Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlissä oli 24 x pack pepsi maxia 7,99 e! halleluujah!

Vierailija
13.05.2026 |

ostin 2 x 24 pack! siis atteleppas sinä silleä urpo, jossain normaalisti se maksaa jopa 15,90 e /24 pack

 

säästin nyt siis 16 euroa!

 

 

ou jee ja menox

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keinomakeutetut limpparit tutkitusti alentaa älykkyyttä. Mutta kun halvalla saa, niin mikä jotte!

Vierailija
2/14 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kävin ostamassa sen 2 satsia.

Cittarin mammutti markkinoilla sama 24 pulloa vitosen kalliimpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni homoseksuaali ostaa satsin, että on suklaajunan jälkeen vähän kurkunkostuketta.

Vierailija
4/14 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mitä Pepsi maksaa. En osta sitä, koska en pidä siitä.

Vierailija
5/14 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

VeriPepsi maistuu. Pepsiä ostamalla rahoitat Venäjän hyökkäyssotaan Ukrainassa. 

Vierailija
6/14 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kakarana on hyvä harjoitella, niin osaat sitten isona kantaa lavakaupalla kelakuparia peräkammariisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tuota makeutusaine litkua joisi edes ilmaiseksi. vesi on hyvää ja jos limsaa juon niin sokerista juon.

olen allerginen muutenkin makeutusaineille niistä tulee kurkku kipeäksi niin kuin flunssa olisi tulossa. ja nykyään sitä paskaa laitetaan joka paikkaan jogurtista ruokiin

Vierailija
8/14 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin odottanut että kaikki kauppaketjut olisi vetänyt kaikki Pepsicon tuotteet myynnistä aikoja sitten. Mutta kun näitä Putinin kätyreitä on joka puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli jaffaa 8 euroa 24 pack. Ostin kolme. Normaalisti maksaa yli 15 euroa prismassakin.

Vierailija
10/14 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin aattelin käydä hakemassa. Pepsi max on ainoa limu jota juon. Pari paalia kestää meillä koko kesän!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jois vaikka ilman sais.

Aivan kamalan makuista.

Vierailija
12/14 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mä en tuota makeutusaine litkua joisi edes ilmaiseksi. vesi on hyvää ja jos limsaa juon niin sokerista juon.

olen allerginen muutenkin makeutusaineille niistä tulee kurkku kipeäksi niin kuin flunssa olisi tulossa. ja nykyään sitä paskaa laitetaan joka paikkaan jogurtista ruokiin

hiukan ohi, mutta olen todennut saman, että kurkku tulee kipeäksi. Eivät ne ole edes hyvän makuisia ja kielikin jää jotenkin kumman oloiseksi näitä keinotekoisesti makeutettuja juodessa. Siksi olen jo vuosia sitten lopettanut niiden käytön. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin aattelin käydä hakemassa. Pepsi max on ainoa limu jota juon. Pari paalia kestää meillä koko kesän!

Niin kestää, koska Pepsi Max on pahanmakuista, tiskivesi tulee mieleen. 

T. Lidl-mies

Vierailija
14/14 |
13.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskutaito on hyvä omata. En nyt muista, mikä juoma oli kyseessä, mutta olin Tokmannilla ja katsoin ns. "tarjoushintaa" parista pullosta ja laskin, että siinä oli pullon hinta korkeampi kuin cittarissa. Ne jäi pullot siihen hyllyyn ja menin cittarista hakemaan samaa oikeaan tarjoushintaan. Ei se ole missään tarjouksessa, jos hinta on kalliimpi kuin viereisessä kaupassa. Saa olla tarkkana noiden uunottajien kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän