Horoskoopeista. Onko ravut vaativia ihmissuhteissa?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Minä oon rapu nainen ja kun näitä horoskooppikeskusteluja seuraa niin on outoa huomata, että rapu on ollut inhotuimpia merkkejä. Miksi ihmeessä? koska jos mietimme vesimerkkejä eli rapua, skorpionia ja kaloja niin hehän ovat tunnettuja empaattisuudesta ja tunteellisuudesta. Eikö jokainen ihminen nauti siitä että saa empatiaa osakseen ja eikö se ole tärkein arvo elämässä ottaa muiden tunteet huomioon ja kohdella toisia hyvin? En väitä että ravutkaan aina oikeassa olisi tai että kaikki ravut olisi hyviä ihmisiä, mutta jos analysoidaan nyt sen perusteella mitä astrologia meistä sanoo ja vastaus ap:n kysymykseen... En ole liian vaativa! Se mitä vaadin ihmissuhteissa ja luulen jokaisen normaalin ihmisen vaativan, niin erityisesti hyvää käytöstä, muiden tunteiden huomioonottamista, avoimuutta, luotettavuutta, töissä ahkeruutta.
Samaa pohdin itsekin. En vaan ymmärrä miksi rapu haukutaan huonoimmaksi merkiksi? Kenties se on aiempi huono kokemus. En ole vesielementtiä, mutta tulen äärimmäisen hyvin juttuun rapujen kanssa. Rapu edustaa minulla turvallisuutta, kotia, perhettä ja rapumaista johtajuutta. Ravulle uskallan kertoa salaisuuteni, koska tiedän kuinka mahtavia ravut ovat asioiden salassa pidossa. Rapu jos kukaan osaa muuttaa romun kullaksi ja taikoa rahaakin siihen päälle. Mitä tulee tunteisiin, niin olen nähnyt koko kirjon mutta silti rakastan rapuja. <3 Olen todella empaattinen ja herkkä, joten ymmärrän rapuja. Osaan lukea rapujen kehonkieltä ja kasvojen eleistä näkee millä päällä juuri rapu on.
Vierailija kirjoitti:
Uskooko joku oikeasti horoskooppeihin? Horoskoopithan on pimeän keskiajan juttu samoin kun taikuus ja loitsut
Huolestuttavan moni.
Vierailija kirjoitti:
Ovat, mutta yleensä eivät kuitenkaan absoluuttisia hulluja kuten skorpionit.
Sikäli olen eri mieltä, että kaikki tuntemani rapu-ihmiset ovat tosi mukavia ja aina ajattelemassa muita ennen itseään.
Skorpionit taas hulluja hullumpia.
Oma kokemukseni täysin päinvastainen. Kaikki tapaamani skorpionit ovat pitäneet minusta heti ja monet rakastuneetkin.