Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YH äiti ja tinder

24.09.2014 |

Moips, kaverilt kuulin tosta tinderistä ja mietin kokeilla sitä :D miten muut on alottanu miesten kanssa juttelun? tällä hetkellä keskutelut aina jäätyy siihen, kun ne kysyy mitä teet työkses jne. Ei aina haluis pamauttaa vauvaa esille heti ensitapaamisella .... Paria tullut tapailtuakin, mutta en ole kehdannut kertoa vauvasta heille. Miten miehet ottaa asian, jos minulla on pieni 1,5v lapsi?? jos löytyy kokemuksia asiasta kokemuksia ales :))

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysytään mitä teet työksesi, voit kai kertoa ammattisi vaikka olisitkin nyt äitiysvapaalla.

Vai eikö sinulla ole muuta ammattia kuin olla yh-mamma?

2/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kiitos vinkistä. Kyllähän minulta ammatti löytyy! :), mutta lähinnä askarruttaa juuri se lapsesta kertominen, pitääkö se jo keskustelussa kertoa vai tavatessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustellessa. Mahdollisimman pian. Itse kerron yleensä heti moikkailujen jälkeen. Esim. mies kysyy, "mitä sun perjantai-iltaan", mä vastaan "rauhallinen koti-ilta lasten kanssa".

Vierailija
4/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden lasten laittaminen heti näkyviin ja itsen mainostaminen "yh:na" voi kyllä houkutella pedoja ottamaan yhteyttä. Itse olen joskus ollut jossain nettideittijutussa ja olen maininnut äitiydestä heti alkuun, jotta heti jäisivät pois ne, joille se on ehdoton este.

Sitten kävi joskus niin, että yhteyttä otti mies, josta löysin netistä varsin pedofiliamyönteisiä nettikeskusteluja. Tuli mieleen, että niin, sellaiset miehet saattavat kyllä hyvinkin koettaa pariutua ikään kuin jotenkin riippuvaisessa asemassa olevan (tai sellaiseksi mielletyn) yh:n kanssa. Sairaita psykopaattejahan pedofiilit on, häikäilemättömiä, eivät välitä muista.

Sittemmin olen ollut varovainen. Eli jätän kertomatta, en siis siksi, että yrittäisin huijata ketään miestä luulemaan, ettei ole lapsia ja sitten pudotan pommin. Vaan koska haluan varmistua siitä, että lapsi ei ole se todellinen syy olla kiinnostunut.

Vierailija
5/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Jensba86" time="24.09.2014 klo 14:35"]

Niin Puolitoista vuotias vauva! Kuitenkin kyse oli Tinderistä ja miten asiasta kertoa tinderin matcheille, jos heitä sattuu tapailemaan.

[/quote]

No suosittelisin, että siinä sun profiilikuvassa näkyy vauva ja siinä pienessä tekstissä käy elämäntilanne (että lapsi on, mutta olet parisuhteeton) ilmi. Siten et päädy tapaamaan miehiä jotka eivät halua äiti-ihmisiä tavata, se on molemmille ajanhukkaa vaan.

Vierailija
6/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Jensba86" time="27.09.2014 klo 12:35"]

Juu, kiitos vinkistä. Kyllähän minulta ammatti löytyy! :), mutta lähinnä askarruttaa juuri se lapsesta kertominen, pitääkö se jo keskustelussa kertoa vai tavatessa?

[/quote]

Ihan heti, tosiaan hyvä jos näkyis heti kuvassa.

Vierailija
7/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 16:38"]

[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 16:03"]

Laitat kakkoskuvaksi yhteiskuvan lapsesi kanssa, niin vain ne ottavat yhteyttä, jotka todella haluavat.

[/quote]

Tämä hyvä. Miksi tuhlata teidän molempien aikaa ja tunteita tyyppiin, jolle lapsesi kuitenkin saattaa olla dealbreaker?

[/quote]

Yh:idenkin kanssa pyörineenä: hyvä neuvo. Kannattaa kuitenkin katsoa se kuva kertoo sinusta. Vauva tiukassa rutistuksessa ja saamassa suukkoja -> seuraava. Kuva sinusta lykkimässä vaunuja pihalla tai leikkipuistossa -> parempi. Nuo siis oma mielipiteeni. Eli jos se kuva on sinusta _ja_ vauvasta niin evvk. Jos kuva on _sinusta_, mutta kuvassa on myös vauva/lapsia/yms. niin se ei ole deal breaker.

Vierailija
8/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2014 klo 11:26"]

tinder-pinnallisuus takaa että on vaikea löytää miestä, joka haluaa myös lapsesi.   

[/quote]

On eri asia haluta nainen jolla on lapsi(a) kuin nainen ja se jälkikasvu.

Vierailija
9/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa ei kuvia lapsesta nettiin. Kerrot vain että olet puolitoistavuotiaan yh-äiti ja se on siinä.

Vierailija
10/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 13:21"]

Itseasiassa ei kuvia lapsesta nettiin. Kerrot vain että olet puolitoistavuotiaan yh-äiti ja se on siinä.

[/quote]

Toi sovellus perustuu kuviin, niin vois siinä kuvassa vaikka vaunut näkyä.

Vierailija
11/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä lasta laita kuvaan. Mutta kerron heti kun alkaa juttelu.

Vierailija
12/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kuvaa, niin sitten alas tekstiin. Mä itse laitan juurikin aina raksia kaikille miehille joilta löytyy myös lapsi.

Vierailija
13/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla kyllä todella kaunis ja hoikka että kelpaisi nainen jolla on lapsi.Niin ja nuori max 21.Olen 30.

Vierailija
14/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 13:30"]

Saa olla kyllä todella kaunis ja hoikka että kelpaisi nainen jolla on lapsi.Niin ja nuori max 21.Olen 30.

[/quote]

Haetko jotain loppuelämän suhdetta vai käytkö treffeillä tsekkaamassa millainen ihminen sieltä tulee vastaan?

Vierailija
15/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään lapsesta kuvia mihinkään seuranhakuilmoituksiin, haloo! Mutta kannattaa laittaa näkyviin että olet äiti. En ole käyttänyt Tinderiä joten en ihan tiedä millainen se on. Jos ei ilmoitukseen saa laitettua, niin heti ensimmäisessä keskustelussa kuitenkin kerrot lapsesta. Älä missään nimessä piilottele asiaa jonnekin tapaamiseen asti. Tulee epärehellinen ja lasta häpeävä kuva sinusta jos jätät kertomatta. Parempi heti alussa karsia miehet, jotka eivät lasta hyväksy, säästää kaikilta osapuolilta aikaa.

Vierailija
16/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 13:38"]

No ei tietenkään lapsesta kuvia mihinkään seuranhakuilmoituksiin, haloo! Mutta kannattaa laittaa näkyviin että olet äiti. En ole käyttänyt Tinderiä joten en ihan tiedä millainen se on. Jos ei ilmoitukseen saa laitettua, niin heti ensimmäisessä keskustelussa kuitenkin kerrot lapsesta. Älä missään nimessä piilottele asiaa jonnekin tapaamiseen asti. Tulee epärehellinen ja lasta häpeävä kuva sinusta jos jätät kertomatta. Parempi heti alussa karsia miehet, jotka eivät lasta hyväksy, säästää kaikilta osapuolilta aikaa.

[/quote]

Tinderissä seura valitaan ensisijaisesti yhden kuvan perusteella, joten olisi ihan fiksua siinä jo äitiys/isyys näkyä. Kaikki miehet ei jaksa avata profiilia auki, niin tolleen vältät turhat matchit. Ei tunnu kivalta kuulla, että hups, ei kiitos kun sulla onkin lapsi, eikä tota oo myöskään kiva joutua sanomaan...

Vierailija
17/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 sivu

Vierailija
18/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 13:40"][quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 13:38"]

[/quote]

Tinderissä seura valitaan ensisijaisesti yhden kuvan perusteella, joten olisi ihan fiksua siinä jo äitiys/isyys näkyä. Kaikki miehet ei jaksa avata profiilia auki, niin tolleen vältät turhat matchit. Ei tunnu kivalta kuulla, että hups, ei kiitos kun sulla onkin lapsi, eikä tota oo myöskään kiva joutua sanomaan...
[/quote]

Ai, mikä tuossa on niin vaikeaa puolin ja toisin? Mä olen jutellut monen miehen kanssa, jotka on alkuun sanoneet, että lapsijuttu on kyllä este, mutta lopulta ovat kuitenkin itse ehdottaneet tapaamista.

Vierailija
19/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi vaikuttaa niin, etta saat sellaisia miehia kuin muutoin saisit 8 vuotta vanhempana. 

Vierailija
20/38 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.09.2014 klo 18:08"]

Lapsi vaikuttaa niin, etta saat sellaisia miehia kuin muutoin saisit 8 vuotta vanhempana. 

[/quote]

Höpö höpö. Kyllä se 34-vuotias yh on paljon houkuttelevampi kuin 42-vuotias lapseton nainen, jos mies haluaa perheen. Ensimmäisen kanssa voi saada vielä omia ja yritysaikaa on, ja jos ei tärppää, voi olla edes isäpuolena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi