Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Pisin aukko cv:ssäsi? Mitä silloin teit?

Vierailija
24.09.2014 |

Mulla on 3.5 vuotta ja olin silloin vanhempainvapailla/työttömänä työsuhteiden välissä. Sain kyllä piilotettua iltalukio-opintoihin, kun kirjoitin ylioppilaaksi vähän yli 3 vuoden jälkeen. Eli varsinaisesti sitäkään aukkoa ei ole eikä kukaan ole siitä koskaan kysynyt.

Muuten muutamien kuukausien aukkoja, ja niistäkin monet olen saanut piilotettua niin, että olen valmistunut jostain koulusta (aloituspäivää ei ole).

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoikaa, ei nuo miinukset kerro mulle yhtään mitään! ap

Vierailija
2/62 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisin aukko ollut kirjoitusten jälkeen 20v sitten kun en saanut kesätöitä. Sen jälkeen ei yhtä ainutta aukkoa! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulee nyt kohta kaksi vuotta aukkoa CV:hen. Olen tässä harrastanut soul-searchingia, itseopiskellut tarpeelliseksi katsomiani tekniikoita sekä kehittänyt portfoliotani. Jos tästä vielä jonnekin toisen palvelukseen hakeutuisin niin varmaan suhtautuisivat epäillen...

Vierailija
4/62 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole cv:tä.

Vierailija
5/62 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pisin aukko on siitä kun valmistuin 2012. Oon sen aikana käynyt kursseilla, tehny pieniä pätkätöitä ja tenttinyt esim anniskelupassin sun muuta. En voi saada lapsia joten sitäkään tekosyytä en voi käyttää. Nyt opiskelen lisää jos vaikka joskus pääsisin jonnekin.

Vierailija
6/62 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen äitiysloman/vanhempainvapaan voi CV:hen laittaa niin ei oo aukkoja.

Vierailija
7/62 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menossa nyt kuudes kuukausi... Ei meinaa duunia löytyä... 

Vierailija
8/62 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 17:57"]

[/quote]No en laita. Pilkunviilaajana työkokemuksen alle ei kuulu vanhempainvapaat ainakaan omasta mielestäni :) ap

Vierailija
9/62 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa, halusin pitää omaa lomaa töiden välillä.

Vierailija
10/62 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulal on pisin aukko 5 vuotta, masennus syynä

Vierailija
11/62 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla meni näin: n. 10 vuotta kotona,lapsia hoitaen. valehteli että oli yksityisyrittäjänä ollu. Vale meni meni läpi

Vierailija
12/62 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiysloma + vanhempainvapaa + vuosiloma = 10 kk

Vierailija
13/62 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5 v, syöpä.

Kysytäänkö haastatteluissa noista aukoista? Mitenköhän reagoivat jos vastaan rehellisesti?

Vierailija
14/62 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikein kaivaa CV esiin. Pisin aukko on pari vuotta, mutta selittyy sillä että en tehnyt silloin omaan alaani liittyvää työtä ja opiskelin myös Yliopiston pääsykokeisiin.

Olen CV:stä karsinut kaikki turhat kesätyöt (siivousta, kaupan kassalla oloa, lastenhoitoa ym) pois.

Vierailija
15/62 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 17:59"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 17:57"]

[/quote]No en laita. Pilkunviilaajana työkokemuksen alle ei kuulu vanhempainvapaat ainakaan omasta mielestäni :) ap

[/quote]

Ei ehkä kuulu mutta sen saa sinne rehellisesti laittaa. Ei tarvi selitellä niitä aukkoja sitten.

Vierailija
16/62 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 vuosi. Palasin ulkomailta vaativasta tehtävästä. Suomessa työkokemustani ei arvostettu lainkaan. Vaihdoin alaa ja sain töitä lopulta. Olin 10 vuotta tällä alalla ja nyt taas työtön toista kuukautta. Hypin seinille.

Vierailija
17/62 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kuukautta, jotka olin työttömänä edellisen laman aikaan. Muuten olen ollut kokoaikatöissä 32 vuotta putkeen. Sitä ennenkin olin 11 vuotta kesät kesätöissä kokopäiväisesti, opiskeluajan myös myös talvet osa-aikatyössä. Olenpas mä tehnyt jo kauan töitä, en ollut ikinä laskenut. (Olen 58-vuotias.)

Vierailija
18/62 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi ja 4kkk, reissasin maailman ympäri. Ei ole haitannut työn haussa. Sitten joitain yhden tai kahden kuukauden jaksoja, matkoja nekin. Olen tyytyväinen pätkätyöläinen, ammatiltani hortonomi ja toimittajan ammatissakin säännöllisesti.

Vierailija
19/62 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monelta työhönottaja on työhaastattelussa kysynyt cv:n aukoista? Minulla on useampi aukko ja koskaan ei ole asiaan puututtu.

Vierailija
20/62 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 17:53"]Pisin aukko ollut kirjoitusten jälkeen 20v sitten kun en saanut kesätöitä. Sen jälkeen ei yhtä ainutta aukkoa! :)
[/quote]

Miksi alapeukut?? Opiskelemaan lukion jälkeen, kesät kesätöissä. Vakituisessa työpaikassa olen ollut vuodesta 2000. Kerran vaihdoin työpaikkaa suoraan seuraavaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan