Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

10-vuotias tyttäreni sanoi, ettei hän koskaan halua parisuhdetta eikä lapsia!

Vierailija
25.08.2021 |

Harvinaisen päättäväinen tyttö. Mutta tyttöseni onkin fiksu ja hyvin käyttäytyvä lapsi, joka myös pukeutuu fiksusti ja hoitaa koulutyönsä moitteettomasti. Jos se on hänen elämänpituinen päätöksensä, kunnioitan sitä koko loppuelämäni.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyttärelläni on polkkatukka ja hiuspanta eikä korvakoruja. Hän kasvattaa pitkää tukkaa, jonka voi myöhemmin kietaista nutturalle. ap

Oletko pakottanut rumiin kampauksiin ja vaatteisiin? 10v tajuaa, että pojat eivät kiinnostu ja tajuaa syynkin. Se voi vaikuttaa loppuelämän ajan, että pojat kohtelevat kuin ilmaa tai ilkeästi.

Onnittelut tulevasta Finlandia-palkinnon voitosta jo etukäteen!

Vierailija
62/86 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-vuotiaana minä halusin Mustanaamioksi ja Teräsmieheksi. Vakaumukseni tueksi minulla oli viitta ja naamio. Kumpaakaan minusta ei tullut, varmaan vanhempieni tuen puutetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tiesin tuon ikäisenä etten halua lapsia. Nyt 42 ja yhä samaa mieltä. En tosin lapsena kertonut asiaa kellekkään, koska ympärillä kaikilla tuntui olevan semmoinen oletus, että kaikki hankkivat aikuisena lapsia. Se oli ahdistavaa. Vasta teininä kerroin kaverilleni.

Vierailija
64/86 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-vuotiaan mielipide saattaa pysyä tai sitten ei. Toivottavasti aloittaja kestää, jos tytär tapaakin unelmiensa pojan, menee 18-vuotiaana naimisiin ja hankkii 12 lasta.

Vierailija
65/86 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainenhan teidän parisuhde on, kun tyttärenne on noin päättänyt ettei halua itse vastaavaa? Vanhemmiltahan se malli tulee. Itse olisin ainakin huolissani että olemme antaneet huonon parisuhde ja perhe-elämä mallin, jos lapseni vastaavaa puhuisi.

Vierailija
66/86 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänestä tulee selvästi lesbo. Ostat jatkossa lahjaksi vain muovisia rekka-autoja.

Vierailija
67/86 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbous on ihmiskunnan pelastus! Väestöräjähdys on sen jälkeen historiaa!

Vierailija
68/86 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisko kotonaan nähnyt ja ymmärtänyt mallin päätöksilleen?

69/86 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sanoin vielä kolmekymppisenä, etten halua lapsia enkä pidä niistä. Sitten mieleni muuttui. 

Vierailija
70/86 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista.

Vierailija
71/86 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainenhan teidän parisuhde on, kun tyttärenne on noin päättänyt ettei halua itse vastaavaa? Vanhemmiltahan se malli tulee. Itse olisin ainakin huolissani että olemme antaneet huonon parisuhde ja perhe-elämä mallin, jos lapseni vastaavaa puhuisi.

Voiko joku nyt avata tätä.

Miksi se että lapsi sanoo ettei halua parisuhdetta ja/tai lapsia on huono asia ja sitä pitää alkaa tonkimaan että missä on menty vikaan.

Ja se että lapsi sanoo että ehdottomasti parisuhde ja lapsia niin ei mitään tonkimisia tai itsereflektiota??

Vierailija
72/86 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös tytöltä. Hyvä keskittyä omaan elämään ja tulevaisuuteen. Ei lapset ole mikään pakko tehdä mikäli ei halua. Tärkeä että itsellä hyvä olla ja elämä tasapainossa.

Vierailija
73/86 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että.. Niin minäkin silloin 10 vanhana uskoin hattaraan ja suloisiin luokassa tapahtuneisiin ihastumisiin.. Jaksoin uskoa vielä senkin jälkeen kun luokkatoveri jäi kiinni toisen tytön kanssa. Tulin 30:seksi eikä uskoa enää ole. Sitä tietää mitä todellisuus oikeasti on... Vaikea sanoa onko tuo todellinen siunaus vai kirous herätä jo noinkin varhain tulevaan.

Vierailija
74/86 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
75/86 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisukas on.

Vierailija
76/86 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös ja parempi niin. Yksikin lisääntyvä kusipää tässä maassa on liikaa. osta tytölle jätski ja silitä tukkaa, hyvä tyttö!

Vierailija
77/86 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin päätin noin jo 6-vuotiaana, koska äitini ja vanhempani antoivat hirvittävän kuvan parisuhteesta ja vanhemmuudesta. Niin ap....?

Vierailija
78/86 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on joko trolli tai vajaaälyinen. 

Kyllä minäkin olin 10-vuotiaana hiukan toista mieltä maailmasta kuin näin aikuisena 

Itse tiesin jo tuossa iässä, etten tahdo lapsia. Nyt täytän 45, ja yhä samaa mieltä.

Vierailija
79/86 |
28.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
80/86 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepä hyvä. Tässä(kin) maassa on jo ihan liikaa tyrkkyhutsuja.