Onko sinulla ollut miestä, joka ei ole antanut sinun koskea hiuksiinsa?
Tällainenkin snobi tullut vastaan, ei edes seksin aikana saanut sotkea kampausta.
Kommentit (9)
Ei ole ollut, mutta itse ahdistun jos joku koskee hiuksiani.
Syytä tähän en tiedä.
On, ulkomaalainen exäni sai lähes raivarin, jos käsi kävi lähelläkään hänen hiuksiaan missään tilanteessa. Edes sormella ei saanut ohimolta koskea. Hänellä oli niin kankeat hiukset, ettei niitä olisi edes saanut sekaisin, mutta koskea en antanut. Ei suostunut sanomaan syytä. Hän värjäsi salaa hiuksiaan kylpyhuoneessa, sen huomasi muutaman viikon jälkeen päälaelle ilmestyneestä harmaasta juurikasvusta; ehkä tällä oli jotain tekemistä asian kanssa.
Toinen mies ei halunnut hiuksiinsa koskettavan ihmisten ilmoilla, koska hänen runsaat kiharansa hajosivat suunnilleen auki kammatun afron näköisiksi. Eli ei ihmekään, ettei saanut koskea. Kahden kesken saikin sitten tehdä ihan mitä vain. :)
on, mutta se käytti myös naisille tarkoitettua lumenen markettimeikkivoidetta, voi luoja...
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:43"]Ei ole ollut, mutta itse ahdistun jos joku koskee hiuksiani.
Syytä tähän en tiedä.
[/quote]
Täällä sama!
Musta on ihanaa silitellä ja sukia miehen tukkaa ja tuntuu mukavalta kun joku silittää minun päätäni. Miestä ei haittaa tukkaan koskeminen, lyhyt ja paksu.
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:59"]on, mutta se käytti myös naisille tarkoitettua lumenen markettimeikkivoidetta, voi luoja...
[/quote]
Miks tapailet tuollaisia neitejä ?
[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 18:59"]on, mutta se käytti myös naisille tarkoitettua lumenen markettimeikkivoidetta, voi luoja...
[/quote]
Osa miehistä kyllä vois käyttää jotain meikkivoidetta.
Ei onneksi. Rakasta silitellä ja haroa mieheni paksuja hiuksia.