Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

10-vuotias tyttäreni sanoi, ettei hän koskaan halua parisuhdetta eikä lapsia!

Vierailija
25.08.2021 |

Harvinaisen päättäväinen tyttö. Mutta tyttöseni onkin fiksu ja hyvin käyttäytyvä lapsi, joka myös pukeutuu fiksusti ja hoitaa koulutyönsä moitteettomasti. Jos se on hänen elämänpituinen päätöksensä, kunnioitan sitä koko loppuelämäni.

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä päätös! Tätini oli 13, kun sille teetettiin eka abortti, 14, kun toinen. Kiire oli "miehelään".

Vierailija
82/86 |
29.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan tuollaisia tyttäriä! Omani nyt ovat, mitä ovat ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania tyttäriä nämä tällaiset! Hyvät mahdollisuudet luoda uraa esimerkiksi Vanamon luostarissa.

Vierailija
84/86 |
10.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tiesin tavallaan jo lapsena etten tee lapsia. En koskaan kiinnostunut kotileikeistä, nuken hoivaamisesta tai vastaavasta. Ne tuntuivat oudoilta leikeiltä joita en oikein ymmärtänyt. Toki kotileikeissä olin mukana koska kaikki muutkin oli, mutta olin aina perheen koira. Joskus mut pakotettiin äidiksi, ja se oli aivan luonnotonta, en osannut olla äitinä. Jollakin tavalla jo silloin koin ettei juttu ole mua varten, vaikka en toki varsinaisesti ymmärtänyt että voi vaan päättää jäädä lapsettomaksi. Äitiys vaan ei ollut mun juttu silloin, eikä ole vieläkään nelikymppisenä. Sitten tietenkin sterilisaation yhteydessä kävi ilmi, etten olisi lapsia voinut saadakaan. Silloin kyllä vähän kyrsi, kun luulin itse tehneeni päätöksen, mutta lopulta vaihtoehtoja ei oikeasti edes ollut.

Vierailija
85/86 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä pelaa tutka hyvin, välttyy monilta turhilta suruilta ja murheilta.

Vierailija
86/86 |
18.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina parempi tuo kuin 6 pieleen mennyttä avioliittoa. Ja häpeävä suku.