Lidlissä oli 24 x pack pepsi maxia 7,99 e! halleluujah!
ostin 2 x 24 pack! siis atteleppas sinä silleä urpo, jossain normaalisti se maksaa jopa 15,90 e /24 pack
säästin nyt siis 16 euroa!
ou jee ja menox
Kommentit (14)
Juu, kävin ostamassa sen 2 satsia.
Cittarin mammutti markkinoilla sama 24 pulloa vitosen kalliimpi.
Moni homoseksuaali ostaa satsin, että on suklaajunan jälkeen vähän kurkunkostuketta.
Aivan sama mitä Pepsi maksaa. En osta sitä, koska en pidä siitä.
VeriPepsi maistuu. Pepsiä ostamalla rahoitat Venäjän hyökkäyssotaan Ukrainassa.
Nyt kakarana on hyvä harjoitella, niin osaat sitten isona kantaa lavakaupalla kelakuparia peräkammariisi.
mä en tuota makeutusaine litkua joisi edes ilmaiseksi. vesi on hyvää ja jos limsaa juon niin sokerista juon.
olen allerginen muutenkin makeutusaineille niistä tulee kurkku kipeäksi niin kuin flunssa olisi tulossa. ja nykyään sitä paskaa laitetaan joka paikkaan jogurtista ruokiin
Itse olisin odottanut että kaikki kauppaketjut olisi vetänyt kaikki Pepsicon tuotteet myynnistä aikoja sitten. Mutta kun näitä Putinin kätyreitä on joka puolella.
Täällä oli jaffaa 8 euroa 24 pack. Ostin kolme. Normaalisti maksaa yli 15 euroa prismassakin.
Minäkin aattelin käydä hakemassa. Pepsi max on ainoa limu jota juon. Pari paalia kestää meillä koko kesän!
En jois vaikka ilman sais.
Aivan kamalan makuista.
Vierailija kirjoitti:
mä en tuota makeutusaine litkua joisi edes ilmaiseksi. vesi on hyvää ja jos limsaa juon niin sokerista juon.
olen allerginen muutenkin makeutusaineille niistä tulee kurkku kipeäksi niin kuin flunssa olisi tulossa. ja nykyään sitä paskaa laitetaan joka paikkaan jogurtista ruokiin
hiukan ohi, mutta olen todennut saman, että kurkku tulee kipeäksi. Eivät ne ole edes hyvän makuisia ja kielikin jää jotenkin kumman oloiseksi näitä keinotekoisesti makeutettuja juodessa. Siksi olen jo vuosia sitten lopettanut niiden käytön.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin aattelin käydä hakemassa. Pepsi max on ainoa limu jota juon. Pari paalia kestää meillä koko kesän!
Niin kestää, koska Pepsi Max on pahanmakuista, tiskivesi tulee mieleen.
T. Lidl-mies
Laskutaito on hyvä omata. En nyt muista, mikä juoma oli kyseessä, mutta olin Tokmannilla ja katsoin ns. "tarjoushintaa" parista pullosta ja laskin, että siinä oli pullon hinta korkeampi kuin cittarissa. Ne jäi pullot siihen hyllyyn ja menin cittarista hakemaan samaa oikeaan tarjoushintaan. Ei se ole missään tarjouksessa, jos hinta on kalliimpi kuin viereisessä kaupassa. Saa olla tarkkana noiden uunottajien kanssa.
Keinomakeutetut limpparit tutkitusti alentaa älykkyyttä. Mutta kun halvalla saa, niin mikä jotte!