Mikä on eniten seksielämäänne häiritsevä ongelma?
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 09:58"][quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 08:48"]
" Molemmat rakastaa nussimista"...Huh, tuo lause voisi aiheuttaa meille vakavia ongelmia seksielämään.
Nussimista? Haloo, nussimista!
[/quote]
Kyllä. Ei aina voi rakastella, sehän on sama kun söisi vain mansikkapiirakkaa. Välillä pitää saada myös oikeaa ruokaa, eli nussimista.
[/quote]
Eka viestissä teillä tuntui olevan vain sitä nussimista. . .. ohis
Se että minä haluan lapsen ja mies ei. Kumit kun kaivetaan esiin, into lopahtaa siihen.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 08:35"]Kertokaa uteliaalle kokemattomalle :)
[/quote]
Yhteisen ajan puute ja lapset
3 teiniä joista joku on aina kotona ja aina valveilla. Joskus kun kaikki ovat poissa ja me kaksin kotona, ei häiritse mikään.
Miehen haluttomuus sekä itse seksiin että uusien asioiden kokeilemiseen. Joskus jos oikein anelen niin antaa mulle peppuseksiä tai saan ottaa häneltä suihin - silloinkaan en tosin loppuun asti.
Lasten jatkuva läsnäolo.
Ei ole aikaa, ja sitten kun olisi aikaa, ei ole paikkaa.
Vulvodynia, sekä se että itse kaipaisin vaihtelua, tai puudunpitkässä suhteessa mikä saa haluttomuutta aikaan. Ja sitten kun on vähän haluton niin tulee niitä kipujakin enemmän, mikä taas lisää haluttomuutta. Kierre.
Tylsistyminen toisiinsa ja koko elämään.
Minä haluaisin enemmän. Kun seksiä on, se on tosi hyvää. Niinpä haluaisin sitä vain lisääää! :D
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 10:00"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 09:58"][quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 08:48"] " Molemmat rakastaa nussimista"...Huh, tuo lause voisi aiheuttaa meille vakavia ongelmia seksielämään. Nussimista? Haloo, nussimista! [/quote] Kyllä. Ei aina voi rakastella, sehän on sama kun söisi vain mansikkapiirakkaa. Välillä pitää saada myös oikeaa ruokaa, eli nussimista. [/quote] Eka viestissä teillä tuntui olevan vain sitä nussimista. . .. ohis
[/quote]
Eri kirjoittaja kenties... anomuumipalstan kirous?
Se, että lapsen syntymän jälkeen (yksi lapsi, 11v,) mahdollisuudet spontaaniin seksiin ovat vähentyneet. Enää ei voi kesken telkkariohjelman alkaa heittelemään vaatteita pois ja rynnätä makkariin, kun molemminpuoliset halut iskevät. Välttämättä sitten myöhemmin illalla ei jaksa, kun lapsikin nukahtaa niin myöhään. Minusta hetken spontaanius on parasta. Aina ei voi päättää, että nytpäs minua panettaakin ja nyt naidaan. Joskus tunne vaan tulee, ja sääli, kun sitä ei pysty hyödyntämään.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 08:48"]
" Molemmat rakastaa nussimista"...Huh, tuo lause voisi aiheuttaa meille vakavia ongelmia seksielämään.
Nussimista? Haloo, nussimista!
[/quote]
Kyllä. Ei aina voi rakastella, sehän on sama kun söisi vain mansikkapiirakkaa. Välillä pitää saada myös oikeaa ruokaa, eli nussimista.