kuin naisten alapäässä, jota ei pitäisi jatkuvasti kuurata.
Ei ollenkaan niitä saippuoita esinahan alle! Itse jos pesen saippualla niin seuraavana päivänä virtsatessa kyllä lemahtaa se voimakas terskan haju nenään.. pelkällä vesipesulla ei moista ongelmaa ole
[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 17:28"]
Ei ollenkaan niitä saippuoita esinahan alle! Itse jos pesen saippualla niin seuraavana päivänä virtsatessa kyllä lemahtaa se voimakas terskan haju nenään.. pelkällä vesipesulla ei moista ongelmaa ole
[/quote]
Ei edes intiimisaippuaa? No ehdotan siirtymistä kokonaan vesipesuun sitten.
T. Ap
polttaa? juo? aineenvaihduntasairauksia?
miten syö? ylipaino?