Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettävät BI-ukkomiehet...

Vierailija
23.09.2014 |

En ymmärrä mikä minussa mahtaa olla vikana. Olen parikymppinen mies ja aina vain yhä uudelleen ajaudun sänkyyn naisille varattujen miesten kanssa. Monta kertaa on käynyt sillä tavalla että olen gay-palstalla tutustunut mukavaan mieheen ja paljon myöhemmin on selvinnyt että mies on naimisissa ja lapsiakin on hankittu.
En tietoisesti saalista tai edes halua varattujen kanssa sählätä mutta heitä on tyrkyllä todella paljon, ja tarkoituksella yrittävät salata oman tilanteensa kaikilta osapuolilta.
Onko minun syytä kokea huonoa omaatuntoa tällaisissa tapauksissa ja miten minun tulisi toimia, paljastaa vaimoille miesten puuhat vai antaa homman jatkua vuosikausia?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:30"]Hei muuten ap, onko niin, että sinua kiinnostaa enemmän 30+ miehet, vai voisitko olla jostain nuoremmastakin kiinnostunut? Tuli vaan mieleen, että jotkut oman ikäisesi miehet harvemmin on vielä naimisiin mennyt tai ainakaan perhettä perustanut, niin sitä kautta voisi varmemmin löytää niitä sinkkujakin.
[/quote]
Ikä ei ole pääpointti, vaan ihminen noin kokonaisuutena. Mutta ihan hyvä näkökulma kyllä :)

Vierailija
22/30 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 21:57"]

Tää on taas jotain homojen propagandaa että ukkomiehet hakis seuraa miehistä. Johan se kertoo kun on naimisiin menny että heteroita on!

[/quote] Muahhahhahhahhaaaaa. Homoserkkuani käy ukkomiehet hässimässä ihan tämän tästä! Yksikin käynyt jo vuosia ja on kuulemma tosi kiihkeä nuolemaan peräreikää. On jo toistamiseen naimisissa naisen kanssa ja lapsiakin on. 

Että tervetuloa vaan reaalimaailmaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli juuri kolmen kimppa. Mieheni ehdotti, että otettaisiin toinen mies sänkypuuhiin. Hieman ihmettelin, että mistä se niin nopsaan bi miehen löysikin.

Vielä hämmästyneempi olin, kun vieras mies alkoi antamaan kielihoitoa minulle ja hieman huolissani ukon mustasukkaisuuden tietäen tarkkailin häntä. Mutta eipä ukkoni osoittanut muuta kuin kiimaa, kun vähän turhankin tottuneesti alkoi hääräämään vieraan miehen perseen kimpussa. Eikä aikaakaan, kun se sitä jo nai anukseen ihan täyttä päätä! Kun katseemme kohtasi, tiesin ettei kaikki ole ihan sitä miltä näyttää!

Minua ilmeisesti vedätetään? Ukko kutsui poikaystävänsä meille?

Noo minulla on vieraan miehen puhelinnumero, eli saattaapi roolit vaihtua. Miekkonen tuntui olevan minusta todella innoissaan. Ja oli mielestäni tosi hot! Soitan ja kiitän kohteliaasti ja jos ehdottelee, niin sanon etten voisi miestäni pettää.... Saattaa tulla siinä yhteydessä esille että mieheni on tehnyt hänen kanssaan "syvempää" tuttavuutta jo aiemmin?

Vierailija
24/30 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:58"]

Meillä oli juuri kolmen kimppa. Mieheni ehdotti, että otettaisiin toinen mies sänkypuuhiin. Hieman ihmettelin, että mistä se niin nopsaan bi miehen löysikin.

Vielä hämmästyneempi olin, kun vieras mies alkoi antamaan kielihoitoa minulle ja hieman huolissani ukon mustasukkaisuuden tietäen tarkkailin häntä. Mutta eipä ukkoni osoittanut muuta kuin kiimaa, kun vähän turhankin tottuneesti alkoi hääräämään vieraan miehen perseen kimpussa. Eikä aikaakaan, kun se sitä jo nai anukseen ihan täyttä päätä! Kun katseemme kohtasi, tiesin ettei kaikki ole ihan sitä miltä näyttää!

Minua ilmeisesti vedätetään? Ukko kutsui poikaystävänsä meille?

Noo minulla on vieraan miehen puhelinnumero, eli saattaapi roolit vaihtua. Miekkonen tuntui olevan minusta todella innoissaan. Ja oli mielestäni tosi hot! Soitan ja kiitän kohteliaasti ja jos ehdottelee, niin sanon etten voisi miestäni pettää.... Saattaa tulla siinä yhteydessä esille että mieheni on tehnyt hänen kanssaan "syvempää" tuttavuutta jo aiemmin?

[/quote]

Olet siis katkera =)

Vierailija
25/30 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 05:00"]

En ymmärrä mikä minussa mahtaa olla vikana. Olen parikymppinen mies ja aina vain yhä uudelleen ajaudun sänkyyn naisille varattujen miesten kanssa. Monta kertaa on käynyt sillä tavalla että olen gay-palstalla tutustunut mukavaan mieheen ja paljon myöhemmin on selvinnyt että mies on naimisissa ja lapsiakin on hankittu. En tietoisesti saalista tai edes halua varattujen kanssa sählätä mutta heitä on tyrkyllä todella paljon, ja tarkoituksella yrittävät salata oman tilanteensa kaikilta osapuolilta. Onko minun syytä kokea huonoa omaatuntoa tällaisissa tapauksissa ja miten minun tulisi toimia, paljastaa vaimoille miesten puuhat vai antaa homman jatkua vuosikausia?

[/quote]

Ei mitään huonoa omatuntoa, annat mennä vaan. Täälähän on palstalla joka päivä ainakin muutama gay ja bii draama meneillään. Muista kuitenkin kondomi ettei käy vahinkoja.

Vierailija
26/30 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mikä minussa mahtaa olla vikana. Olen parikymppinen mies ja aina vain yhä uudelleen ajaudun sänkyyn naisille varattujen miesten kanssa. Monta kertaa on käynyt sillä tavalla että olen gay-palstalla tutustunut mukavaan mieheen ja paljon myöhemmin on selvinnyt että mies on naimisissa ja lapsiakin on hankittu. En tietoisesti saalista tai edes halua varattujen kanssa sählätä mutta heitä on tyrkyllä todella paljon, ja tarkoituksella yrittävät salata oman tilanteensa kaikilta osapuolilta. Onko minun syytä kokea huonoa omaatuntoa tällaisissa tapauksissa ja miten minun tulisi toimia, paljastaa vaimoille miesten puuhat vai antaa homman jatkua vuosikausia?

[/quote]

Millanen kundi olet, kuvaile!

Vierailija
27/30 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 05:02"]

[/quote]

Millanen kundi olet, kuvaile!

[/quote]

Nyt alkaa vauvapalstakin saamaan sitä oikeeta värinää! Lisää tämmöstä ja tulkaa muutkin kundit vaan rohkeesti esille. Oot namu ap!

Vierailija
28/30 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tässä yhdellä jos toisellakin kokemusta kolmen kimpasta jossa on osallisena naimisissa oleva mies. Uskomatonta että tämä liero ensin jätti kertomatta olevansa naimisissa naisen kanssa, mutta pienen urkinnan jälkeen selvisi että vaimo asuu samassa osoitteessa. Tuntui kyllä tämä ukkeli nauttivan erittäin paljon kolmen kimpasta jossa oli osallisena minä (mies) ja yksi ystävättäreni. Tällöin herralle kelpasi muna perseeseen. Myöhemmin löysin hänet uudelleen eräästä chatistä, ja päädyin häneen (heidän) luokseen ja hän pani minua perseeseen. Vaimoke ei näyttänyt kyllä olevan kotosalla tuohon aikaan (toivottavasti). Että kyllä näitä tapauksia tässä on näköjään ollut.

Vierailija
29/30 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattais mennä naimisiin, kun sikoja ne kaikki on kuitenkin.

Vierailija
30/30 |
25.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:07"][quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:05"]

[quote author="Vierailija" time="23.09.2014 klo 22:03"]

Välikommenttina, että aina kun joku nainen kirjoittaa vastaavaa, niin hirveä paskamyrsky nousee. Miksi tämä olisi enemmän ok? Tai siis näin päin: eihän tuo ole ap:n vika kun ei voi tietää, miksi se aina silti on naisen vika jos on samassa tilanteessa?

Mä kyllä haluaisin tietää vaimona tuossa tilanteessa. En tiedä miksi, mutta joskus mulle tulee itsellenikin sellaiset vibat mun miehestä, että se voisi pitää miehistäkin.

[/quote]

Jos sä saat sellaisia viboja, niin kyllä se miesten kanssa varmaan touhuaa, sorry vaan.

Mutta onko se samanlaista pettämistä kuin naisen kanssa? Ei ole.

[/quote]

No tottakai on. Mutta jos miesten kanssa pettäminen on jotenkin enemmän ok, niin munpa täytyy varmaan hankkia joku suhde ihan siitä ilosta.
[/quote]

Kiinni jäädessään on paljon nolompaa jos pettänyt miehen kanssa. Ja juoru leviää ja paheksuntaa tulee enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän