10-vuotias tyttäreni sanoi, ettei hän koskaan halua parisuhdetta eikä lapsia!
Harvinaisen päättäväinen tyttö. Mutta tyttöseni onkin fiksu ja hyvin käyttäytyvä lapsi, joka myös pukeutuu fiksusti ja hoitaa koulutyönsä moitteettomasti. Jos se on hänen elämänpituinen päätöksensä, kunnioitan sitä koko loppuelämäni.
Kommentit (86)
Aloittaja on joko trolli tai vajaaälyinen.
Kyllä minäkin olin 10-vuotiaana hiukan toista mieltä maailmasta kuin näin aikuisena
Palaat varmaan asiaan vielä. Ensin on mahtava murroikä edessä. Sieltä voi tulla mitä vaan :D
Tiesin 11 vuotiaana etten tule koskaan harrastamaan seksiä. Nyt päälle 35 ja edelleen sillä tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kymmenenvuotiaan pitäisi tietää sanaa parisuhde.
Ne tietää jopa sellaisen kuin divorce, jonka itse opin varmaan aikuisena jostain hömppäsarjasta.
"Enkunkirjassa oli!" tuli vastauksena.
Minäkin Sanoin tuon ikäisenä painokkaasti, etten ikinä aio pussata poikaa. Olin fiksu ja suosittu, koulussa pärjäävä ja aktiivisesti harrastava lapsi. 18-vuotiaana putsasin poikaa. Parikymppisenä saimme esikoisen ja useammankin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kymmenenvuotiaan pitäisi tietää sanaa parisuhde.
Ne tietää jopa sellaisen kuin divorce, jonka itse opin varmaan aikuisena jostain hömppäsarjasta.
"Enkunkirjassa oli!" tuli vastauksena.
Juu, ja siellä on myös äitipuolet ym. termistö.
Minä tein 7-vuotiaana monta päätöstä (suurta päätöstä) jotka ovat pitäneet tähän päivään asti.
- en ole koskaan käyttänyt huumeita
- en ole koskaan polttanut tupakkaa
- en ole koskaan juonut itseäni humalaan
- en ole koskaan hankkinut lapsia
- en ole koskaan ollut naimisissa
- en ole koskaan harrastanut irtosuhteita
Äiti kyllä naureskeli, kun kerroin hänelle noista päätöksistä 7-vuotiaana. Olin ekaluokkalainen, juuri menossa kouluun. Hänen mielestään lapset eivät kykene tekemään fiksuja päätöksiä. Okei, boomer!
Nyt äiti ei enää naura. Naureskelu loppui kuin minä täytin 30 vuotta ja hankin sterilisaation.
Äiti kyllä paheksuu edelleen sitä, että minä "en osaa pitää hauskaa". Äidin mielestä oikea hauskanpito on lorttoilua (nainen vaihtaa miehiä kuin sukkia), jatkuvaa alkoholinkäyttöä (kolme lasia viiniä päivässä ei ole ongelma), tupakointia (keuhkosyöpä ei ole ongelma) ja jatkuvaa kapinointia (kannabiksen käyttö ei ole ongelma).
Huvittavaa kyllä, äidillä itsellään on massiivisia terveysongelmia. Niin siinä käy kun ei pidä huolta fyysisestä kunnostaan.
Fiksu tyttö, toivottavasti ei kasva kieroon kuten äitinsä ja päädy vihaamaan miehiä.
Siinäpä on älykäs tyttö. Olisinpa itsekin ollut yhtä fiksu 🙄
Tyttösi saattaa myös olla lesbo. Kai hän tietää, että lesbotkin voivat nykyään saada lapsia keinohedelmöityksen avulla? Toki pakko ei ole, mitta voi myös olla, ettei tyttösi tiedä, että naisen kanssa eläminen on vaihtoehto. Ja että silloinkin on mahdollista saada lapsia.
Pieni talo preerialla -sarjassa kun oli synnyttämisen aika, niin molemmat tytöt vannoivat etteivät ryhdy samaan ja toinen lisäsi että haluaa aina asua isän kanssa.
Hän voi jo nyt tietää olevansa uranainen. Onhan niitä ollut jo vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Minä tein 7-vuotiaana monta päätöstä (suurta päätöstä) jotka ovat pitäneet tähän päivään asti.
- en ole koskaan käyttänyt huumeita
- en ole koskaan polttanut tupakkaa
- en ole koskaan juonut itseäni humalaan
- en ole koskaan hankkinut lapsia
- en ole koskaan ollut naimisissa
- en ole koskaan harrastanut irtosuhteitaÄiti kyllä naureskeli, kun kerroin hänelle noista päätöksistä 7-vuotiaana. Olin ekaluokkalainen, juuri menossa kouluun. Hänen mielestään lapset eivät kykene tekemään fiksuja päätöksiä. Okei, boomer!
Nyt äiti ei enää naura. Naureskelu loppui kuin minä täytin 30 vuotta ja hankin sterilisaation.
Äiti kyllä paheksuu edelleen sitä, että minä "en osaa pitää hauskaa". Äidin mielestä oikea hauskanpito on lorttoilua (nainen vaihtaa miehiä kuin sukkia), jatkuvaa alkoholinkäyttöä (kolme lasia viiniä päivässä ei ole ongelma), tupakointia (keuhkosyöpä ei ole ongelma) ja jatkuvaa kapinointia (kannabiksen käyttö ei ole ongelma).
Huvittavaa kyllä, äidillä itsellään on massiivisia terveysongelmia. Niin siinä käy kun ei pidä huolta fyysisestä kunnostaan.
Sinä olet epäilemättä ollut niin paljon meitä muita hienompi ja ylevämpi sielu jo 7-vuotiaana. Tosiasia kun on, että keskiverron 7-vuotiaan päätökset ovat luokkaa "kun saan lapsen, sen nimeksi tulee Penelope", "minä otan aikuisena heti omaan asuntoon muutettuani 12 dalmatialaista" ja "aikuisena en aio enää koskaan mennä hammaslääkäriin, kun kukaan ei pakota". Ehkä äitisi ei ole tajunnut erityislaatuisuuttasi ja erinomaisuuttasi, kun on noin loukkaavasti vihjaillut, etteikö 7-vuotiaalla olisi valmiuksia päättää loppuelämästänsä.
No sittenpä voi aloittaa onnellisen elämänsä jo hyvin aikaisin. Tuohan olisi todella vapauttavaa. Ilman parisuhdetta on toki kauheaa, mutta ilman lapsia elämä on helppoa.