Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Pisin aukko cv:ssäsi? Mitä silloin teit?

Vierailija
24.09.2014 |

Mulla on 3.5 vuotta ja olin silloin vanhempainvapailla/työttömänä työsuhteiden välissä. Sain kyllä piilotettua iltalukio-opintoihin, kun kirjoitin ylioppilaaksi vähän yli 3 vuoden jälkeen. Eli varsinaisesti sitäkään aukkoa ei ole eikä kukaan ole siitä koskaan kysynyt.

Muuten muutamien kuukausien aukkoja, ja niistäkin monet olen saanut piilotettua niin, että olen valmistunut jostain koulusta (aloituspäivää ei ole).

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 08:11"][quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 07:35"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 19:49"] [quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 18:37"] [quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 17:53"]Pisin aukko ollut kirjoitusten jälkeen 20v sitten kun en saanut kesätöitä. Sen jälkeen ei yhtä ainutta aukkoa! :) [/quote] Miksi alapeukut?? Opiskelemaan lukion jälkeen, kesät kesätöissä. Vakituisessa työpaikassa olen ollut vuodesta 2000. Kerran vaihdoin työpaikkaa suoraan seuraavaan. [/quote]Ne on vaan kateellisia. [/quote] No mua lähinnä ihmetyttää, että kuka uuvatti listaa 20 vuotta vanhoja työkokemuksia cv:hen. [/quote] Olen ollut ekassa vakityöpaikassa vuodet 2000-2009 ja sit vaihdoin toiseen. Ja usein kysytään 3-4 aiempaa työkokemusta joten pakkohan siihen on laittaa ne lähes 20v vanhatkin asiat. Ja eiköhän se ole hyvää meriittiä että töitä on tehty aina nuoresta saakka. Miksi tämän jättäisin mainitsematta??

[/quote]

Yleensä ei ole tapana laittaa kuin max 10 viimeistä vuotta. Ihan turha pitkittää sitä cv:tä keinotekoisesti listaamalla sinne jotain kesätyöduuneja vuodelta kivikirves, jos siis tuoreempaa ja työn kannalta olennaisempaa työkokemusta on. Pitäisin sitä jopa vähän outona.
[/quote]

Yleensä mainitaan ne työt joista on mahdollisesti hyötyä. Minulla on ollut hyötyä vanhoista töistä. Ilmennyt haastatteluissa. Että todella merkkaan vanhat hyvät työkokemukset!

Vierailija
62/62 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisin aukko menossa parhaillaan, 3kk työttömänä, 3 sairaslomalla. Tätä ennen 1kk vuonna 98. Lisäksi 4 perusäitiyslomaa

n 54v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla