Tekis niin mieli kertoa exän nykyiselle, että
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:19"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 19:28"]Harrastin myös tässä muutaman kuukauden ajan seksiä eksän kanssa kun luulin sitä taas vapaaksi. Selvisi sitten että ei se mikään vapaa ole, vaan saman naisen kanssa edelleen kun sillon kun erottiin. Tekisi munkin mieli kertoa, mutta kun tiedän, että se nainen täys idiootti ja kynnysmatto niin antaapa olla. [/quote] Sama juttu, nyt se idiootti on raskaana uudelleen ja niin on ruusuinen kuvitelma tulevaisuudesta. Tietäisipä vaan :-D
[/quote]
Eksäsi uus nainen on siis raskaana, ehkä pahoinvointia ja haluttomuutta:D Tottahan toki se eksä hakee safeseksiä sinulta;) Unohdut taas kun oma nainen suostuu sänkypuuhiin!
Noh toivottavasti nää vatipäät nussii toisiansa eikä koske muihin. Tuskin tommosia kukaan normaali huoliikaan
Mikä meitä naisia vaivaa? Mies kohtelee huonosti niin sen sijaan, että me naiset pidettäs yhtä niin ei vaan haukutaan ja yritetään satuttaa sitä toista naista, joka yleensä on myös kärsiny sen miehen takia.
Toivottavasti nyxällä on kondylooma ja nyt sinullakin!
Surullista ettet arvosta itseäsi :(
Mitä te oikein angstaatte? Pankaa kolmestaan ja eiku ilo irti!
Aloitus kertoo sinusta sen että olet eksällesi edelleen katkera, helppo ja halpa luuska.
Ihan kostomielessä auoit haarojasi?
Olet säälittävä, ja eksäsikin käytti sinua vain pussiensa tyhjennykseen. Oletko ylpeä itsestäsi?
Hihiiiii :) eikun minä käytin hyväkseni exää kun teki mieli seksiä! Itse en ole parisuhteessa eli en koe tehneeni mitään väärää.Exäni tässä on naistaan pettänyt :)
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:19"][quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 19:28"]Harrastin myös tässä muutaman kuukauden ajan seksiä eksän kanssa kun luulin sitä taas vapaaksi. Selvisi sitten että ei se mikään vapaa ole, vaan saman naisen kanssa edelleen kun sillon kun erottiin.
Tekisi munkin mieli kertoa, mutta kun tiedän, että se nainen täys idiootti ja kynnysmatto niin antaapa olla.
[/quote]
Sama juttu, nyt se idiootti on raskaana uudelleen ja niin on ruusuinen kuvitelma tulevaisuudesta. Tietäisipä vaan :-D
[/quote]
Sopii ihan meidän perheen kuvaan. Mulla on sitten kondylooma ja niin on varmaan miehelläkin. Toivottavasti käytitte kumia, ainiin eihän se suojaa kondyloomalta.
Kerro. Jokainen petturi tulisi paljastaa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:54"]Hihiiiii :) eikun minä käytin hyväkseni exää kun teki mieli seksiä! Itse en ole parisuhteessa eli en koe tehneeni mitään väärää.Exäni tässä on naistaan pettänyt :)
[/quote]
Horo sä silti olet. Kehtaat panna miestä jonka tiedät olevan suhteessa ja, että heille on lapsikin vielä tulossa. Oletpa kuvottava ihminen, niin on mieskin, mutta myös sinä.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:53"]Minkä ikäisiä oikein olette? O.o
[/quote]
Juttujen perusteella 15v
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:58"]Kerro. Jokainen petturi tulisi paljastaa.
[/quote]
Jep! Missä kaupungissa tapahtui ja minkä ikäisiä olette?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 19:28"]
Harrastin myös tässä muutaman kuukauden ajan seksiä eksän kanssa kun luulin sitä taas vapaaksi. Selvisi sitten että ei se mikään vapaa ole, vaan saman naisen kanssa edelleen kun sillon kun erottiin.
Tekisi munkin mieli kertoa, mutta kun tiedän, että se nainen täys idiootti ja kynnysmatto niin antaapa olla.
[/quote]Niinhän sinäkin olet kynnysmatto. Saa hinkata kun haluaa.
Pienet on kuviot :D ties vaikka se nyxäki painelis exäänsä :D.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:33"]Mikä meitä naisia vaivaa? Mies kohtelee huonosti niin sen sijaan, että me naiset pidettäs yhtä niin ei vaan haukutaan ja yritetään satuttaa sitä toista naista, joka yleensä on myös kärsiny sen miehen takia.
[/quote]
Kyllä mä normaalisti pitäisin yhtä sen toisen naisen kanssa ja potkisin miestä perselle, tälläisessä tilanteessa kun se toinen nainen kokee ylemmyyttä ei heru sympatioita sille toiselle naiselle.
Taas näitä muna ja pillu edellä suhteita perustavia. Ei tule kestämään. Yhtä sellaista miestä tapailin, pinnallinen ja tylsä.