Horoskoopeista. Onko ravut vaativia ihmissuhteissa?
Kommentit (64)
Kateellisia pahansuopia ja suuttuessaan vievät mielenterveyden toisilta.
Tunnen aika läheltä kaksi rapua. Heitä yhdistää määräilevyys, minä minä minä, herkästi loukkaantuvat, pomottavat kaikessa pitäs mennä heidän tahdon mukaan, juoruilu, pahan näkeminen ekana toisissa, itse ovat ulkokultaisia, ei vikaa itsessä. Kumma kyllä samat piirteet molemmissa. Uskon, että kaikki ravut eivät ole samanlaisia mutta nämä kaksi on.
Tunnen yhden riivinrauta-ravun, iloton ihminen. En tiedä miten muissa ihmissuhteissaan menee, ystävät kaikkoaa kyllä.
Puoliso on rapu eikä ole helppo ihminen. Itsekäs, omissa oloissaan viihtyvä ihminen, josta ei saa kirveelläkään ulos mitä mieltä on asioista. On niin välinpitämätön jos kyse ei ole omista asioista. Pelit ja omat kaverit ja kaikki muu mikä nyt sattuu kiinnostamaan, menevät naisen ja lapsenkin edelle. Hyvällä tuulella ollessaan osaa olla tukena ja hyvä isä, jota lapsi rakastaa mutta kun kyse on aina siitä milloin itse haluaa sellainen olla, ei siitä milloin tarvittaisi panostusta.
On silti parempi kuin ex-mies, joka oli sitoutumiskammoinen vesimies, pelkuri, joka ei uskaltanut sanoa mielipidettä ja Erikin tuli tekstarilla kun olin joulun vietossa eri puolella Suomea. Nykyiswstä ei pääse eroon kun sen on kerran valinnut niin se pysyy uskollisena rinnalla kaikissa vastoinkäymisissä.
Vierailija kirjoitti:
Uskooko joku ihan oikeasti näihin?
mies53v
Minusta ihan hauskaa :)
T. Rapu
Vierailija kirjoitti:
Tunnen aika läheltä kaksi rapua. Heitä yhdistää määräilevyys, minä minä minä, herkästi loukkaantuvat, pomottavat kaikessa pitäs mennä heidän tahdon mukaan, juoruilu, pahan näkeminen ekana toisissa, itse ovat ulkokultaisia, ei vikaa itsessä. Kumma kyllä samat piirteet molemmissa. Uskon, että kaikki ravut eivät ole samanlaisia mutta nämä kaksi on.
Noihin lisään kateellinen, pahansuopa, pahanpuhuja toisista. Ensimmäisenä paha mielessä. En ole kuullut yhtään positiivista sanaa mm naapureista, tutuista noista toisen suusta.
Luulisin, että on itselläkin paha olla, mutta saa virtaa vissiin siitä kun arvostelee muita.
Voi voi..kuka näitä uskoo?
Mä olen kiltti, hauska, mukava, herkkä ja ujo. En vaadi mitään. Olen toiset huomioon ottava.
Vierailija kirjoitti:
Ovat, mutta yleensä eivät kuitenkaan absoluuttisia hulluja kuten skorpionit.
Skorpioniin rakastuneena rapuna ei voi muuta kuin :-D
Jokaiselle horoskooppimerkille on määritelty hyviä ja huonoja ominaisuuksia. Tähän keskusteluun on kerätty vain niitä huonoja yhdestä merkistä. Kaikkien muiden merkkien edustajista saisi yhtä paskamaiset listat aikaiseksi. Kaikista saisi myös pitkät listat hyviä piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut melkein joka horoskoopista jonkinasteinen kumppani ja eipä niissä isoja eroja ole.
Eläinradan ympäri!
Vierailija kirjoitti:
Nyt maistuis kyllä rapu. T: skorpioni.
Ei taida olla muita merkkejä, jotka ymmärtäisivät toisiaan yhtä hyvin ja joita muut merkit ymmärtäisivät niin huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen elänyt ravun kanssa kohta kaksikymmentä vuotta, helppoja ja ihania vuosia.
Ensimmäinen mies minulla, joka ei arvostele, ei yritä kahlita, ei ittuile eikä riitele.
T. Vesimiesnainen 57v
Sama täällä, yhdessä 50 v. Välillä vaan hidas, mutta seksissä sekin on plussaa😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskooko joku ihan oikeasti näihin?
mies53v
Minusta ihan hauskaa :)
T. Rapu
Tää ketju on kyllä hauska ja minulla on hauskaa.
T.toinen Rapu
Vierailija kirjoitti:
Koska ovat pelkureita, mitään ei sanota suoraan tai puhuta selväksi. Suoruus on näistä tyypeistä valovuoden päässä. Kivasti edessäpäin, paskaa tuutin täydeltä selän takana.
Harva ihminen puhuu suoraan. Ei liity horoskooppiin.
Minä oon rapu nainen ja kun näitä horoskooppikeskusteluja seuraa niin on outoa huomata, että rapu on ollut inhotuimpia merkkejä. Miksi ihmeessä? koska jos mietimme vesimerkkejä eli rapua, skorpionia ja kaloja niin hehän ovat tunnettuja empaattisuudesta ja tunteellisuudesta. Eikö jokainen ihminen nauti siitä että saa empatiaa osakseen ja eikö se ole tärkein arvo elämässä ottaa muiden tunteet huomioon ja kohdella toisia hyvin? En väitä että ravutkaan aina oikeassa olisi tai että kaikki ravut olisi hyviä ihmisiä, mutta jos analysoidaan nyt sen perusteella mitä astrologia meistä sanoo ja vastaus ap:n kysymykseen... En ole liian vaativa! Se mitä vaadin ihmissuhteissa ja luulen jokaisen normaalin ihmisen vaativan, niin erityisesti hyvää käytöstä, muiden tunteiden huomioonottamista, avoimuutta, luotettavuutta, töissä ahkeruutta.
Rapunainen jatkaa vielä... enkä koe mielialojeni edes vaihtelevan usein, jos ne vaihtuu niin syystä. Herkkyyttä minussa on kyllä paljon ja ärsyttää että kaikki ihmiset eivät osaa huomioonottaa sitä. Tuntuu että jotkut käyttää jopa hyväksi ja semmoisia ihmisiä en arvosta tippaakaan jotka provosoi, kiusaa, pyrkii tahallaan tuottamaan toiselle ihmiselle pahaa oloa. Herkkyyden takia saatan joskus ottaa myös liian helposti itseeni, jos mietitään esimerkiksi parisuhdetta niin toivon kumppanin ymmärtävän myös huonot puoleni kuten minäkin pyrin ymmärtämään hänen huonot puolensa koska kukaan ei ole täydellinen ja kun olen pahimmillani niin toivon että kumppani muistaa silloin hyvät puoleni että tykkään paljon laittaa ruokaa, tehdä kotitöitä, olen loistava äiti, uskollinen äiti, hellä, hoivaava.
Jokaisessa horoskooppimerkissä on hyvät ja huonot puolensa. En ole kiinnostunut astrologiasta mutta horoskoopit luen lehdistä vaikka en niihin uskokaan.
Eksäni oli rapu mies. Ei ole pahaa sanaa sanottavana. Tietyissä asioissa oli selvä pomottamisen tarve mutta enhän ole itsekään mikään tossu : D
Ovat vaikeita, rasittavia valittajia ja pelureita. Puhuvat selän takana pahaa ja jos heitä ei mielistele muuttuvat demoneiksi.