Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä juttu oli eilen ylen uutisissa: nainen sanoi ystävyyssuhteiden katkenneen rokotekantojen vuoksi.

Vierailija
25.08.2021 |

En ymmärtänyt. Hän sanoi olevansa rokotevastainen, ja siksi kaverit eivät halua nähdä häntä. Höh. Mitä välien menemistä se nyt on? Ehkä kaverit vain pelkäävät tartuntaa.

En kyllä jaksa uskoa, että kukaan ideologisn vuoksi välejä katkaisee.

Kommentit (436)

Vierailija
301/436 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itse pidän rokotevastaista ihmistä aika yksinkertaisena, joten en halua jatkaa yhteydenpitoa vähä-älyisten kanssa.

No itse pidän rokotetta jonottavia ihmisiä aika yksinkertaisina lampaina.

Jos voittaisin eurojackpotin niin käyttäisin ehdottomasti muutaman miljoonan rokotevastaisen propagandan levittämiseen suomessa, pääkohderyhmänä tietysti nuoret, joilla on elämä edessään.

Eli myönnät rokotevastaisuuden olevan propagandaa tutkimustiedon sijasta.

Kerro tarkemmin mihin tutkimuksiin rokotteen hyöty ja vaarattomuus mielestäsi perustuu? Tuskin tiedät edes puoliakaan niistä myrkyistä mitä siinä on ja silti annat työntää sen itseesi?

Kerro itse, kun kerran tiedät ammattilaisia paremmin. :)

Vierailija
302/436 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin rokoteasiasta on voinut tulla jo arvokysymys. Jos joku henkilö sotii sinun arvojasi vastaan, tuskin haluat olla hänen kanssaan kovin tiiviisti tekemisissä jos asia hiertää mieltä liikaa.

Mielestäni rokotus tai rokottamattomuus on yksityisasia. Olen rokotettu, mutta en koe tarpeelliseksi kertoa terveystietojani kenellekään.

Se on vähän siinä rajoilla että onko rokotus tai rokottamattomuus yksityisasia.

Jos asuu erakkona ja ruoka tuodaan ovelle, on se yksityisasia , mutta jos ja kun liikkuu muiden joukossa, se kyllä kiinnostaa onko rokotettu vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/436 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakollinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahtiajako on selvä tässä asiassa. Toivon mukaan rokotusvastaiset saavat vakavan tautimuodon. Ääni muuttuu kellossa, jos apu, jota he eivät tietenkään tarvitsisi, tulisi liian myöhään ja tauti koituisi kuolemaksi. Tehohoito on niin kallista, että säästettäköön se muille ihmisille. Rokotevastaisten omaisille kenties?

Ja jos rokotetut saavat vakavan koronataudin niin todettakoon vain, että tyhmyydestä sakotetaan. Ja hoidot voi antaa muille ihmisille:)

Ja jos rokotetut kuolevat rokotukseen, niin todettakoon ihan samoin. Tyhmyydestä sakotetaan. Tiedän kaksi tapausta lähipiiristä. :(

Ai lähipiirissäsi on kaksi rokotukseen kuollutta? Jotenkin en nyt usko tätä...

Vierailija
304/436 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakollinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahtiajako on selvä tässä asiassa. Toivon mukaan rokotusvastaiset saavat vakavan tautimuodon. Ääni muuttuu kellossa, jos apu, jota he eivät tietenkään tarvitsisi, tulisi liian myöhään ja tauti koituisi kuolemaksi. Tehohoito on niin kallista, että säästettäköön se muille ihmisille. Rokotevastaisten omaisille kenties?

Ja jos rokotetut saavat vakavan koronataudin niin todettakoon vain, että tyhmyydestä sakotetaan. Ja hoidot voi antaa muille ihmisille:)

Ja jos rokotetut kuolevat rokotukseen, niin todettakoon ihan samoin. Tyhmyydestä sakotetaan. Tiedän kaksi tapausta lähipiiristä. :(

Fiksu ihminen ei usko mihihinkään mitä netissä sanotaan. Näkeehän sen täälläkin jatkuvasti, Igorit ja Tatjanat kääntää valeilla kansaa toisiaan vastaan.

Vierailija
305/436 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakollinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myönnän, että liioittelin. Toinen kuoli, toinen on vain kasvi lopun ikäänsä. :(

Vierailija
306/436 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hevon vi..... väliä sillä on onko rokotettu vai ei? Itse otin rokotukset vain ja ainoastaan siksi että sain green passin ja voin matkustaa ilman testejä ja karanteeneja. En usko koko covid-19 pandemiaan ollenkaan.

Mitä tarkoitat ettet usko covid- 19 pandemiaan?

Etkö tunne ketään, joka olisi sairastanut sen?

Vai oliko heillä joku muu oikeasti?

Minä tunnen useita, jotka ovat sen sairastaneet ja muutamalla se oli kova tauti ja parilla oireet jatkuvat vieläkin. Nuori terve aikuinen joutui kaksi kertaa sairaalaan sen takia. Selvisi kyllä.

Tiedän kaksi tautiin kuollutta ( siis tuttavapiiristä ).

Toinen oli vanha , mutta toinen oli nuori, joka oli perusterve.

Minun on kyllä vaikea olla uskomatta ja olen valinnut kahdesta pahasta pienemmän eli rokotteen.

Vierailija
307/436 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma asia, jos ei halua olla enää tekemisissä. Liittyipä syy sitten rokotuksiin, poliittisiin ideologioihin, johonkin uskonlahkoon hurahtamiseen tai mihin tahansa. On ihan normaalia olla surullinen ystävyyssuhteen päättymisestä, mutta miksi kukaan haluaisi olla ystävä sellaisen kanssa, joka ei halua enää olla ystäväsi? Töissä joutuu sietämään työkavereita ja asiakkaita, mutta vapaa-ajalla voi valita seuransa. 

Vierailija
308/436 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin rokoteasiasta on voinut tulla jo arvokysymys. Jos joku henkilö sotii sinun arvojasi vastaan, tuskin haluat olla hänen kanssaan kovin tiiviisti tekemisissä jos asia hiertää mieltä liikaa.

Mielestäni rokotus tai rokottamattomuus on yksityisasia. Olen rokotettu, mutta en koe tarpeelliseksi kertoa terveystietojani kenellekään.

Eihän tuo estä välejä menemästä sellaisen ihmisen kanssa, joka haluaa tietää oletko rokotettu vai ei. Joku voi ajatella, ettei sinua ole rokotettu, jos aina vastaat kysymykseen, ettet halua kertoa miten asia on.  

Vierailija
309/436 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotetut on ihan juntteja. Ainakin tähän asti mitä olen huomannut.

Vierailija
310/436 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hevon vi..... väliä sillä on onko rokotettu vai ei? Itse otin rokotukset vain ja ainoastaan siksi että sain green passin ja voin matkustaa ilman testejä ja karanteeneja. En usko koko covid-19 pandemiaan ollenkaan.

Minä tunnen useita, jotka ovat sen sairastaneet ja muutamalla se oli kova tauti ja parilla oireet jatkuvat vieläkin. Nuori terve aikuinen joutui kaksi kertaa sairaalaan sen takia. Selvisi kyllä.

Minun on kyllä vaikea olla uskomatta ja olen valinnut kahdesta pahasta pienemmän eli rokotteen.

Minä en tunne yhtään joka olisi sairastanut.

Tunnen yhden, joka sai vakavia ja pitkäaikaisia oireita ns. rokotteesta. Hänen oli pakko ottaa se, koska työskentelee vanhusten hoivalla ja ois muuten työt menneet.

Vierailija
311/436 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos siviilielämässä törmäisi näihin Vauvafoorumin vaihtoehtoisia totuuksia jakaviin hörhöihin omassa ystäväpiirissään niin kyllä se välien rikkoutuminen hyvin lähellä olisi. Eräs puolituttu valopää tuli kerran vastaan mua, kun olin viemässä lastani koronatestiin. Kun kerroin hänelle mitä olen tekemässä niin hän vain pyöritteli silmiään ja alkoi kertoilemaan, että tiesitkö, että korona on keksitty sairaus ja sitä ei ole olemassa. Mulla oli naula päässä jo valmiiksi, kun muksu on väsynyt ja käyttäytyy sen mukaiseksi niin totesin vain, että joojoo, mun täytyy nyt mennä.

Ihan samanlainen tilanne. Mä totesin että taas tuo mielikuvitus tyyppi aukoo päätään ja käskin häipyä.

Vierailija
312/436 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan haluaisi olla niin itsekkään ja itserakkaan ihmisen kanssa ystävä joka ha1stattaa pskat muiden terveydelle ja yhteiskunnan hyvinvoinnille? En ainakaan minä.

Joku toinen taas näkee asian niin, että sinä ha1stat p:n yhteiskunnan hyvinvoinnille kannattamalla määräyksiä, kontrollointia ja valinnanvapauden rajoituksia. 

Vierailija
313/436 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki käteen nyt kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen yhden, joka sai vakavia ja pitkäaikaisia oireita ns. rokotteesta. Hänen oli pakko ottaa se, koska työskentelee vanhusten hoivalla ja ois muuten työt menneet.

Mä tunnen yhden trollin joka lähettelee provoja palstalle ja Sannalle.

Vierailija
314/436 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on vähän siinä rajoilla että onko rokotus tai rokottamattomuus yksityisasia.

Jos asuu erakkona ja ruoka tuodaan ovelle, on se yksityisasia , mutta jos ja kun liikkuu muiden joukossa, se kyllä kiinnostaa onko rokotettu vai ei.

Miksi? Mitä väliä sillä on, kun sekä rokotetut että rokottamattomat voivat levittää tartuntaa.

315/436 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fasismi on löytänyt tiensä jo ystävyyssuhteisiinkin. Mihin tämä maailma on menossa?

Suosittelen, että otat selvää fasismin määritelmästä, ennenkuin ryhdyt kutsumaan ystäviäsi fasisteiksi.

Vierailija
316/436 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi, Trolli!

Terv. toinen trolli

Vierailija
317/436 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vattu Virpunen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi, Trolli!

Terv. toinen trolli

Hahaa! Kerrankin asiallinen kommentti :D

Vierailija
318/436 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajiliareiv kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään tapaisi rokottamattomia vapaa-ajalla.

Makaa yksin kotonasi sohvalla sitten. Katso telkkariakin vain varovasti ettei mitään tartu.

Ja sinä en pysty näkemään mitään muita vaihtoehtoja kuin joko rokottamattomien tapaamisia tai yksin kotona olemista? En ole tuo, jolle kommentoit, mutta mulla on sen verran rokotettujakin tuttuja, ettei ole tarpeen olla kotona yksin eikä silti tarvitse tavata rokottamattomia tuttuja. En ymmärrä, miksi joku ärsyyntyy, kun tuntematon henkilö kertoo, ettei halua tavata rokottamattomia. Sehän on hänen elämäänsä eikä sun. 

319/436 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Israelilaisen tutkimuksen mukaan ne rokotetut jotka saivat tartunnan niin saivat sen juurikin rokottamattomilta.

Ja linkkiä tähän tutkimukseen?

Ikäänkuin jaksaisit lukea jotain tutkimusta...

Vierailija
320/436 |
25.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä39914 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fasismi on löytänyt tiensä jo ystävyyssuhteisiinkin. Mihin tämä maailma on menossa?

Suosittelen, että otat selvää fasismin määritelmästä, ennenkuin ryhdyt kutsumaan ystäviäsi fasisteiksi.

Fasistit ensinnäkin olivat italialaisia.

No nykyään tietty Suomessakin syödään pastaa ja pizzaa. Ja lasagnea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi