Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raidat kanpaajalla 180?!

Vierailija
16.08.2023 |

Olin varaamassa pitkästä aikaa itselleni kampaajaa. Olisin halunnut muutaman vaalean raidan hiuksiin, jotka ovat noin lapaluihin. Meinasin lentää pyrstölleni, kun katsoin hinanstoja, raidat ja leikkaus 180-200e. Siis ammattikoulun käyneellä tuntipalkka 100e?? Ja tiedän, että kuluja on paljon, niin on kaikilla muillakin aloilla. Onneksi on hyväkuntoiset ja ihan kivan väriset hiukset omasta takaa, onat kampaamokäynnit on nyt ohi.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sulle vaan.

Vierailija
2/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi sellainen kampaamo jossa ei tyrkytetä sitä tai tätä ja laita raidat itse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että on kampaajalla korkeat vuokrat ja paljon velkaa. Jos ei rahat riitä asiat voi aina tehdä itse tai olla tekemättä.

Vierailija
4/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin permanentin. Meinasin myös le tää persiilleni kun katsoin hintaa 168€!!!! Wtf!!! Aikoinaan 10 v sitten maksoi 85€

Vierailija
5/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ihme että kampaamot menee konkkaan. Kotivärjäys helppoa ja halpaa ja toisekseen kuka enää värjää...............

Vierailija
6/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisit itse päässyt edes siihen ammattikouluun tai jotenkin työelämään, ymmärtäisit, että kampaaja, joka laskuttaa työstään 100 €/h ei saa 100 € tuntipalkkaa, vaan todennäköisesti pystyy maksamaan siitä itselleen 15-20 €. 

Vierailija
7/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluaisin permanentin. Meinasin myös le tää persiilleni kun katsoin hintaa 168€!!!! Wtf!!! Aikoinaan 10 v sitten maksoi 85€

Riippuu kampaajasta, ja kampaamon sijainnista.

Vierailija
8/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn rauhoittamassa pitkiä hiuksiani parturikouluissa noin 3 kertaa vuodessa. Selviän alle satasella aina. Opettaja vahtii eikä ikinä ole tullut mitään mokaa. Aikaa kyllä menee 3h ja ylikin, aloittelija ei raidoita ihan niin nopsaan kun ammattilainen.

Ei ole mitenkään varaa mennä oikealle parturille.

Vierailija
9/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti kampaajat saavat alle mediaanipalkan tuloja yritystoiminnastaan. Niin kallista se yrittäminen on.

Vierailija
10/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn rauhoittamassa pitkiä hiuksiani parturikouluissa noin 3 kertaa vuodessa. Selviän alle satasella aina. Opettaja vahtii eikä ikinä ole tullut mitään mokaa. Aikaa kyllä menee 3h ja ylikin, aloittelija ei raidoita ihan niin nopsaan kun ammattilainen.

Ei ole mitenkään varaa mennä oikealle parturille.

Itsehän tykkään rauhoittaa hiukset kotona meditoimalla. Veloitan tästä itseltäni vain 10e, otan 7e tuntipalkan, 1e sähköstä, 1e lämmityksestä ja 1e vuokrasta. Joskus on tarjouskampanjoita ja veloitan vaan 5e, mutta sillon istun pimeässä ja laitan lämpöpatterin pois päältä.

Vierailija
11/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raidat tulee nätisti raitahupulla. Voi tilata vaikka kampaamotukusta semmoisen ihan kunnollisen ammattilaishupun. Vahva suositus.

Vierailija
12/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ihme että kampaamot menee konkkaan. Kotivärjäys helppoa ja halpaa ja toisekseen kuka enää värjää...............

Ylitarjontaa ja kiskurihinnat. Omakin kampaaja joka vuosi kaksi-kolme kertaa ulkomailla ja lisäksi kotimaan piipahdusreissut, uusi auto, omakotitalo, vaatteet parhaista liikkeistä, ei ainaskaan vaikuta olevan rahasta pulaa.  

Vierailija
13/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota pelkkä leikkaus ja unohda ne raidat nii tulee halvemmaksi.

Vierailija
14/14 |
16.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka huolit ap:n koulutuksesta! Ei hätää, olen yhden amk:n ja yhden yliopiston käynyt, seuraavaksi tohtorivaihe. Kyse ei ole siitä, etteikö raha tuohon löytyisi, vaan siitä, että hinnat ovat naurettavia. Mieluummin sijoitan tuon summan ja leikkaan itse latvat. Se on ihan totta, että hiusten värjääminen on aika passé.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän