Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Horoskoopeista. Onko ravut vaativia ihmissuhteissa?

Vierailija
25.08.2021 |

Tyttäreni on rapu ja on kova arvostelemaan minua.

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herkkyyden takia en myöskään aina ymmärrä sarkasmia tai mustaahuumoria. Miksi edes pitäisi? minun mielestä ei ole ihminen eikä mikään jos ei osaa sanoa asioita suoraan niin kuin ne on ja jos "mustaahuumoria" eli ilkeilyä aletaan heittämään naisesta joka on menettänyt toisen rintansa syövän seurauksena ja jos ei voida olla varmoja että tämä nainen ei loukkaannu tämmöisestä huumorista niin ei sitä pidä silloin päästää suustaan ulos.

Tätä nimenomaan tarkoitan hyvillä käytöstavoilla, pitäköön joku huumorintajuttomana tai ei, niin mun mielestä elämässä on olemassa iloiset asiat ja sitten vakavat asiat joista ei lasketa leikkiä. Ihmiselle joka kohtaa vakavia asioita pitää antaa ennemmin empatiaa, sympatiaa ja myötätuntoa.

Vierailija
42/64 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oho. En ole koskaan uskonut horoskooppeja, mutta nyt alan uskomaan. Eksäni oli rapu. Ja vaativa. Aina kritisoimassa kaikkia. Teit niin tai näin, aina se oli väärin päin.

Ja sinkuksi jäädessään haukkui sinut (ehkä muutkin exänsä) uusille deittikumppaneille. Sen verran monta Rapumiestä treffannut ja kaikilla samat katkerat puheenaiheet. Melkeinpä alan karsia deittikumppaneista Ravut heti kättelyssä pois, vaikken mikään himoastrologiauskovainen olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että on rapu ei kerro paljon mitään. Riippuu enemmän missä merkeissä ja huoneissa planeetat ihmisen kartalla sijaitsee. Mikä on yksilön nousevan kuun merkki, mikä tarkoittaa mitä pinnan alla piilee.

Vierailija
44/64 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen rapu ja olen sikäli vaativa, että haluan laadukkaita ihmissuhteita niin pari- kuin kaverisuhteissa. En jaksa feikkejä, pinnallisia suhteita, joissa ei voi olla oma itsensä. Myös kateus, ilkeily, kyräily ja välinpitämättömyys saavat mielenkiintoni lopahtamaan nopeasti. Moneen sellaiseen kaveriin olenkin katkaissut välit, parhaat ovat jääneet.

Parisuhteelta en oikeastaan rakkauden ja seksin lisäksi vaadi kuin rehellisyyttä, avoimuutta ja molemminpuolista kunnioitusta. Näin meillä mieheni kanssa onkin, mutta meillä on myös vapaus tehdä omia juttujamme.

Vierailija
45/64 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostais kokemukset miehistä, joiden horoskooppi on kalat. Kannattaako ihastua?

Jos yleistä kynnysmattoa kaipaat. Rapumiesten lisäksi toinen merkki joka jauhaa jo treffaillessa existään, mutta kaihoten.

Vierailija
46/64 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyesti, ovat ! 40 vuotta yhteistä taivalta rapu naisen kanssa. Toivottavasti vielä toinen mokoma edessä päin.

Vierailija
47/64 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitettynä ??

Vierailija
48/64 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että on rapu ei kerro paljon mitään. Riippuu enemmän missä merkeissä ja huoneissa planeetat ihmisen kartalla sijaitsee. Mikä on yksilön nousevan kuun merkki, mikä tarkoittaa mitä pinnan alla piilee.

Olen rapu

Nouseva kaksonen

Kuu härkä

Minkälainen ihminen oon tuon perusteella?

Vierailija
49/64 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskooko joku oikeasti horoskooppeihin? Horoskoopithan on pimeän keskiajan juttu samoin kun taikuus ja loitsut

Vierailija
50/64 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala lähestyä kun kävelevät sivuttain ja näykkivät saksilla.

Vierailija
51/64 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravut ovat herkkiä ja voimakkaasti tuntevia, se voi vaatia parisuhteessa tunnetyötä ja huomioimista toiselta osapuolelta, mitä jotkut pitävät vaativuutena. Toisaalta ravut ovat myös todella rakastavia ja lojaaleja sekä huomioivat ihmissuhteissa vastavuoroisesti.

Vierailija
52/64 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt maistuis kyllä rapu. T: skorpioni.

Ei taida olla muita merkkejä, jotka ymmärtäisivät toisiaan yhtä hyvin ja joita muut merkit ymmärtäisivät niin huonosti.

Mä en ainakaan tajua skorpioneja sitten yhtään :D Kouluaikojen pahin piinaajani (aluksi kaveri, sittemmin kiusaaja) oli skorppari, koko ajan piikiteltiin puolin ja toisin. Olen myös seurustellut muutaman kanssa, ei tullut mitään. Sama homma toisten rapujen kanssa jostain syystä.

Vierailija
53/64 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan nyt. :(

Oli kiire maailmaan, joten synnyin kuukautta liian aikaisin, heinäkuun puolivälissä. Saanhan olla leijona?

Vierailija
54/64 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä oon rapu nainen ja kun näitä horoskooppikeskusteluja seuraa niin on outoa huomata, että rapu on ollut inhotuimpia merkkejä. Miksi ihmeessä? koska jos mietimme vesimerkkejä eli rapua, skorpionia ja kaloja niin hehän ovat tunnettuja empaattisuudesta ja tunteellisuudesta. Eikö jokainen ihminen nauti siitä että saa empatiaa osakseen ja eikö se ole tärkein arvo elämässä ottaa muiden tunteet huomioon ja kohdella toisia hyvin? En väitä että ravutkaan aina oikeassa olisi tai että kaikki ravut olisi hyviä ihmisiä, mutta jos analysoidaan nyt sen perusteella mitä astrologia meistä sanoo ja vastaus ap:n kysymykseen... En ole liian vaativa! Se mitä vaadin ihmissuhteissa ja luulen jokaisen normaalin ihmisen vaativan, niin erityisesti hyvää käytöstä, muiden tunteiden huomioonottamista, avoimuutta, luotettavuutta, töissä ahkeruutta.

Vesimerkeillä tunteellisuus menee yli äyräiden. Usein Kalat on reppana toisten heittopussi, Ravut katkeria tuuliviirejä ja Skorpionit todella mustasukkaisia. Ja perustelevat nämä piirteet, itsekeskeisyydet ja äkkipikaiset mielialanvaihtelut toki tunteellisuudellaan. Varmasti hyviä puoliakin on, mutta kummasti nuo negat pilkistävät esiin.

t:Kaksoset

Vierailija
55/64 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näin rapuna voisin sanoa, että merkit joista itse en eniten pidä ovat Vesimies ja Oinas.

Merkit joista puolestaan pidän eniten ovat Vaaka ja Leijona.

Miksi näin, niin sen takia että kun tunteellinen perhekeskeinen ihminen yrittää ihmissuhdetta rationaalisen vapaudenkaipuisen vesimiehen kanssa, niin tulee vaan tunteiltaan loukatuksi ja hukkaa aikaa! En tajua miten ihminen voi kammota esimerkiksi naimisiinmenoa, sä saat aina avioeron halutessasi ja mitä tulee Oinaaseen niin on itsekäs, voimakas, jyrä, voitontahtoinen, pakko olla paras kaikessa, ei paljon huomioida muiden tunteita välttämättä... niin en myöskään sellaisessa seurassa viihdy ja tuntemani oinaat ovat usein olleet myös epäluotettavia kalojen lisäksi!

Puolisona minulla rapu naisella on vaaka mies <3 mielestäni paras kombo koska vaaka on romanttinen, herkkä taiteilijasielu, avoin, oikeudenmukainen, ei tykkää riitelystä. Niin tunteellinen ja romanttinen henkilö sopivat hyvin yhteen, kaksi herkkää ihmistä ymmärtävät toisiaan, molemmat olemme myös avoimia erilaisia ihmisiä kohtaan ja vaikka olen rapuna aika tempperamenttinen suuttuessani niin en minäkään tykkää riitelystä, koska riidoista jää yleensä vain paha mieli ja siksi haluan mielummin elää sovussa.

Moni hyvä ystäväni on leijona. Arvostan heissä lämminsydämmisyyttä, omanarvon tuntoa, avoimuutta ja tarvittaessa minulla on vahva ystävä puolustamassa minua :)

Vierailija
56/64 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä oon rapu nainen ja kun näitä horoskooppikeskusteluja seuraa niin on outoa huomata, että rapu on ollut inhotuimpia merkkejä. Miksi ihmeessä? koska jos mietimme vesimerkkejä eli rapua, skorpionia ja kaloja niin hehän ovat tunnettuja empaattisuudesta ja tunteellisuudesta. Eikö jokainen ihminen nauti siitä että saa empatiaa osakseen ja eikö se ole tärkein arvo elämässä ottaa muiden tunteet huomioon ja kohdella toisia hyvin? En väitä että ravutkaan aina oikeassa olisi tai että kaikki ravut olisi hyviä ihmisiä, mutta jos analysoidaan nyt sen perusteella mitä astrologia meistä sanoo ja vastaus ap:n kysymykseen... En ole liian vaativa! Se mitä vaadin ihmissuhteissa ja luulen jokaisen normaalin ihmisen vaativan, niin erityisesti hyvää käytöstä, muiden tunteiden huomioonottamista, avoimuutta, luotettavuutta, töissä ahkeruutta.

Vesimerkeillä tunteellisuus menee yli äyräiden. Usein Kalat on reppana toisten heittopussi, Ravut katkeria tuuliviirejä ja Skorpionit todella mustasukkaisia. Ja perustelevat nämä piirteet, itsekeskeisyydet ja äkkipikaiset mielialanvaihtelut toki tunteellisuudellaan. Varmasti hyviä puoliakin on, mutta kummasti nuo negat pilkistävät esiin.

t:Kaksoset

Jos mietitään tuota katkeruutta niin mä väitän että mulla jos jollakin on syytä olla katkera. Synnyin mielisairaalle äidille ja alkoholisti isälle, kotona usein riitaa, etenkin äiti saa sekopäisiä raivokohtauksia, ei mitään rajoja, isovanhemmat lyö, ylä-asteella ajaudun huonoon maineeseen ja kiusatuksi.. päivittäisen haukkumisen lisäksi, päätäni uhataan työntää vessanpönttöön, kerran minua lyödään niin että muut vaan nauraa ja taputtaa ympärillä. Ylä-asteen jälkeen ajaudun väkivaltaiseen parisuhteeseen, sieltä tulee perus hakkaamis ja tappouhkaukset ja exäni syytti minua itsemurhayrityksestään kun yritti viiltää oman kaulavaltimonsa auki koska en vastannut yöllä puhelimeen koska nukuin ja en kuullut kännykän soivan. Minulla on myös useita eri sairauksia, joiden takia olen työkyvytön ja kärsin köyhyydestä. Minulla ei ole sukulaisia, vanhempiini laitoin aikuisiällä välit poikki kun heiltä ei tullut minkäänlaista vastuunottoa tai anteeksipyyntöä omasta käytöksestään.

Pahimmat kiusaajani olivat Vesimies, Kaksonen ja Neitsyt. Huomaa että eivät ole ihmisiä jotka osaisivat ajatella kovinkaan pitkälle toisen tunteita ja että milloin on aika viheltää peli poikki! Enkä väitä että kaikki vesimiehet, kaksoset tai neitsyet ovat pahoja ihmisiä mutta he olivat. T. Rapu

Vierailija
57/64 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemukseni mukaan ravut ovat itsekkäitä, kaksinaamaisia, kateellisia. T: skorpparinainen.

Sama kokemus skorpioneista. Itseasiassa tuo sinun kirjoituksesi vahvisti kokemuksen.

Vierailija
58/64 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni ainakin rapumiehistä on se, että ovat erittäin herkkänahkaisia, tunteet heittelee laidasta laitaan, ei sano mitään suoraan, hieman tosikkomaisia, välillä maailman mukavin ja välillä todella raivostuttava. Aika vuoristorataa tällaisen ääripää-ihmisen kanssa, mutta heissä on myös paljon hyviä puolia esim. ovat halutessaan fiksuja, yllättäviä ja äärettömän mukavia.

Vierailija
59/64 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut melkein joka horoskoopista jonkinasteinen kumppani ja eipä niissä isoja eroja ole.

Off topic: tutkimusten mukaan ihminen rakastuu elämässään 2-4 kertaa. Kuinka vanha olet, että olet ehtinyt rakastua 10 kertaa…?

No, ei, se mitä haluan kysyä on tämä: miksi olet ollut yhdessä ihmisen kanssa, johon et ole ollut rakastunut?

Ei kumppani tarkoita mitään pitkäikäistä parisuhdetta tai rakastumista varsinkaan. Oletko koskaan edes seurustellut, kun on noin kummallinen käsitys ihmissuhteista? Luuletko, että vasta rakastuneena aletaan seurustelemaan/tapailemaan?

-Eri

Olen 53 v ja toista kertaa naimisissa. Ei, en ole koskaan alkanut seurustelemaan, jollen ole ollut ihastunut. Tapaillut kyllä olen, mutta en kutsu heitä kumppaneiksi. He ovat vain kavereita.

Sama

Vierailija
60/64 |
07.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rapu

Nouseva kaksonen

Kuu härkä

Minkälainen ihminen oon tuon perusteella?

Olet hyvä kommunikoimaan tai tykkäät jutella ja kysellä. Olet ikään kuin viestintuoja ja linkki ihmisten välillä, mikä voi korostua työelämässä.

Olet luotettava ja maanläheinen etkä tykkää kauheasti muutoksista. Sinulla on kallis maku, huolimatta siitä onko sinulla siihen varaa. Tämä voi tulla esiin myös laiskuutena, jos esimerkiksi tilaat enemmän ruokaa tai käyt ravintoloissa kuin se, että tekisit itse. Nautit turvallisesta ja mukavasta ympäristöstä ja mieleltäsikin sen verran tasapainoinen, ettei äkkinäisiä purkauksia tule esiin. Et halua uhrata itseäsi epävarmuudessa, vaan haluat olla varma siitä mihin päädyt.

Asiat riippuu myös missä huoneessa merkit ovat joten yksityiskohdat voi tarkentuessaan muuttua tai vahvistua.