Olenko jotenkin epäonnistunut ihmisenä kun en halua leipoa
Olen 64 v nainen, enkä ole koskaan leiponut kun se ei kertakaikkiaan kiinnosta, ruokaa kyllä laitan mielelläni. Niin, määritelläänkö minunkin arvoni vielä tämän ikäisenä jotenkin leipomisen tai leipomattomuuden vuoksi?
Kommentit (15)
Ei se pullanleipomistaito enää vuonna 2024 ole ihmisarvon mittari naiselle. Voit rentoutua.
Täytyy osata, lisäksi lypsytaito on hyvä nykyaikana osata myös. 🤣
Miksi edes mietit tuollaista? Sen suhteen kyllä olet vähän outo, että edes ajattelet tuollaista, että pitäisi leipoa.
Eivät kaikki tykkää leipomisesta. Tykkäät jostain muusta puuhasta kuitenkin eikös? Ei tällaiset asiat/osaamiset vaikuta ihmisarvoosi. Ellet itse aseta itsellesi jonkinlaista rimaa tässä asiassa.
Halu leipoa on onnistuneen ihmisen merkki!
No ei nyt kai heh. Itse kyllä leivon mielelläni silloin tällöin, mutta ei arvoni ihmisenä siihen perustu.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Lehmäni söi vahingossa multaa. Hakevatko lehmänsuojelijat nyt sen pois?
Olet epäonnistunut, koska sulla on ihan hemmetin huono itsetunto. Nyt terapian kautta parempi itsetunto kehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehmäni söi vahingossa multaa. Hakevatko lehmänsuojelijat nyt sen pois?
Elokapina tulee istuun sun laitumelle ton takia
Ei. Miksi mietit noin jonninjoutavia?
Leipominen eikä ruoanlaitto ole välttämätöntä, kun kaupasta voi ostaa valmiina, mitä tarvitsee.
Äitini on yrittänyt ja yrittää vieläkin aivopestä minua 59-vuotiasta leipomaan ja kokkaamaan perheelle kuten hän on viime metreilleen saakka tehnyt. Omat lapseni ovat lentäneet jo pesästä. Kokkailkoon ja leipokoon kukin tykönään halutessaan. Mä olen jo eläessäni ihan tarpeeksi sitä lajia harrastanut ja siitä tarpeekseni saanut, en nauti moisesta kuten äitini vaan pinnani kiristyy.
Ap täällä. Kiitoksia arvoisat vastaajat, tämä helpotti kyllä.
No et ole! Täällä toinen samanlainen, joka lisäksi inhoaa ruoanlaittoakin...
N56