Horoskoopeista. Onko ravut vaativia ihmissuhteissa?
Kommentit (64)
Ovat, mutta yleensä eivät kuitenkaan absoluuttisia hulluja kuten skorpionit.
Saattavat nipistellä, joskus liikkuvatkin sivusuunnassa. Sakset ei kyllä ole koskaan hukassa.
Olen rapu ja en kyllä ole vaativa. Luonteesta ja kasvatuksesta kiinni eikä horoskooppihömpötyksistä.
Oho. En ole koskaan uskonut horoskooppeja, mutta nyt alan uskomaan. Eksäni oli rapu. Ja vaativa. Aina kritisoimassa kaikkia. Teit niin tai näin, aina se oli väärin päin.
Mä olen elänyt ravun kanssa kohta kaksikymmentä vuotta, helppoja ja ihania vuosia.
Ensimmäinen mies minulla, joka ei arvostele, ei yritä kahlita, ei ittuile eikä riitele.
T. Vesimiesnainen 57v
Mulla on ollut melkein joka horoskoopista jonkinasteinen kumppani ja eipä niissä isoja eroja ole.
Vierailija kirjoitti:
Olen rapu ja en kyllä ole vaativa. Luonteesta ja kasvatuksesta kiinni eikä horoskooppihömpötyksistä.
Olet jäävi 😀
Äitini on rapu. Lojaali ja ihana ihminen mutta nuorempana ollut selvästi vaativaa sorttia xD
T. Skorppiooni (jota kuvaillaan kiltiksi tytöksi, ei hulluksi)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut melkein joka horoskoopista jonkinasteinen kumppani ja eipä niissä isoja eroja ole.
Off topic: tutkimusten mukaan ihminen rakastuu elämässään 2-4 kertaa. Kuinka vanha olet, että olet ehtinyt rakastua 10 kertaa…?
No, ei, se mitä haluan kysyä on tämä: miksi olet ollut yhdessä ihmisen kanssa, johon et ole ollut rakastunut?
Ovat. Oman kokemuksen mukaan ihan mahdottomia tuuliviirejä. Mikään ei ole koskaan hyvin.
Kalat ja skorpionit ihan samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Off topic: tutkimusten mukaan ihminen rakastuu elämässään 2-4 kertaa. Kuinka vanha olet, että olet ehtinyt rakastua 10 kertaa…?
No, ei, se mitä haluan kysyä on tämä: miksi olet ollut yhdessä ihmisen kanssa, johon et ole ollut rakastunut?
Ei kumppani tarkoita mitään pitkäikäistä parisuhdetta tai rakastumista varsinkaan. Oletko koskaan edes seurustellut, kun on noin kummallinen käsitys ihmissuhteista? Luuletko, että vasta rakastuneena aletaan seurustelemaan/tapailemaan?
-Eri
Kokemukseni mukaan ravut ovat itsekkäitä, kaksinaamaisia, kateellisia. T: skorpparinainen.
Mua kiinnostais kokemukset miehistä, joiden horoskooppi on kalat. Kannattaako ihastua?
Koska ovat pelkureita, mitään ei sanota suoraan tai puhuta selväksi. Suoruus on näistä tyypeistä valovuoden päässä. Kivasti edessäpäin, paskaa tuutin täydeltä selän takana.
Vierailija kirjoitti:
Oho. En ole koskaan uskonut horoskooppeja, mutta nyt alan uskomaan. Eksäni oli rapu. Ja vaativa. Aina kritisoimassa kaikkia. Teit niin tai näin, aina se oli väärin päin.
Tuon luonnehdinnan voin antaa myös ainakin kahdesta neitysestä, yhdestä leijonasta ja oinaasta. Varmasti löytyy ihan joka merkistä tuohon sopiva tyyppi. Joten lopeta ennen kuin aloitatkaan, jooko.
Vierailija kirjoitti:
Kokemukseni mukaan ravut ovat itsekkäitä, kaksinaamaisia, kateellisia. T: skorpparinainen.
Puhut nyt itsestäsi. Unohdit toki mainita selkään puukottamisen, jota skorpionit myös harrastavat.
Eivät kovin mukavia tyyppejä.Ahneita ja kateellisia.