YH äiti ja tinder
Moips, kaverilt kuulin tosta tinderistä ja mietin kokeilla sitä :D miten muut on alottanu miesten kanssa juttelun? tällä hetkellä keskutelut aina jäätyy siihen, kun ne kysyy mitä teet työkses jne. Ei aina haluis pamauttaa vauvaa esille heti ensitapaamisella .... Paria tullut tapailtuakin, mutta en ole kehdannut kertoa vauvasta heille. Miten miehet ottaa asian, jos minulla on pieni 1,5v lapsi?? jos löytyy kokemuksia asiasta kokemuksia ales :))
Kommentit (38)
[quote author="Jensba86" time="24.09.2014 klo 13:29"]
Moips, kaverilt kuulin tosta tinderistä ja mietin kokeilla sitä :D miten muut on alottanu miesten kanssa juttelun? tällä hetkellä keskutelut aina jäätyy siihen, kun ne kysyy mitä teet työkses jne. Ei aina haluis pamauttaa vauvaa esille heti ensitapaamisella .... Paria tullut tapailtuakin, mutta en ole kehdannut kertoa vauvasta heille. Miten miehet ottaa asian, jos minulla on pieni 1,5v lapsi?? jos löytyy kokemuksia asiasta kokemuksia ales :))
[/quote]
Minua asia ei haittaisi yhtään, päinvastoin. Mieluiten tuleekin juuri tinderissä otettua yhteyttä naisiin, joilla on lapsensa kuva näkyvissä, tai esittelykohdassa tietoa siitä, että on yh.
T: yh-isi
No mun miehelle ei ainakaan ollut ongelma, että oli naimisissa ja isä. Laittoi vain seuranhakuilmoitukseen, että on sinkku, ei lapsia ja asuu yksin. Naisia ei tuntunut valehtelu edes haittaavan. Joten tee samoin.
[quote author="Jensba86" time="24.09.2014 klo 13:29"]Moips, kaverilt kuulin tosta tinderistä ja mietin kokeilla sitä :D miten muut on alottanu miesten kanssa juttelun? tällä hetkellä keskutelut aina jäätyy siihen, kun ne kysyy mitä teet työkses jne. Ei aina haluis pamauttaa vauvaa esille heti ensitapaamisella .... Paria tullut tapailtuakin, mutta en ole kehdannut kertoa vauvasta heille. Miten miehet ottaa asian, jos minulla on pieni 1,5v lapsi?? jos löytyy kokemuksia asiasta kokemuksia ales :))
[/quote] 1,5v. Vauva?
[quote author="Jensba86" time="24.09.2014 klo 13:33"]
no siis puoltoista vuotias. :P
[/quote]
no siis puoltoista vuotias vauva?
ohis
Aargh, ne yhdyssanat... Se on puolitoistavuotias eikä Puolitoista vuotias. "Vuotias" ei ole omillaan pärjäävä sana. :o)
Laitat kakkoskuvaksi yhteiskuvan lapsesi kanssa, niin vain ne ottavat yhteyttä, jotka todella haluavat.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 16:03"]
Laitat kakkoskuvaksi yhteiskuvan lapsesi kanssa, niin vain ne ottavat yhteyttä, jotka todella haluavat.
[/quote]
Tämä hyvä. Miksi tuhlata teidän molempien aikaa ja tunteita tyyppiin, jolle lapsesi kuitenkin saattaa olla dealbreaker?
Puolitoistavuotias ei ole enää vauva vaan leikki-ikäinen tai monen vihaama sana taapero. Alle vuoden ikäinen on vauva.
Omalla kokemuksella ei se heitä liikuta, jos oikeasti molemmat tykkäävät toisistaan. Tietenkin pitää etsiä kypsä ihminen joka on valmis vastaamaan lasten hoitamisesta.
En kyllä ikinä laittaisi omasta lapsestani kuvia johonki tinderiin. Enkä kyllä hakisi edes seuraa tinderistä.
Myös yh-äiti 4kk vauvalle
Joo, laita vaan kuva itsestäs lapsen kanssa niin saat kaikki sairaat pedofiilit kimppuus. En suosittele!
tinder-pinnallisuus takaa että on vaikea löytää miestä, joka haluaa myös lapsesi.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 16:06"]
Mulle harvat ees tulee juttelee vaikka onkin hyviä kuvia
[/quote]
Ja vaikka itse aloitat keskustelun? Ompa epäkohteliasta!
Ei viddu jensba, ei tinderistä saa miehiä:DDDD