Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syvällinen ihminen paikalla. Mitä haluat kysyä?

Vierailija
22.09.2014 |

Go ahead.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle syvällisyys ja pinnallisuus avautuivat alalla, jolle kouluttauduin. Kaupan ala siis. Kiire ja asioiden nopea tempo ei anna aikaa syvemmälle pohdinnalle. Tuntui aluksi, että menetin itseni, mutta kun tajusin asian niin sain tasapainon. Mieluummin ajattelen laajasti ja pitkään ja luon kuin hoidan asioita puolinaisesti. Olen oppinut myös sen tärkeän asian, että pintakosketus asioihin on myös hyvä asia. Kaikkea ei tarvitse pohtia pohjien kautta. Lopputulos voi olla hyvä myös niin.

Syvällisyys on todellakin aikasta paukkuva ja laaja käsite. Voi puhua filosofisia kertomatta koskaan mitään itsestään tai voi kertoa kaiken itsestään ja vaikuttaa itsekkäältä jne.

Vierailija
22/28 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen ytimen olemuksen määrittelee? Sinä vai? Mistä tietää, että on päässyt "asioiden ytimeen"?

Miksi koet tarpeelliseksi määritellä itsesi "syvälliseksi"? Koska sinulla on tunne-elämä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa aika new age -hömpältä tämä puhe "asioiden ytimistä", "hyvistä keskusteluista" ja "omalla kohdalla asioiden rajojen tuntemisesta".

Suomeksi: Mitä vittua oikein tarkoitat tällä näennäisen henkevällä kirjoituksella vailla todellista sanomaa? Oletko joku mystikko? Vai Asperger?

Vierailija
24/28 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määritän subjektiivisesti, että kun löydän ratkaisun. 

Mulla on ollut niin paljon kaikenlaista elämässä, että tuntuu, että saan läksyä läksyn perään, enkä koskaan pääse lomalle :) Eli koen, että kun on kokemusta on jotain oppinutkin ja siitä voi jakaa.

Vierailija
25/28 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hei katsokaa kaikki. Minä täällä osaan puhua tunteistani ja olla niin syvällinen, että oikein häikäisee."

Vierailija
26/28 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.09.2014 klo 16:01"]

Määritän subjektiivisesti, että kun löydän ratkaisun. 

Mulla on ollut niin paljon kaikenlaista elämässä, että tuntuu, että saan läksyä läksyn perään, enkä koskaan pääse lomalle :) Eli koen, että kun on kokemusta on jotain oppinutkin ja siitä voi jakaa.

[/quote]

Miksi et sitten jaa vaan puhut vain siitä.

Vierailija
27/28 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole new age.

Kerro jotain omasta syvällisyydestäsi niin minäkin näennäisen henkevä pääsen oikealle raiteelle.

näkökulmien kääntely on juuri sitä. hyvä huomio!

Vierailija
28/28 |
22.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tämän takia ei kannata puhua mitään.