Mikä on eniten seksielämäänne häiritsevä ongelma?
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 08:39"]Työajat.
[/quote]
No mikäs tässä sai mammat alapeukuttamaan? Tää on tosiaan ainoa asia joka haittaa seksielämäämme.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 10:49"]Jos kirjoittaja vaihtuu, kannattaa se mainita esim käyttämälläni ohis kommentilla. ..
[/quote]
Ohis, mitä ohis tarkoittaa? Luulin sen olevan joku väännös offtopicista?
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 10:52"][quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 10:49"]Jos kirjoittaja vaihtuu, kannattaa se mainita esim käyttämälläni ohis kommentilla. ..
[/quote]
Ohis, mitä ohis tarkoittaa? Luulin sen olevan joku väännös offtopicista?
[/quote]
Ohikulkija. Ei ap tai ko. Viestin kirjoittaja vaan sivullinen joka kommentoi.
Meidän ongelma on se, että ei haluta kun on stressiä ja murheita, ja valitettavasti nykyinen elämäntilanteemme on hyvin stressava. Tiedostamme kuitenkin tämän ongelman ja syyt siihen, ja pyrimme joka tapauksessa ylläpitämään läheisyyttä ja hellyyttä, vaikka itse seksi jääkin aika vähäiseksi.
Miehen kyvyttömyys mihin on kyvytön hakemaan apua.En jaksa enää ajatella koko asiaa. Joskus vain ois niin mahtavaa saada oikein kunnolla ja olla haluttu jne.Muuten meillä menee ok mutta seksiä ei vaan ole.
Ajan puute
Vauva (2kk)
Haluttomuus (mulla johtuu esim siitä, etten ole sheivannut ja on oksettava olo)
Sitten kuin joskus pääsemme harrastamaan seksiä, niin
Sattuu (episiotomia)
En saa orgasmia
Mies tulee liian nopeasti (yhdyntää kestää alle minuutin)
Lapset, koko ajan joku pyörii jaloissa.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 10:19"]Miehen haluttomuus sekä itse seksiin että uusien asioiden kokeilemiseen. Joskus jos oikein anelen niin antaa mulle peppuseksiä tai saan ottaa häneltä suihin - silloinkaan en tosin loppuun asti.
[/quote]
Miten kummassa olet päätynyt noin harvinaisen miehen kanssa yhteen? Yleensä homma on päinvastoin. Akat ei anna peppua eikä suuta :D mut et mies, joka ei halua :o
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 10:46"]Se, että lapsen syntymän jälkeen (yksi lapsi, 11v,) mahdollisuudet spontaaniin seksiin ovat vähentyneet. Enää ei voi kesken telkkariohjelman alkaa heittelemään vaatteita pois ja rynnätä makkariin, kun molemminpuoliset halut iskevät. Välttämättä sitten myöhemmin illalla ei jaksa, kun lapsikin nukahtaa niin myöhään. Minusta hetken spontaanius on parasta. Aina ei voi päättää, että nytpäs minua panettaakin ja nyt naidaan. Joskus tunne vaan tulee, ja sääli, kun sitä ei pysty hyödyntämään.
[/quote] meillä on kuusi lasta ja kyllä onnistuu spontaani seksi :D lapset voi kattella, vaikka telkkaria sillä aikaa. Ei oo ikinä kii jääty. :P
Vulvodynia..ja olen väsynyt hakemaan apua kun sitä ei saa.
Se että nautin vain esileikeistä ja yhdyntä on mulle se ja sama.
Mammojen mielestä kaikkien työaika on 8-16 :D
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 10:51"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 08:39"]Työajat. [/quote] No mikäs tässä sai mammat alapeukuttamaan? Tää on tosiaan ainoa asia joka haittaa seksielämäämme.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 11:07"]
Ajan puute Vauva (2kk) Haluttomuus (mulla johtuu esim siitä, etten ole sheivannut ja on oksettava olo) Sitten kuin joskus pääsemme harrastamaan seksiä, niin Sattuu (episiotomia) En saa orgasmia Mies tulee liian nopeasti (yhdyntää kestää alle minuutin)
[/quote]
Sun vauva on vielä niin pieni, että älä tässä vaiheessa sure, jos seksi ei suju ja maistu. Keskity rauhassa vauvaan ja kyllä se seksielämä siitä elpyy, kun perhe-elämä pääsee uomiinsa.
Miehen haluttomuus täälläkin :(
Kyllä minulle kelpaisi vaikka joka päivä, vaikka kuinka monessa asennossa, peppuseksikin olisi joskus kivaa, ja se, että pantaisiin vaikka keittiön laittialla. Mutta miestä ei innosta, joten olen ilman sitten.
Miehen haluttomuus täälläkin :(
Kyllä minulle kelpaisi vaikka joka päivä, vaikka kuinka monessa asennossa, peppuseksikin olisi joskus kivaa, ja se, että pantaisiin vaikka keittiön laittialla. Mutta miestä ei innosta, joten olen ilman sitten.
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 10:42"][quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 10:00"]
[quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 09:58"][quote author="Vierailija" time="24.09.2014 klo 08:48"] " Molemmat rakastaa nussimista"...Huh, tuo lause voisi aiheuttaa meille vakavia ongelmia seksielämään. Nussimista? Haloo, nussimista! [/quote] Kyllä. Ei aina voi rakastella, sehän on sama kun söisi vain mansikkapiirakkaa. Välillä pitää saada myös oikeaa ruokaa, eli nussimista. [/quote] Eka viestissä teillä tuntui olevan vain sitä nussimista. . .. ohis
[/quote]
Eri kirjoittaja kenties... anomuumipalstan kirous?
[/quote]
Jos kirjoittaja vaihtuu, kannattaa se mainita esim käyttämälläni ohis kommentilla. ..