IL: "Vaimo mökötti 8 kuukautta" Luoja, miten inhoan mököttäjiä!
http://www.iltalehti.fi/tosielamaa/2014092218684432_ir.shtml
Mikä tuollaisten ihmisten ongelma on? Pitävät sitä helkatin mököttämistään ihan normaalina toimintana, joka on jotenkin oikeutettua, kun on jostain vetänyt herneen sieraimeen.
Todellisuudessa koko mökötys on henkistä väkivaltaa ja käsittämätöntä kakaramaisuutta.
Kommentit (7)
Minä taas inhoan hetkessä hirveään raivoon kiehuvia ihmisiä, jotka huutavat kaiken ulos ja sitten muutaman minuutin päästä ihmettelevät, että mikäs sulle tuli, riitahan on jo ohi. Minä suutun todella harvoin ja hitaasti, ja jos olen vihainen, en vaan pysty puhumaan minut vihastuttaneelle. Jos joku kokee sen mököttämisenä, niin siitä vaan.
hyi hemmetti mitä ämmiä... antaisin kenkää erittäin nopeasti.
lapsuudenkodissa riideltiin paljon ja en siedä sellaista asioiden käsittelytapaa.
vitun iso turn off henkisesti parisuhteelle jos toinen riitelee helvetisti ja mököttää
Yäk mököttäminen. Henkisiä lukkoja sellaisilla ihmisillä ketkä eivät pysty puhumaan asioista suoraan.
Mäkään en jaksaisi kumppanin mökötystä. Ehkä tunti tai pari menisi. Jotenkin vielä jakeluun menee 1-2 päivää, mutta 8kk....??? Ja normaalisti jutun mukaan ko. rouva on 1-5kk? Yksikin kuukauden mökötys, niin se olisi siinä. Ei toi ole enää normaalia. Tuolla ihmisellä on jotain mt-ongelmaa.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:44"]
Minä taas inhoan hetkessä hirveään raivoon kiehuvia ihmisiä, jotka huutavat kaiken ulos ja sitten muutaman minuutin päästä ihmettelevät, että mikäs sulle tuli, riitahan on jo ohi. Minä suutun todella harvoin ja hitaasti, ja jos olen vihainen, en vaan pysty puhumaan minut vihastuttaneelle. Jos joku kokee sen mököttämisenä, niin siitä vaan.
[/quote]
No eihän siinä mitään jos mököttää harvoin ja oikeasti asiasta. Mutta jos on niinkuin minun appiukko niin ei v*ttu sanalla sanoen. Vetää herneen nenään pikkuasioista ja sitten on tervehtimättä jopa vuosikausia. Esim. kerran syyksi riitti se että eräs tuttu on autonasentaja ei ehtinyt sille viikkoa korjaamaan appiukkoni autoa kun appiukon autoon oli tullut yllättävä vika. Tämän jälkeen appiukko oli vuoden ajan puhumatta tutulleen.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 20:07"]
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:44"]
[/quote]
No eihän siinä mitään jos mököttää harvoin ja oikeasti asiasta. Mutta jos on niinkuin minun appiukko niin ei v*ttu sanalla sanoen. Vetää herneen nenään pikkuasioista ja sitten on tervehtimättä jopa vuosikausia. Esim. kerran syyksi riitti se että eräs tuttu on autonasentaja ei ehtinyt sille viikkoa korjaamaan appiukkoni autoa kun appiukon autoon oli tullut yllättävä vika. Tämän jälkeen appiukko oli vuoden ajan puhumatta tutulleen.
[/quote]
Lisään vielä että tuttu EI ollut luvannut korjata autoa. Vaan appiukko soitti ja kysyi että onnistuisko korjata? Tuttu oli kertonut että nyt valitettavasti on niin kiirettä että en ehdi. Apen mielestä tutun olisi pitänyt jättää muut jo luvatut työt tekemättä ja korjata hänen auto. ??????
Mulle sopis tollanen vaimo.
Yleensä naiset eivät osaa mököttää. Vinkuvat, ettei puhuta sitten, mutta tunnin päästä on täysi papatus käynnissä :D